Mede daarom heb ik m'n account op slot gegooid, werd er gek vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
haha, door 1 film te tweeten word ik meteen door 4 accounts gevolgd die daar iets mee te maken hebben. goed voor mn stap naar beroemdheid![]()
doet t primaquote:
ik vind het juist leuk. ze volgen maar raakquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik m'n account op slot gegooid, werd er gek van
Neu, had ik geen behoefte aan! Daarnaast geen zin in nieuwsgierige cliënten (ik wacht nog op de dag dat ik hier ontcijferd word, veel Fok!ers bij onsquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk. ze volgen maar raak
Jup.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
alweer FF? dat is al de 2e keer vanavond.....sterker nog. ik heb al 2x Wheels, 2x Lykke Li en 2x Emily Sandee gehoord...
niet zo onaardig over Krause hoor! ze heeft speciaal voor Rudy Mackay gezongenquote:
jamaar gekkie, dat weet Sander toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
Bruises, lekker toepasselijk ook... Kan m'n duim nog steeds niet bewegen, één blauwe plek
Hij heeft vast mijn status op Facebook gelezenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar gekkie, dat weet Sander toch helemaal niet?
oh ja, dat zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij heeft vast mijn status op Facebook gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |