Wadanquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet je snel zijn wil je het vandaag nog, je hebt nog 2 uur
If you play your cards right, I'd might go all in baby.quote:
Ik werd gedwongen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben lui. maar gisteren! dit dat.smeerbats.
* Drommeldaris studeert snel door voor zijn RA-titelquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
If you play your cards right, I'd might go all in baby.
Ja, maar met liefde en passie.quote:
Boh, ben je nou al accountant?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris studeert snel door voor zijn RA-titel
Joh maandag begin ik het laatste kwartaal voor de overall accountantstoets. Daarna meeloopstage en vervolgens afstudeerstage en dan ga ik ergens 4 dagen per week aan het werk en 1 dag school.quote:
Ik val op foute mannen, mijn ex is een drugsverslaafde die zijn middelbare school niet heeft afgemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het blijft een smeerbats dat vrindje van je
Dat is dus een nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Joh maandag begin ik het laatste kwartaal voor de overall accountantstoets. Daarna meeloopstage en vervolgens afstudeerstage en dan ga ik ergens 4 dagen per week aan het werk en 1 dag school.
Maar jij zit altijd op fok, hoe word jij gehosseld dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik val op foute mannen, mijn ex is een drugsverslaafde die zijn middelbare school niet heeft afgemaakt.
Dat is trouwens echt waar.Maar dat gebeurde pas nadat het uit ging.
sommige dingen wil je vergeten maar drugs is nooit een oplossing. dat zou ik hem willen meegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik val op foute mannen, mijn ex is een drugsverslaafde die zijn middelbare school niet heeft afgemaakt.
Dat is trouwens echt waar.Maar dat gebeurde pas nadat het uit ging.
Hij zag me zitten op mn zolderkamertje en belde aan. Zodoende ben ik gehosseld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar jij zit altijd op fok, hoe word jij gehosseld dan?
Dat is wel erg clichéquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij zag me zitten op mn zolderkamertje en belde aan. Zodoende ben ik gehosseld.
toch leuk als je neefje langskomt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij zag me zitten op mn zolderkamertje en belde aan. Zodoende ben ik gehosseld.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
toch leuk als je neefje langskomt.
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken nog wel de perfecte man voor jou
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk en dat gebeurt er nou met je als je je tanden nooit poetst!
Dat gaat nogal moeilijk als je onder 400kg grond ligtquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk en dat gebeurt er nou met je als je je tanden nooit poetst!
Nee toen die nog in leven wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat gaat nogal moeilijk als je onder 400kg grond ligt
Je wordt gewoon zo geïntimideerd door zijn perfecte kaaklijn dat je dit soort wangedrag gaat vertonen, ga maar even in de hoek zitten om af te koelen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het vermoeden van sarcasme
ik ben aseksueel en ongevoelig voor intimidatie pogingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je wordt gewoon zo geïntimideerd door zijn perfecte kaaklijn dat je dit soort wangedrag gaat vertonen, ga maar even in de hoek zitten om af te koelen.
Nee ik meende hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het vermoeden van sarcasme
Dat verklaart een hoop.quote:
Niemand valt mij lastig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja ben ik de enige die jou niet lastig valt in je pm of wat
Behalve de loterij met hun gare beltijden, maar dat terzijde.quote:
Jehova'squote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Behalve de loterij met hun gare beltijden, maar dat terzijde.
Wel hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarna komen er allerlei mensen kijken, weet niet of je daarvoor in bent
Dat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
Honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger honger
Zondag's ochtend naar de kerk gaan, heb je ook geen last van jehova's op zondag ochtend want je bent er niet. Dat zal ze leren.quote:
ok misschien toch een beetje gay. maar ik hou nog steeds van je!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een hele fijne persoonlijkheid
Dat willen ze juist bereiken dat je naar de kerk gaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zondag's ochtend naar de kerk gaan, heb je ook geen last van jehova's op zondag ochtend want je bent er niet. Dat zal ze leren.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok misschien toch een beetje gay. maar ik hou nog steeds van je!
mooi hoor, op je uppie alcoholist wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik niet gwn dronken worden achter mn pc
Geld uitgeven aan uitgaan en dan komt iedereen drankjes van je drinken en als je geen geld meer hebt en je komt drankje vragen bij hun kijken ze je raar aan..quote:
we gaan je missen! toi toi toiquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik sluit de computer af en ben weg.
Fijne avond allemaal.
Doei!
wie ben jijquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Coca_Cola het volgende:
Fijne avond allemaal.
Doei!
Tot snelquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Coca_Cola het volgende:
Fijne avond allemaal.
Doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcohol is gauw je beste vriend, totdat hij in je zitquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mooi hoor, op je uppie alcoholist worden
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
Op een sexsite zitten en dan op het facebook ''Vind ik leuk'' balkje klikken
Oeps
Ik heb ook wodkaquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga naar Bizz toe en haar wodka opdrinken.
Bijna een weekquote:
Toe maar... drink maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga naar Bizz toe en haar wodka opdrinken.
Zaterdag voor het laatst.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bijna een weekof had je al eerder gedronken?
ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HOAX mannen fappen 5 keer per dag.
Bedoel je mij ookquote:
5x per dag. Mn arme tampquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HOAX mannen fappen 5 keer per dag.
Renéquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd aan den drank... Ik heb het wel nodig.
Legendarisch.
we hebben ons ingehouden tot je terug was!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Jullie zijn nog op dezelfde pagina als toen ik ging eten
Wat zijn jullie liefquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we hebben ons ingehouden tot je terug was!
Heyquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens was de macaronischotel erg lekker.
Alles behalve de honing.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga vanavond weer blenden. ik heb in huis:
Vanille ijs
3 bananen
sinaasappelsap (helaas niet vers)
Half doosje ah zomerfruit (bramen, aardbeien alles)
Honing.
Wat combineert lekker?
Shit, nu ga ik weer de hele tijd Jamber kijken.quote:
Sorry, ik word verlegen van jou. Ik weet niet goed hoe ik op jou moet reageren en je bent een beetje fel jwzquote:
Moet je m'n foto's maar niet FBI hacken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Sorry, ik word verlegen van jou. Ik weet niet goed hoe ik op jou moet reageren en je bent een beetje fel jwz
quote:
Dat doet Bizz wel vaker, tot ergernis van taxi chauffeusesquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
hm, een of andere bitch heeft mijn parkeerplek ingenomen.
Ik kon je beter aan toen ik nog niet wist hoe leuk je eruit zag nu word ik gewoon verlegenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Moet je m'n foto's maar niet FBI hacken.
nah deze heeft serieus gewoon uit haar raam zitten kijken wanneer ik weg gingquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat doet Bizz wel vaker, tot ergernis van taxi chauffeuses
gewoon inbeelden dat ze naakt is werkt altijdquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik kon je beter aan toen ik nog niet wist hoe leuk je eruit zag nu word ik gewoon verlegen
Iets met ventieldopjequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah deze heeft serieus gewoon uit haar raam zitten kijken wanneer ik weg gingsuper zielig gedrag.
kan dat ook bij een auto?quote:
JE HEBT HET WÈL GELEZENquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat doet Bizz wel vaker, tot ergernis van taxi chauffeuses
Misschien al je een pinnetje hebt, ik weet niet.quote:
najah die auto moet gewoon weg gaan. anders moet ik binnen nu en een half uur een smoes verzinnen waarom ik de auto heb gepaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Misschien al je een pinnetje hebt, ik weet niet.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen dat hebben gedaan
Ja shit man, ik zie het nu ook, het gaat regenenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Uh-oh ik vrees het ergste... oneejjj
Oh. nou. Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik kon je beter aan toen ik nog niet wist hoe leuk je eruit zag nu word ik gewoon verlegen
De bitch die haar auto daar heeft geparkeerd vriendelijk verzoeken de auto weg te halen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah die auto moet gewoon weg gaan. anders moet ik binnen nu en een half uur een smoes verzinnen waarom ik de auto heb gepakt. En 150m naar de supermarkt is niet echt een supersmoes.
Ja want jij ging tegen mij schreeuwonquote:
BOEHOE.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja want jij ging tegen mij schreeuwon![]()
Nee niet weggaan ik maakte maar een grapjequote:
beugel een optie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die tandjes gaan m niet wordenKrijg mn kiezen niet meer op elkaar
Spacecake?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo er wordt eventjes cake voor mij gemaakt
hele gebit eruit snijden end an kunstgebidquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of ik ruk ze er gewoon uit [ afbeelding ]
dat is echt pijnlijk dus doe maar nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn plastic vampiertandjes bedoel ik hequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is echt pijnlijk dus doe maar niet
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deceptie dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn plastic vampiertandjes bedoel ik he
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
bitch is weg, napfour heeft zijn hachje gered.
Ik dacht je verstandskiezen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn plastic vampiertandjes bedoel ik he
lees terug en zie hoe een vrouwelijk persoon mijn parkeerplek heeft gestolenquote:
Die bedoelde ik nietquote:
Mannen en keukens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet
Ik heb zojuist weer een kleine overstroming gehad toen ik wou gaan afwassen
Was er deze keer wel sneller bij omdat OMGMIJNKAMERISAANHETOVERSTROMEN-reflex
Praat je dan ook zo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef monkyyy het volgende:
Zo doe ik mijn make-up als ik nuchter ben...
jup die ken ik..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet
Mijn keuken is modern, dieprood met pianolak zwarte accentenquote:
mijn keuken is oud, stinkt en niemand behalve de poetsvrouw ruimt opquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn keuken is modern, dieprood met pianolak zwarte accenten
Weer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet
Oeh, dat klinkt mooi. Mooie oven neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn keuken is modern, dieprood met pianolak zwarte accenten
fixed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt mooi. Mooie oven neem ik aan?/cynisch
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gna Gna
Gepost vanaf mijn iPhone 4s toestel
Oei, dat wordt een zwaar leven dan.quote:
Over een uurtje kan ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef Bizznitch het volgende:
Gingen we al cammen? Ik ben namelijk keihard mn eten aan het DTen.
Wil je mij nog wel zienquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef Bizznitch het volgende:
Gingen we al cammen? Ik ben namelijk keihard mn eten aan het DTen.
Ik heb zo'n dikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dikkeEn ik heb twee hardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik ben al hard opweg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
wie gaan er allemaal dronken worden dan?
Dronken worden is voor losers. Ik ga over een half uur gezellig een ranjaparty houdenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
jummie,quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dronken worden is voor losers. Ik ga over een half uur gezellig een ranjaparty houden
Hier is het een thee en film feestje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dronken worden is voor losers. Ik ga over een half uur gezellig een ranjaparty houden
Verbrand het met vuurquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef Bizznitch het volgende:
Een zo'n vieze komkommertje in mijn pizza!
Theequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier is het een thee en film feestje.
Hier een fapfeestje zodra de cams aangaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier is het een thee en film feestje.
Dat is alles in principe.quote:
Ja, maar dit drankje maak je zelf met water en ga je zo'n zakje erin dippen. Water met een smaakje zeg ikquote:
Ik gebruik verse blaadjes en een zeefje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dit drankje maak je zelf met water en ga je zo'n zakje erin dippen. Water met een smaakje zeg ik
Hoe kom jij aan verse blaadjes?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik gebruik verse blaadjes en een zeefje.
makro.quote:
Thats how I rollquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kom je alweer stoer doen met de makro
Nee, maar er was toch ook zo'n artiest die wietstukjes in zn thee dronk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Bizznitch het volgende:
Zou ik van de bladeren van mn wietplant een beetje awesome thee kunnen zetten? Iemand al geprobeerd?
Boh, doe maar wild.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza funghi besteld21:30 hier
nom
Een uur bezorgtijdquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
nom
21:30 pas? Hebben ze het druk ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
nom
Daarom vraag ik weer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De vorige keer dat dit gebeurde was jij hier nog niet eens
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee heb ik zelf voor gekozen.
gemiddelde rating is 6.6quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef monkyyy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0808151/
Boek gelezen, ben benieuwd of de film ook goed is.
Boek niet gelezen film wel gezien, was redelijk 6/10. (ik had wel TDC gelezen dus ik ken het karakter wel).quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef monkyyy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0808151/
Boek gelezen, ben benieuwd of de film ook goed is.
Kweenie, kijk nu.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gemiddelde rating is 6.6
Wat rate jij?
SNEL NAAR HUIS OP FOK VERTELLENquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg net lekkere smatje bij de kassa
pizza schimmel. doe mij maar peperoniquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
nom
hoezoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat ik spijt krijg als ik die pizza op heb.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
SNEL NAAR HUIS OP FOK VERTELLEN
niet eens pic genomen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg net lekkere smatje bij de kassa
Ja, weerquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarom vraag ik weer?in jouw eigenste zin stond weer ja.
Is je pa er nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik m'n geld nodig heb, en af wil vallen.
Maar ik heb zo'n damn zin in pizza.
Natuurlijk, ik kan niet anders met mijn autisme.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
SNEL NAAR HUIS OP FOK VERTELLEN
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Needaarom bestel ik ook
anders mocht het niet.
Er zou dan geen manier zijn om me in veel gevallen uit te drukken, dus voor mij niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
Zou FOK! nog net zo leuk zijn als het '':')'' smiley er niet meer was of niet gebruikt mocht worden??
Ik zou dan veelmalig gebruik maken van dequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
Zou FOK! nog net zo leuk zijn als het '''' smiley er niet meer was of niet gebruikt mocht worden??
Maar het zal de haters wel pijn doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zou dan geen manier zijn om me in veel gevallen uit te drukken, dus voor mij niet.
Maar dan lijkt het alsof je iets wel goed vind, of nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou dan veelmalig gebruik maken van deen [ afbeelding ]
Misschien x2quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Drommel, ga je 3mei ook uit in stad? en ga je 12 mei ook naar dance experience in stadspark?
Niets als een van onsquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef Plastic_zak het volgende:
flips zal zo wel binnenvallen en meteen de lapo pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |