Neem jij t plastic mee?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen in de douche in de kleedkamer van de effenaar?.
Alleen mensen met een backstage bandje kunnen in die douche daar hoorquote:
En de groupies dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen mensen met een backstage bandje kunnen in die douche daar hoor
Staat er duidelijk aangegeven wie de avondcoördinator is? Want mag natuurlijk niet met vreemde mannen praten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die melden zich bij de avond coordinator
En dan van het kast naar de muur gestuurd worden. Ik kom wel niet.quote:
of je waagt de gok en spreekt mij aan. 50 procent kansquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan van het kast naar de muur gestuurd worden. Ik kom wel niet..
Die mogen niet meer naar bovenquote:
OMG d'r zitten echt foto's tussen dat je denkt van WTFquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kugje phalanx!
http://www.gay.nl/article(...)_de_week_Superhelden
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kugje phalanx!
http://www.gay.nl/article(...)_de_week_Superhelden
quote:
Dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]![]()
Lees ik nou dat Cosmo met je onder de douche wil
Ik zeg toch "niet echt vrij".quote:
goed zo braaf paardje krijgt winterpeen en suikerklontjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik zeg toch "niet echt vrij".
We zitten in een time out. Dus wel een beetje vrij...
Lastig, lastig.
Maar het vuur is er al af, vanavond/nacht zal ik denk ik wel braaf zijn.
quote:
Moet ik jullie even aan elkaar koppelen?quote:
Volgens mij ken ik Steve al wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
[..]
Moet ik jullie even aan elkaar koppelen?
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetcquote:
camera.. vergeet de camera nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetc
Knabbel knabbel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed zo braaf paardje krijgt winterpeen en suikerklontjes
in het norman bates hotel ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetc
*checkquote:
Douchen met iemand anders? Ben je uitgegleden?quote:
Spuit je nu ook minder? *nieuwsgierig*quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Knabbel knabbel.
Wonderer, er staat zes weken wachten voor, maar met mogelijkheid om eerder te proberen. Hij doet het, weet ik al door, eh zelfonderzoek.![]()
![]()
Maar ik ben braaf vandaag.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Steve het volgende:
En Ang3l krijgt teveel pm's want zijn inbox is vol.
Ik geloof maar 20% van je verhalen.... en dan heb ik het naar boven afgerond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik ben maar 1, he, en ik kwam al als een paard (excuse de pun) dus een beetje minder zal ik niet merken, misschien is het handig als je meerdere mensen met 1 bal vraagt om een goed beeld te krijgen als er echte interesse is. Maar vanwaar die nieuwsgierigheid?
Ik ben schrijver, alle info is meegenomen, je weet nooit waar je het voor kunt gebruikenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik ben maar 1, he, en ik kwam al als een paard (excuse de pun) dus een beetje minder zal ik niet merken, misschien is het handig als je meerdere mensen met 1 bal vraagt om een goed beeld te krijgen als er echte interesse is. Maar vanwaar die nieuwsgierigheid?
Ik geloof en ben het eens met 100% van je statement.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof maar 20% van je verhalen.... en dan heb ik het naar boven afgerond.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef creno het volgende:
Het ging lekker gisterenavond, vanavond de laatste voorstelling.
Kreeg goeie reacties
Ja? Soms jij het zo duidelijk?quote:
en God zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
en meteen ook met een zonnetje hier
Ik heb al dagen lang niet gewerkt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Veel plezier bij werken bij de [censuur]
ik vind dat het te lang stil is gebleven op mijn vraagquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie komt mij vanavond gezelschap houden?
Sorry, ik ga hetero 2 gezelschap houden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie komt mij vanavond gezelschap houden?
Noem je hem nog hetero2 of issie al om?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hetero 2 gezelschap houden.
Soms zegt stilte meer dan 1000 woordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind dat het te lang stil is gebleven op mijn vraag
precies!quote:
quote:
ik ben makkelijk in onderhoudquote:
Showbiz... niks glamoureus aanquote:Op zondag 22 april 2012 16:46 schreef creno het volgende:
Wow, laatste voorstelling ging lekker, daarna blijven hangen tot een uur of vijf... en toen om tien uur weer uit bed om de kleding/decor/etc. op te ruimen.
Ben kapot nu...
Was goed gegaan zo te lezenquote:@ang3l, inderdaad, Chaams cabaret
waar waren jullie geweest?quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden nieuwe brillen die uitgeprobeerd moesten worden
Thomas, Irish Pub, Wildeman, Thomas.quote:
Dat dan vast weer niet neequote:Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zit er wel een soort van echt glas in of is dat teveel gevraagd?
quote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Ang3l het volgende:
O Wondy, Australie 1 ofwel mexico 2 heeft de PDF's gelezenEn hij smulde.
quote:Op maandag 23 april 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb mijn "eerste vriendje/zoen" verhaal voor hem vertaald van de week
Doe het dan ook.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die het willen lezen... als ik het op amazon gooi voor vijf dollar, loop ik binnen
sterktequote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin is gisteren overgekomen, ik ben nl bang dat ik anders helemaal niet in therapie ga. Ik moet woensdag voor controle terug in het hoge noorden en donderdag melden bij de kliniek in het zuiden van de VS en ik heb haar nodig om mijn handje vast te houden.
20% zijn tien woorden, zoek ze maar uit.![]()
En Ang3l, schatje, het ging helemaal niet om de memory/ies, maar om de stick/sticks.
Ik ben hypernerveus, maar gelukkig is vriendin niet zo van woorden maar van daden, dus ze zal me wel bezig houden.
(Vriend 1 en vriend 2, jullie weten me te vinden buiten Fok! om. )
Ik ga het niet helemaal terugzoeken, maar het ging om memory en memories. Dat stond er letterlijk. But anyway. Dat zal in de 80% gevallen hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
En Ang3l, schatje, het ging helemaal niet om de memory/ies, maar om de stick/sticks.
/ oude opa modequote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin is gisteren overgekomen, ik ben nl bang dat ik anders helemaal niet in therapie ga. Ik moet woensdag voor controle terug in het hoge noorden en donderdag melden bij de kliniek in het zuiden van de VS en ik heb haar nodig om mijn handje vast te houden.
20% zijn tien woorden, zoek ze maar uit.![]()
Ik ben hypernerveus, maar gelukkig is vriendin niet zo van woorden maar van daden, dus ze zal me wel bezig houden.
(Vriend 1 en vriend 2, jullie weten me te vinden buiten Fok! om. )
quote:
Haakse slijpmachine... ik voel me zo homo nu dat ik dat niet eens ken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat nog met een vijl, of toch liever een haakse slijpmachine ?
en als ik zeg slijptol, weet je het dan wel ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haakse slijpmachine... ik voel me zo homo nu dat ik dat niet eens ken..
Ik heb het wel teruggezocht, want overtuigd dat je sticks had gezegd, maar je hebt gelijk. Dus excuus.quote:Op maandag 23 april 2012 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga het niet helemaal terugzoeken, maar het ging om memory en memories. Dat stond er letterlijk. But anyway. Dat zal in de 80% gevallen hebben.
Ik verwacht dat beide stuklopen op de hardheidquote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat nog met een vijl, of toch liever een haakse slijpmachine ?
*gooit het propje van de 80%-mand naar de 20%-mand*quote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik heb het wel teruggezocht, want overtuigd dat je sticks had gezegd, maar je hebt gelijk. Dus excuus.
Zo zit ik nou ook wel weer in elkaar hoor.
Can't blame them.quote:
En er is niet eens een hoedje!quote:
Wie is er nou het afgelopen jaar bijgekomen en niet weggepest hier? OOC?quote:
Ze mogen van mij doorzeiken hoor, kan er niet mee zitten. Ze moeten iemand hebben om te treiteren, houd de dingen levendig, want alleen praten over mannen met nummers wordt ook zo voorspelbaar.quote:
en een diamantboor ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht dat beide stuklopen op de hardheid
Nou jullie (wij whateverquote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is er nou het afgelopen jaar bijgekomen en niet weggepest hier? OOC?
Cosmoquote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is er nou het afgelopen jaar bijgekomen en niet weggepest hier? OOC?
Kliekjesquote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nou jullie (wij whatever) zijn dan ook wel een stel onmogelijke mensen.
.
Het gaat me niet om het treiteren. Ik deel dezelfde mening als The Vulture, dat ik geen zak van je verhalen geloof. En ik weet dat bepaalde mensen gevoelig zijn voor zulke verhalen, daar steekt het me. That's all.quote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ze mogen van mij doorzeiken hoor, kan er niet mee zitten. Ze moeten iemand hebben om te treiteren, houd de dingen levendig, want alleen praten over mannen met nummers wordt ook zo voorspelbaar.
Ik kan de reactie van de proeflezers al voorspellen. "Veel te ongeloofwaardig"quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het treiteren. Ik deel dezelfde mening als The Vulture, dat ik geen zak van je verhalen geloof. En ik weet dat bepaalde mensen gevoelig zijn voor zulke verhalen, daar steekt het me. That's all.
Je drama's zijn inderdaad minder voorspelbaar dan de nummers van mijn hetero's en mexicanen. Ik popel om de nieuwe cliffhanger te lezen. Als wonderer hier nog geen boek van kan maken dan weet ik 't niet meer
Op fok ja. Maar toen je in dit topic kwam heb je het toch ook allemaal overleefd?quote:Op maandag 23 april 2012 14:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Sorry pop ik zit hier wel wat langer..
Jouw reactie na mijn eerste post:quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben mij ook nog wel eens weg proberen te krijgen trouwens, in 2005 of zo
Mijn eerste post in deze reeks was op 21 april 2010.quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op fok ja. Maar toen je in dit topic kwam heb je het toch ook allemaal overleefd?
En wonderer ookDie heeft zichzelf zelfs een piemel aangemeten omdat ie anders weggepest werd
![]()
Dat is pas 2 jaar geleden!quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeks was op 21 april 2010..
Ja, verdorie, daar wil ik wel even wat credit voor!quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op fok ja. Maar toen je in dit topic kwam heb je het toch ook allemaal overleefd?
En wonderer ookDie heeft zichzelf zelfs een piemel aangemeten omdat ie anders weggepest werd
![]()
Je was toch ook een newbie?quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw reactie na mijn eerste post:
"Wat doen al die newbies hier?"
Heel onvriendelijk, het doet nog steeds pijn. Net als Erik toen.quote:
die hetze gaat toch tot aan zakjesgate terug ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is pas 2 jaar geleden!
Toen was de hetze tegen newbies al lang begonnen hoor
Dus je telt nog steeds als voorbeeld van een survivor
Je moet ergens een grens stellen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is pas 2 jaar geleden!
Toen was de hetze tegen newbies al lang begonnen hoor
Dus je telt nog steeds als voorbeeld van een survivor
Ik wist dat je daar weer over zou beginnenquote:Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heel onvriendelijk, het doet nog steeds pijn. Net als Erik toen..
En het Cahirgebeuren.quote:Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hetze gaat toch tot aan zakjesgate terug ?
Oh, maar toen wist je nog niet dat ik daar verder niks mee bedoeldequote:Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heel onvriendelijk, het doet nog steeds pijn. Net als Erik toen..
quote:
Dat was de eerste. Dus alles daarna teltquote:Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hetze gaat toch tot aan zakjesgate terug ?
We zeggen en schrijven het met een T, en alleen als het van toepassing is.quote:Op maandag 23 april 2012 15:07 schreef Cavalinho het volgende:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, zeggen jullie daar toch?
Die post amper, dat telt niet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Renesite is trouwens ook een newbie die is blijven plakken.
Kusje.quote:Op maandag 23 april 2012 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar weer over zou beginnen!
Renesite is trouwens ook een newbie die is blijven plakken.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, maar toen wist je nog niet dat ik daar verder niks mee bedoelde
Nog meer kusjes?quote:
Mij ook niet destijds in het stenen tijdperk.quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Steve het volgende:
Men heeft mij nooit proberen te treiteren 3 jaar geleden.
Hoe noemde je me nu?!quote:
Voor het drama gehalte zou SAM just me wel weer zijn opwachting mogen makenquote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Ga nou niet doen alsof het dat ooit wel gehad heeft
Of het nu alle clips van Mariah carey zijn, hetero-verhalen, zielige liedjes, allerlei ziektes of een....
O nee oke, dan begreep ik 't toch goedquote:
Details!quote:Op maandag 23 april 2012 15:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga hopelijk woensdag mijnweer zien, door ziek zijn straks al 1.5 week niet meer.
.
en na afloop shirtjes wisselen ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Over hetero-verhalen gesproken....
Ik ga vanavond naar z'n voetbal wedstrijd kijken.
Dat wordt dan de 4e dag op een rij dat ik met hem afspreek.
Poe hey, bijna een stelletje
Zouden er gemeenschappelijke douches zijn?
Misschien als het wat serieuzer is/wordt.quote:
Als er een douche en plastic in voorkomt haak ik af! Tenzij met drie!quote:
Die "vertrouwt" ja, excuus, mijn taal gaat achteruit als ik gespannen ben. Je hebt mazzel dat er niet nog twee talen door staan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zeggen en schrijven het met een T, en alleen als het van toepassing is.
"altijd leuk"?quote:
KOmt wel goed, schatjequote:Op maandag 23 april 2012 15:29 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Die "vertrouwt" ja, excuus, mijn taal gaat achteruit als ik gespannen ben. Je hebt mazzel dat er niet nog twee talen door staan.Ben ik ook een ster in bij spanning, talen husselen.
Een belediging en een compliment ineen. Hoe dichterlijkquote:
I know, right?quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een belediging en een compliment ineen. Hoe dichterlijk
Was dit zijn idee?quote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Over hetero-verhalen gesproken....
Ik ga vanavond naar z'n voetbal wedstrijd kijken.
Dat wordt dan de 4e dag op een rij dat ik met hem afspreek.
Poe hey, bijna een stelletje
Zouden er gemeenschappelijke douches zijn?
Das war ja blötsin gewesen, doch?quote:Op maandag 23 april 2012 18:17 schreef Bartjebart het volgende:
Oh Ang3l... lees je dat? Je hebt mazzel dat hij niet twee talen door elkaar gebruikt hier
quote:
Ik vond dat zo'n mooie zinquote:
Tja, als je onbeschoft omgaat met mensen die je je vrienden noemt, liegt, en mijn beste vrienden (via Facebook) publiek belachelijk maakt dan kun je echt de tyfus krijgen.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
Ik heb een tijdelijk soort van contract iets gekregen waardoor ik vanaf vorige week standaard alle dagen betaald krijgDus ook tijdens de vakantie volgende week en hemelvaart en zo
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me meer dan genoeg reden jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tja, als je onbeschoft omgaat met mensen die je je vrienden noemt, liegt, en mijn beste vrienden (via Facebook) publiek belachelijk maakt dan kun je echt de tyfus krijgen.
Het is ook niet de eerste keer dat hij dit soort dingen flikt.
Congratzquote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb een tijdelijk soort van contract iets gekregen waardoor ik vanaf vorige week standaard alle dagen betaald krijgDus ook tijdens de vakantie volgende week en hemelvaart en zo
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Off with his head.quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tja, als je onbeschoft omgaat met mensen die je je vrienden noemt, liegt, en mijn beste vrienden (via Facebook) publiek belachelijk maakt dan kun je echt de tyfus krijgen.
Het is ook niet de eerste keer dat hij dit soort dingen flikt.
Ik geloof er maar 20% (één dag van de 5 werkdagen in de week) vanquote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik geloof er maar 20% (één dag van de 5 werkdagen in de week) van
eh... 1 werkdag is meer dan 20% van m'n tijd hequote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik geloof er maar 20% (één dag van de 5 werkdagen in de week) van
De 4 dagen of het komen kijken?quote:
Ik denk vast dat ze samen douchen, maar geloof niet dat ik daar bij mag zijnquote:In that case zou ik me toch sterk gaan afvragen of hij je toch niet leuker dan leuk vindt
Oh en als het echte mannen zijn douchen ze vast samen
In- of exclusief nakijkwerk?quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
eh... 1 werkdag is meer dan 20% van m'n tijd he
(een maandag dan. Een woensdag is weer minder)
Eh...Met heel veel pech heb ik genoeg thuis te doen inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef Peter het volgende:
[..]
In- of exclusief nakijkwerk?En onderwijsplannen?
Geloof me maarquote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga zaalvoetballers supporteren!
Dat ik dat nog ooit vrijwillig zou doen zeg
Da's toch altijd vrij tricky als een van de twee homo isquote:
Ik moet vaker meekomen nu. Aangezien ze met 5-0 gewonnen hebbenquote:
Ik zet 10 Eur in, geef maar door aan je buufquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet vaker meekomen nu. Aangezien ze met 5-0 gewonnen hebben
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet 10 Eur in, geef maar door aan je buuf
Ik dacht dat deepthr...quote:
Al die bacterien tegen dat arme huigje aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat deepthr...
LamaarBeterschap
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Sorry Angel, maar nu ben ik er van af..
van het aanmoedigen gisterenavond, of heeft je keel andere belasting gehad?quote:
Misschien is Eindhoven een ideequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:39 schreef Cavalinho het volgende:
Zal wel weer winkelen worden vandaag, alleen weet ik nog niet waar.
Pijpen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Als een maagdenvlies kan teruggroeien kun je pijpen ook verleren!
O god, dat ziet er uit als de spelfouten die een collega van me ook om de haverklap maakt. Echt tenenkrommend als je dat in mails richting klanten ziet gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Steve het volgende:
Ik zal niet snel klagen om een spelfoutje her en der, maar een mail die er vol mee staat maakt niet direct een beste indruk. Ik moest om "Maak geen onderschijt in mensen" wel even lachen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Steve het volgende:
Ik zal niet snel klagen om een spelfoutje her en der, maar een mail die er vol mee staat maakt niet direct een beste indruk. Ik moest om "Maak geen onderschijt in mensen" wel even lachen.
Vooral erg knulligquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god, dat ziet er uit als de spelfouten die een collega van me ook om de haverklap maakt. Echt tenenkrommend als je dat in mails richting klanten ziet gaan.
We schamen ons er ook voor. Maar ja, leidinggevende vindt het wel best. Ach, maken wij het wel goed met fatsoenlijke mailsquote:
en onprofessioneel IMO...quote:
Als je onderschijt ipv onderscheid typt ben je volgens mij gewoon echt te dom om te... excusez le mot.... poepen. of schijten dus. Dat is geen typfout of dt fout meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Steve het volgende:
Cavalinho zal je gebaar kunnen waarderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Wellicht moet ik dat even afzwakken met echte dyslexie en buitenlanders die nog niet zo lang hier zijn.
In alle talen van de regenboog.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cavalinho zal je gebaar kunnen waarderen
Ik denk niet dat ik hem voor had gelatenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Over buitenlanders gesproken......
Ik net bij de AH XL met mijn wagentje naar de kassa. Tralala. De kortste rij zoeken, je kent het wel. Gevonden, dus ik rij mijn wagentje dat kassa-pad in. Komt er vanachter mij ineens een oud turks mannetje en die zwiept echt zo schuivend over de band zijn pak chocomel naar voren.
Er lag nog niets van mij op de band, maar ik was duidelijk voor hem de rij in. Zegt ie hele gebrekkig "Maar 1 boodschap".
Uh... ja, dus? Als ie nou ff netje shad gevraagd "Ik heb maar 1 boodschap, zou ik even voor mogen?"... tuurlijk joh, gene probleem. Kom maar. maar zo je boodschap langs me af over de band zwiepen en er vanuit gaan dat dat maar kan? Heeeeeell no.
Het kassameisje keek ook al vreemd op. Dus ik zeg "O... doen we dat zo tegenwoordig?". Kijkt ie me zo heel onbegrijpend aan en komt er wat gebrabbel terug. Meneer kan waarschijnlijk erg slecht Nederlands of doet nu ff heel oost-indisch alsof.
Ik dacht bij mezelf "de drama die ik hier nu kan veroorzaken gaat me echt zoveel meer tijd kosten dan hem nu even voor laten gaan tegen al mijn principes in, en ik heb haast, dus go your fucking inshallah gang" maar ik had echt de neiging dat pak chocomel (dat was de ene boodschap) op te pakken en hopsa naar achter op de band te slingeren.
Maar als je echt dyslectisch bent of gewoon niet zo heeeeel sterk met spelling dan laat je je brieven en of mails eerst lezen door een collega? Dat deden we ook bij IKEA. Elke brief of mail naar een klant werd door een collega doorgelezen. Om spellingsproblemen eruit te halen maar ook om de leesbaarheid te controleren en zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Wellicht moet ik dat even afzwakken met echte dyslexie en buitenlanders die nog niet zo lang hier zijn.
Mijn te dom om te poepen gold voor het maken van de fout. Dan zou dyslexie of nog pas net hier een excuus kunnen niet. Qua uitsturen van de fout... Inderdaad, als je weet dat je het niet kan en het moet naar klanten o.i.d. toe dna laat je het controleren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als je echt dyslectisch bent of gewoon niet zo heeeeel sterk met spelling dan laat je je brieven en of mails eerst lezen door een collega? Dat deden we ook bij IKEA. Elke brief of mail naar een klant werd door een collega doorgelezen. Om spellingsproblemen eruit te halen maar ook om de leesbaarheid te controleren en zo.
Maar ook die houding van de leidinggevende hierinquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn te dom om te poepen gold voor het maken van de fout. Dan zou dyslexie of nog pas net hier een excuus kunnen niet. Qua uitsturen van de fout... Inderdaad, als je weet dat je het niet kan en het moet naar klanten o.i.d. toe dna laat je het controleren.
Technische functie, dan mag het ofzo. Ik blijf het een blamage vinden. Dat je bijv. tikt "Ik zal het een svoor u uitzoeken" kan gebeuren, maar als je versprijden tikt, of begreipen.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ook die houding van de leidinggevende hierin
Dat eerste heb ik heel erg vaak. Spaties verkeerd en letters omdraaien. Heeft met de snelheid en volgorde van typen te maken. Maar als ik iets zakelijks uitstuur dan check ik daar op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Technische functie, dan mag het ofzo. Ik blijf het een blamage vinden. Dat je bijv. tikt "Ik zal het een svoor u uitzoeken" kan gebeuren, maar als je versprijden tikt, of begreipen.....
Maar wel klantcontacten blijkbaar. En dan hoort het gewoon op orde te zijn. Of denk ik te simplistich?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Technische functie, dan mag het ofzo. Ik blijf het een blamage vinden. Dat je bijv. tikt "Ik zal het een svoor u uitzoeken" kan gebeuren, maar als je versprijden tikt, of begreipen.....
Ja, doe ik dus ook. Maar ja, als ik gewoon met een klant aan het mailen ben waar ik al iets van 10 mails per week naar stuur dan wil het toch wel een beetje versloffen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik heel erg vaak. Spaties verkeerd en letters omdraaien. Heeft met de snelheid en volgorde van typen te maken. Maar als ik iets zakelijks uitstuur dan check ik daar op.
IT.... says it all.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wel klantcontacten blijkbaar. En dan hoort het gewoon op orde te zijn. Of denk ik te simplistich?
Tenzij je 1-op-1 klantcontact heb zie ik daar niet zo het probleem in eigenlijk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IT.... says it all.
In de IT hoef je ook geen pak aan. Dan mogen sandalen, een rommelig overhemd en een ribbroek ook ineens.
Deze buitenlander is anders helemaal niet in Nederland. Daar wil ik ook nooit meer heen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cavalinho zal je gebaar kunnen waarderen
Volgens mij twijfelt niemand (of ik iig niet) aan je echtheid. Wel aan je oprechtheid. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef Cavalinho het volgende:
Onee wacht, daarvoor is hij natuurlijk even heen en weer gevlogen naar het buitenland om het zichzelf te sturen.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Gadverdamme die cover van de L'Homo met een tongende Tygo G. en Thijs R.
Zo onsmakelijk
Het backstage filmpje ook. Die Thijs lijkt nit te kunnen zoenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:28 schreef Steve het volgende:
Die foto ziet er vooral heel ongemakkelijk uit..
Er zijn er nog steeds die denken dat ik een kloon van TMM ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij twijfelt niemand (of ik iig niet) aan je echtheid. Wel aan je oprechtheid. Dat is iets anders.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik toch mee moeten gaan naar z'n hotel![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Er zijn er nog steeds die denken dat ik een kloon van TMM ben.
Ze zijn gebaseerd op de ongeloofwaardigheid van je verhalen hier. Dus wel ergens op.quote:Ik kan er verder niks aan doen dat jij bepaalde twijfels hebt die nergens op gebaseerd zijn.
Ja dat gerucht gaat wel ja. Heb het hem niet gevraagdquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook een beetje jammer dat ze hem hiervoor hebben gevraagd.. het is niet dat hij niet al eens eerder met mannen heeft gerommeld
Die vind ik dna ook wel een stuk aantrekkelijker.quote:Ben wel benieuwd naar de foto's van Manuel Broekman
Mits dat vlassige baardje en zo weg zijn... Die zwerversuitstraling.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook een beetje jammer dat ze hem hiervoor hebben gevraagd.. het is niet dat hij niet al eens eerder met mannen heeft gerommeld
Ben wel benieuwd naar de foto's van Manuel Broekman
Ik denk dat wanneer een scriptschrijver van Goede Tijden het gebeurde in de afgelopen tijd in een seizoen zou schrijven en dit bij de producent zou inleveren hij terug gestuurd zou worden om te herschrijven ivm ongeloofwaardigheid. En dat in combinatie met de TMM link maakt dat mensen je zien als een kloon. Niet zozeer als een kloon van TMM, maar toch zou het me ergens niet verbazen dat het waarheid blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Er zijn er nog steeds die denken dat ik een kloon van TMM ben.
Ik kan er verder niks aan doen dat jij bepaalde twijfels hebt die nergens op gebaseerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |