De irritatiegrens is bij mij nog niet bereikt, maar aangezien deze nog wel 3 maanden lang 5 keer per dag voorbij zal komen, vrees ik ervoor...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben het volledig met Timur eens (oude mening, in de prullenbak ermee)
ik ga em iig 1x per werkdag horen....tis mijn wektoonquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:45 schreef alors het volgende:
[..]
De irritatiegrens is bij mij nog niet bereikt, maar aangezien deze nog wel 3 maanden lang 5 keer per dag voorbij zal komen, vrees ik ervoor...
heloef! lang niet gezien! gepensioneerd zie ik?quote:
het leek er wel een beetje op...quote:
Nou heel gepensioneerd ben ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heloef! lang niet gezien! gepensioneerd zie ik?
en ze klinkt idd wel lief ja...maar nee, 14 jaar jonger vind ik net iets teveel...
heb je gemist ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
Kut! Mis ik gewoon de nieuwe van Blof?!![]()
Hoop dat ze hem veel gaan draaien, zodat ik hem ook kan horen
das beterquote:
Je kon hem net hoohhooohoooohoooren in het stukje nieuwe muziek voooohohohohor de megahitquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
Kut! Mis ik gewoon de nieuwe van Blof?!![]()
Hoop dat ze hem veel gaan draaien, zodat ik hem ook kan horen
Niet nodig, ik ben al bezig met een theelepeltjequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je gemist ja.
* 3rdRock overhandigt stanleymes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |