abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:44:49 #226
123170 alors
zlata1234
pi_110590098
16 en 23....
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:45:08 #227
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590104
23 en 16.....nee, lijkt me niet heel verstandig. wacht iig nog een jaar of 2, dan is het leeftijdsverschil qua gevoel wat kleiner...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:45:42 #228
123170 alors
zlata1234
pi_110590112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben het volledig met Timur eens (oude mening, in de prullenbak ermee)
De irritatiegrens is bij mij nog niet bereikt, maar aangezien deze nog wel 3 maanden lang 5 keer per dag voorbij zal komen, vrees ik ervoor...
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:46:01 #229
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590120
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:45 schreef alors het volgende:

[..]

De irritatiegrens is bij mij nog niet bereikt, maar aangezien deze nog wel 3 maanden lang 5 keer per dag voorbij zal komen, vrees ik ervoor...
ik ga em iig 1x per werkdag horen....tis mijn wektoon :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:46:58 #230
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590145
leuk meisje wel :) maar 16 is me toch iets te jong...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:47:10 #231
123170 alors
zlata1234
pi_110590150
Idd 16 jarige meisjes houden zich bezig met Justin Bieber en niet met 7 jaar oudere varkensboeren...
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:54:00 #232
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590314
75euro in da pocket!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:54:43 #233
123170 alors
zlata1234
pi_110590326
dat gaat awkward worden...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110590332
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:54 schreef alors het volgende:
dat gaat awkward worden...
Lichtelijk _O-
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:55:44 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110590349
Ik vind dat meisje zo'n schatje. O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:56:36 #236
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590369
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:55 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat meisje zo'n schatje. O+
heloef! lang niet gezien! gepensioneerd zie ik?

en ze klinkt idd wel lief ja...maar nee, 14 jaar jonger vind ik net iets teveel...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:56:48 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110590373
Maar moest hij nou huilen?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:57:16 #238
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590385
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:56 schreef heloef het volgende:
Maar moest hij nou huilen?
het leek er wel een beetje op...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:59:10 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110590424
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

heloef! lang niet gezien! gepensioneerd zie ik?

en ze klinkt idd wel lief ja...maar nee, 14 jaar jonger vind ik net iets teveel...
Nou heel gepensioneerd ben ik niet. :')

Als ze in mijn klas had gezeten was ik er verliefd op geworden. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:15:09 #240
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590768
Blof *O* *O* *O*
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_110590769
Ah, de nieuwe Blof.
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:17:33 #242
123170 alors
zlata1234
pi_110590828
Blof denkt, wat Direct kan, kunnen wij ooohooohooooohhooook
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110590943
Kut! Mis ik gewoon de nieuwe van Blof?! :'(
Hoop dat ze hem veel gaan draaien, zodat ik hem ook kan horen *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:22:38 #244
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110590979
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
Kut! Mis ik gewoon de nieuwe van Blof?! :'(
Hoop dat ze hem veel gaan draaien, zodat ik hem ook kan horen *O*
heb je gemist ja.
* 3rdRock overhandigt stanleymes
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:23:36 #245
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110591012
de terugbelvakantie is nooit op vakantie *O* *O*
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:24:40 #246
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110591048
dit telefoongesprek :') _O- _O-
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_110591056
Kyteman _O_
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:25:50 #248
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_110591078
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef CindieY het volgende:
Kyteman -O-
das beter :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 21 april 2012 @ 13:26:43 #249
123170 alors
zlata1234
pi_110591099
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
Kut! Mis ik gewoon de nieuwe van Blof?! :'(
Hoop dat ze hem veel gaan draaien, zodat ik hem ook kan horen *O*
Je kon hem net hoohhooohoooohoooren in het stukje nieuwe muziek voooohohohohor de megahit
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110591114
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

heb je gemist ja.
* 3rdRock overhandigt stanleymes
Niet nodig, ik ben al bezig met een theelepeltje ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')