Maak gewoon een lekker mexicaans wrappie man.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
Klinkt wel echt nice ja Guidetti, maar heb de hele week al kip op zo ongeveer.![]()
niet dat dat erg is.
Niks mis mee, heerlijk zelfs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
Watwas er mis met gebakken aardappels, scholfiletje en verse groentjes? Half uurtje werk maxEn gezond als de pest (Aardappels kan je over discussiëren)
Koken, heerlijk manquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis mee, heerlijk zelfs.Maar koken in je eentje en geen vriezer hebben voor de scholfilet.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koken is m'n hobby.En ja, ik ben er goed in.
quote:
Wat. Van m'n tante geleerd. Is serieus goed weg te kanen.quote:
Pak dan op z'n minst verse tagliatelle ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat. Van m'n tante geleerd. Is serieus goed weg te kanen.
Knoflook erbij, wat basilicum, rucola, eventueel nog wat tomatenpuree erbij. Wat kaas
Mensen die het kontje afsnijden van de uiquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Die meid gister ook. Ze kon er geen hout van. Uien snijden met een kartel mes.Maargoed, ze bedoelde het lief.
Altijd eraan laten zitten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die het kontje afsnijden van de ui. Amateurs.
Serieus, dat soort mensen moeten eens gewoon een kookprogramma voor beginners gaan kijken ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd eraan laten zitten!Waarom? Waarom niet!? Als je dat nog niet begrijpt. Nigga please.
Jij hebt helemaal gelijk., ik dacht altijd dat pasta smerig was omdat ik die troep thuis ook altijd voorgeschoteld kreeg., Toe ging ik een halfjaar in Italie wonen., Een openbaringquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
Btw...mensen die mij dit soort hondenpoep voorschotelen mogen ze afschieten;
[ afbeelding ]
GAT-VER-DAMME
Nederlanders en pasta.
Leuk maar het is sliptongquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee.
Slip:
[ afbeelding ]
Slib:
[ afbeelding ]
Echt he. Sinds ik in Rome pasta heb gegeten vreet ik NOOIT meer spaghetti in Nederland, tenzij ik het zelf from scratch maak. Heeft ook een simpele reden: de beste Nederlandse tomaten zijn hier niet in de supermarkt te koop. Die worden allemaal geexporteerd met het gevolg dat wij hier met zure, smakeloze tomaten overblijven waar je smaaktechnisch niet veel mee kunt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal gelijk., ik dacht altijd dat pasta smerig was omdat ik die troep thuis ook altijd voorgeschoteld kreeg., Toe ging ik een halfjaar in Italie wonen., Een openbaring
Betekenis ' slibtong 'quote:
Ik zeg het niet graag, maar ik kan beter koken dan allebei. Mijn oma uit Engeland daarentegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn vader die kan alles BELACHELIJK lekker koken, mijn moeder verkracht alles.
Maar de biefstuk van mijn moeder... Die overtreft mijn vader met geen mogelijkheid!
Toch is het slibtong.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Betekenis ' slibtong '
U heeft gezocht op het woord: slibtong.
slip·tong de; v(m) -en kleine tong (4)
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=slibtong&lang=nn
Sorry jongen, het is echt met de 'p'. Tevens VERSCHRIKKELIJK lekker als je het stoomt, zo'n tongquote:
Nee het heeft niets met slib te maken, de naam is te danken aan tong die door de kleine maat door het net slipten, vandaar sliptongquote:
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee het heeft niets met slib te maken, de naam is te danken aan tong die door de kleine maat door het net slipten, vandaar sliptong
Weet ik ook wel. ff lekker doorgaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry jongen, het is echt met de 'p'. Tevens VERSCHRIKKELIJK lekker als je het stoomt, zo'n tong
Daarom moet je ook gewoon die authentieke Italiaanse pastasaus kopen. Die sauzen die volgens reclames rechtstreeks uit de Bourgondische Toscaanse regio's (lees: fabriek) van Italië geïmporteerd worden en gemaakt worden door van-die-typische-Italiaanse-moeders om zo de authentieke smaak van Italië in Nederland te brengen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
Btw...mensen die mij dit soort hondenpoep voorschotelen mogen ze afschieten;
[ afbeelding ]
GAT-VER-DAMME
Nederlanders en pasta.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon die authentieke Italiaanse pastasaus kopen. Die sauzen die volgens reclames rechtstreeks uit de Bourgondische Toscaanse regio's (lees: fabriek) in Italië geïmporteerd worden en gemaakt worden door van-die-typische-Italiaanse-moeders om de authentieke smaak van Italië in Nederland te brengen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon die authentieke Italiaanse pastasaus kopen. Die sauzen die volgens reclames rechtstreeks uit de Bourgondische Toscaanse regio's (lees: fabriek) in Italië geïmporteerd worden en gemaakt worden door van-die-typische-Italiaanse-moeders om de authentieke smaak van Italië in Nederland te brengen.
Waaat, staat er niet echt zo'n big italian mama die sauzen te maken? Mijn hart breekt...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Timeless hoop ik?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga naar de kroeg, rustig aan gasten
Timeless komen alleen maar mongolen.,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |