dat is best wel normaal. Ze hebben er zelfs speciale mesjes voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb nu al bijna een half jaar las van haartjes aan de onderkant van mijn kin, ze gaan maar niet weg.Vroeger had ik daar nooit last van maar sinds een half jaar dus wel. Wat moet ik doen?
Autogeenbrander werkt overigens ook wel.quote:
Dit ja!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Dhaha het volgende:
Als je een doekje pakt en er tandpasta + bleekwater + schuurmiddel op doet en er vervolgens mee langs de huid schuurt verdwijnen de haartjes vanzelf, succes!
Onzin, en anders scheer je ze weer af. Zo simpel is het..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik had al gedacht aan scheren, maar mijn moeder zegt dat ik daar dan dikkere haren krijg
Mijn leeftijd vertel ik je niet.quote:
Ja daar heb ik ook naar gekeken op google maar dat kost vele honderden euro's, ik verdien met mijn folderwijk maar 30 euro per maand.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef TJV het volgende:
Scheren. Zul je de rest van je leven moeten doen dus kun je er alvast aan wennen.
Maar TS is een arm en zielig brugpiepertje. Wees niet zo hard tegen hem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef TJV het volgende:
Scheren. Zul je de rest van je leven moeten doen dus kun je er alvast aan wennen.
Haartjes worden inderdaad stugger als je ze scheert, maar dat heeft iedereen. Je moet je gewoon gaan scheren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik had al gedacht aan scheren, maar mijn moeder zegt dat ik daar dan dikkere haren krijg
Gewoon langs een stoeptegel schuren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoe moet ik me scheren? Ik heb geen scheermes
Ben je nou aan het trollen, of ben je gewoon achterlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoe moet ik me scheren? Ik heb geen scheermes
dat is een mythe en onwaar gebleken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dan koop je een scheermasjientje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maar ik weet ook niet hoe ik me met een scheermes moet scheren. Kan iemand met dat uitleggen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Dan koop je een scheermasjientje.
Knopje omhoog, masjientje over de haartjes schuiven, knopje naar benee......
Van links naar rechts.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maar ik weet ook niet hoe ik me met een scheermes moet scheren. Kan iemand met dat uitleggen?
Een vriend van mij scheert ook met een scheermes, ik wil graag met een scheermes leren scheren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Dan koop je een scheermasjientje.
Knopje omhoog, masjientje over de haartjes schuiven, knopje naar benee......
Hoe houd je je scheermes dan vast? gewoon recht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Van links naar rechts.
Geeft zo'n lekker bloedbad.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Zamorak het volgende:
Ik gebruik een scheerapparaat, werkt hemels
hahahahahahha grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke maar waar zijn die verschillende soorten schuimen dan voor?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:42 schreef tomaat52 het volgende:
Ok, ff serieus dan..
Ik scheer van beneden naar boven, met het mes recht. Geen schuim, maar onder de douche.
Ik heb denk ik wel een gevoelige huid. Als ik in mijn wang knijp voel ik dat meteen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef Zamorak het volgende:
Als je een gevoelige huid hebt kan je schuim gebruiken (bijv. irritatie).
Troll.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel een gevoelige huid. Als ik in mijn wang knijp voel ik dat meteen.
Wat heb ik allemaal nodig om te scheren, is dit een goed scheermes?quote:
Supermarkt.quote:Op zondag 22 april 2012 00:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waar kan ik die kopen? En wat kosten die?
Je bent dus een vrouw. Simpel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |