niks op aan te merken iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Evertjan het volgende:
leuke ploatjes heeft Sander uitgekozen!
ongesteld volgens Fredquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Wat was de reden nou dat Stenders een snipperdag heeft genomen?
ik vermoed leatherboy en leathergirl die als verjaardagscadeau met Fred kwamen tongen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Wat was de reden nou dat Stenders een snipperdag heeft genomen?
leathergirl? niet op gelet...ik was afgelet door die enorme voorgevel...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Had zij dat geen hoge leren laarzen aan?
dank, nu zit ik op tijd klaarquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 20-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik heb em nog een tweet gestuurd. ze is van 1985 dus ze mag rustig een lekker wijf genoemd wordenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Op youtube staat deze als 'Ni**as in Paris' met als geniale comment 'Ninjas in Paris?'
En wtf is dit?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je dit leuk vindt, vind je dit ook leuk: Top of flop: Odd Future
slaap lekker en werk ze morgen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga richting bed, morgen weer vroeg werken.
Ik hoor tergende herhaling waar ik oorbloedingen van krijg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
In dit liedje hoor ik altijd Grolsch beugelflesjes ploppen.
welterusten!quote:
ah...ok....quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
oh ik niet hoor - freek bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |