Neem jij t plastic mee?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen in de douche in de kleedkamer van de effenaar?.
Alleen mensen met een backstage bandje kunnen in die douche daar hoorquote:
En de groupies dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen mensen met een backstage bandje kunnen in die douche daar hoor
Staat er duidelijk aangegeven wie de avondcoördinator is? Want mag natuurlijk niet met vreemde mannen praten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die melden zich bij de avond coordinator
En dan van het kast naar de muur gestuurd worden. Ik kom wel niet.quote:
of je waagt de gok en spreekt mij aan. 50 procent kansquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan van het kast naar de muur gestuurd worden. Ik kom wel niet..
Die mogen niet meer naar bovenquote:
OMG d'r zitten echt foto's tussen dat je denkt van WTFquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kugje phalanx!
http://www.gay.nl/article(...)_de_week_Superhelden
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kugje phalanx!
http://www.gay.nl/article(...)_de_week_Superhelden
quote:
Dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]![]()
Lees ik nou dat Cosmo met je onder de douche wil
Ik zeg toch "niet echt vrij".quote:
goed zo braaf paardje krijgt winterpeen en suikerklontjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik zeg toch "niet echt vrij".
We zitten in een time out. Dus wel een beetje vrij...
Lastig, lastig.
Maar het vuur is er al af, vanavond/nacht zal ik denk ik wel braaf zijn.
quote:
Moet ik jullie even aan elkaar koppelen?quote:
Volgens mij ken ik Steve al wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
[..]
Moet ik jullie even aan elkaar koppelen?
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetcquote:
camera.. vergeet de camera nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetc
Knabbel knabbel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed zo braaf paardje krijgt winterpeen en suikerklontjes
in het norman bates hotel ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetc
*checkquote:
Douchen met iemand anders? Ben je uitgegleden?quote:
Spuit je nu ook minder? *nieuwsgierig*quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Knabbel knabbel.
Wonderer, er staat zes weken wachten voor, maar met mogelijkheid om eerder te proberen. Hij doet het, weet ik al door, eh zelfonderzoek.![]()
![]()
Maar ik ben braaf vandaag.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Steve het volgende:
En Ang3l krijgt teveel pm's want zijn inbox is vol.
Ik geloof maar 20% van je verhalen.... en dan heb ik het naar boven afgerond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik ben maar 1, he, en ik kwam al als een paard (excuse de pun) dus een beetje minder zal ik niet merken, misschien is het handig als je meerdere mensen met 1 bal vraagt om een goed beeld te krijgen als er echte interesse is. Maar vanwaar die nieuwsgierigheid?
Ik ben schrijver, alle info is meegenomen, je weet nooit waar je het voor kunt gebruikenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik ben maar 1, he, en ik kwam al als een paard (excuse de pun) dus een beetje minder zal ik niet merken, misschien is het handig als je meerdere mensen met 1 bal vraagt om een goed beeld te krijgen als er echte interesse is. Maar vanwaar die nieuwsgierigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |