Neem jij t plastic mee?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen in de douche in de kleedkamer van de effenaar?.
Alleen mensen met een backstage bandje kunnen in die douche daar hoorquote:
En de groupies dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen mensen met een backstage bandje kunnen in die douche daar hoor
Staat er duidelijk aangegeven wie de avondcoördinator is? Want mag natuurlijk niet met vreemde mannen praten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die melden zich bij de avond coordinator
En dan van het kast naar de muur gestuurd worden. Ik kom wel niet.quote:
of je waagt de gok en spreekt mij aan. 50 procent kansquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan van het kast naar de muur gestuurd worden. Ik kom wel niet..
Die mogen niet meer naar bovenquote:
OMG d'r zitten echt foto's tussen dat je denkt van WTFquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kugje phalanx!
http://www.gay.nl/article(...)_de_week_Superhelden
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kugje phalanx!
http://www.gay.nl/article(...)_de_week_Superhelden
quote:
Dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]![]()
Lees ik nou dat Cosmo met je onder de douche wil
Ik zeg toch "niet echt vrij".quote:
goed zo braaf paardje krijgt winterpeen en suikerklontjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik zeg toch "niet echt vrij".
We zitten in een time out. Dus wel een beetje vrij...
Lastig, lastig.
Maar het vuur is er al af, vanavond/nacht zal ik denk ik wel braaf zijn.
quote:
Moet ik jullie even aan elkaar koppelen?quote:
Volgens mij ken ik Steve al wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
[..]
Moet ik jullie even aan elkaar koppelen?
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetcquote:
camera.. vergeet de camera nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetc
Knabbel knabbel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed zo braaf paardje krijgt winterpeen en suikerklontjes
in het norman bates hotel ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
De douche scene wil ik best even regelen, locatie, tijdstip etcetc
*checkquote:
Douchen met iemand anders? Ben je uitgegleden?quote:
Spuit je nu ook minder? *nieuwsgierig*quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Knabbel knabbel.
Wonderer, er staat zes weken wachten voor, maar met mogelijkheid om eerder te proberen. Hij doet het, weet ik al door, eh zelfonderzoek.![]()
![]()
Maar ik ben braaf vandaag.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Steve het volgende:
En Ang3l krijgt teveel pm's want zijn inbox is vol.
Ik geloof maar 20% van je verhalen.... en dan heb ik het naar boven afgerond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik ben maar 1, he, en ik kwam al als een paard (excuse de pun) dus een beetje minder zal ik niet merken, misschien is het handig als je meerdere mensen met 1 bal vraagt om een goed beeld te krijgen als er echte interesse is. Maar vanwaar die nieuwsgierigheid?
Ik ben schrijver, alle info is meegenomen, je weet nooit waar je het voor kunt gebruikenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik ben maar 1, he, en ik kwam al als een paard (excuse de pun) dus een beetje minder zal ik niet merken, misschien is het handig als je meerdere mensen met 1 bal vraagt om een goed beeld te krijgen als er echte interesse is. Maar vanwaar die nieuwsgierigheid?
Ik geloof en ben het eens met 100% van je statement.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof maar 20% van je verhalen.... en dan heb ik het naar boven afgerond.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef creno het volgende:
Het ging lekker gisterenavond, vanavond de laatste voorstelling.
Kreeg goeie reacties
Ja? Soms jij het zo duidelijk?quote:
en God zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
en meteen ook met een zonnetje hier
Ik heb al dagen lang niet gewerkt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Veel plezier bij werken bij de [censuur]
ik vind dat het te lang stil is gebleven op mijn vraagquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie komt mij vanavond gezelschap houden?
Sorry, ik ga hetero 2 gezelschap houden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie komt mij vanavond gezelschap houden?
Noem je hem nog hetero2 of issie al om?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hetero 2 gezelschap houden.
Soms zegt stilte meer dan 1000 woordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind dat het te lang stil is gebleven op mijn vraag
precies!quote:
quote:
ik ben makkelijk in onderhoudquote:
Showbiz... niks glamoureus aanquote:Op zondag 22 april 2012 16:46 schreef creno het volgende:
Wow, laatste voorstelling ging lekker, daarna blijven hangen tot een uur of vijf... en toen om tien uur weer uit bed om de kleding/decor/etc. op te ruimen.
Ben kapot nu...
Was goed gegaan zo te lezenquote:@ang3l, inderdaad, Chaams cabaret
waar waren jullie geweest?quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden nieuwe brillen die uitgeprobeerd moesten worden
Thomas, Irish Pub, Wildeman, Thomas.quote:
Dat dan vast weer niet neequote:Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zit er wel een soort van echt glas in of is dat teveel gevraagd?
quote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Ang3l het volgende:
O Wondy, Australie 1 ofwel mexico 2 heeft de PDF's gelezenEn hij smulde.
quote:Op maandag 23 april 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb mijn "eerste vriendje/zoen" verhaal voor hem vertaald van de week
Doe het dan ook.quote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die het willen lezen... als ik het op amazon gooi voor vijf dollar, loop ik binnen
sterktequote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin is gisteren overgekomen, ik ben nl bang dat ik anders helemaal niet in therapie ga. Ik moet woensdag voor controle terug in het hoge noorden en donderdag melden bij de kliniek in het zuiden van de VS en ik heb haar nodig om mijn handje vast te houden.
20% zijn tien woorden, zoek ze maar uit.![]()
En Ang3l, schatje, het ging helemaal niet om de memory/ies, maar om de stick/sticks.
Ik ben hypernerveus, maar gelukkig is vriendin niet zo van woorden maar van daden, dus ze zal me wel bezig houden.
(Vriend 1 en vriend 2, jullie weten me te vinden buiten Fok! om. )
Ik ga het niet helemaal terugzoeken, maar het ging om memory en memories. Dat stond er letterlijk. But anyway. Dat zal in de 80% gevallen hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
En Ang3l, schatje, het ging helemaal niet om de memory/ies, maar om de stick/sticks.
/ oude opa modequote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin is gisteren overgekomen, ik ben nl bang dat ik anders helemaal niet in therapie ga. Ik moet woensdag voor controle terug in het hoge noorden en donderdag melden bij de kliniek in het zuiden van de VS en ik heb haar nodig om mijn handje vast te houden.
20% zijn tien woorden, zoek ze maar uit.![]()
Ik ben hypernerveus, maar gelukkig is vriendin niet zo van woorden maar van daden, dus ze zal me wel bezig houden.
(Vriend 1 en vriend 2, jullie weten me te vinden buiten Fok! om. )
quote:
Haakse slijpmachine... ik voel me zo homo nu dat ik dat niet eens ken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat nog met een vijl, of toch liever een haakse slijpmachine ?
en als ik zeg slijptol, weet je het dan wel ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haakse slijpmachine... ik voel me zo homo nu dat ik dat niet eens ken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |