quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef Plastic_zak het volgende:
oke stop volgen
ik kom terug als die kutkloon weg is
dit is voor de veiligheidquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
verdomme gedraag je eens volwassen man
Welke?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
UFT ik vind jou hier zoveel op lijken
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welke?Ik zie heull veul plaatjes
Op Grace van skins season 5 & 6quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Op Grace van skins season 5 & 6
Jouw.quote:
Dat lijkt best wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
UFT ik vind jou hier zoveel op lijken
je kunt geen virus krijgen via een forum tenzij jij dingen gaat openenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dit is voor de veiligheid
pimmetje had een virus gekregen door die mongool
kus
quote:
uft was bij ons.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik zat vandaag de hele dag in de mediatheek te wachten uft
Dankquote:
Ik had al sorry gezegdddquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik zat vandaag de hele dag in de mediatheek te wachten uft
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had al sorry gezegdddAls ik was komen hadden we elkaar gezien want klasgenootjes met wie ik op vakantie ga, hebben vakantiebestemmingen gekeken in de mediatheek
Ik krijg zwaluwplaatjes?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niks maar op de eerste foto zie je toch al een negerin
nou ze kunnen best oud worden, als je van die groenen hebt met licht groene stippen ben de naam vergetenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DankIk weet niet hoe oud die beestjes worden normaal.
Hoe groot is jouw aquarium en wat heb je erin?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nou ze kunnen best oud worden, als je van die groenen hebt met licht groene stippen ben de naam vergeten
Maar ik heb nu 1 die is al 5 jaar ofzo
ik heb van die neon tetra's en vuurneons en de rest hebben me ouders gehaald weet daar de namen niet van
En 3 garnalen en nog 1 albino algeneter
wat is deaudquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook vuurneons en neon tetra's. En ik had 4 garnalen waarvan 1tje is ontsnapten 2 zijn deaud gegaan
Ik heb verder 4 zwarte algeneters met stippen en de albino is nu deaud
algeneters zijn nu 3 geloof ik.
We hebben het pas vorige week bedachtquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel zit al vol , je boekt wel lekker laat.
Ga naar spanje danquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We hebben het pas vorige week bedacht
Lloret de mar , omdat er daar nog een beetje plek is.quote:
Stoned/dronken worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef napoleonfour het volgende:
iemand idee wat ik vanavond moet gaan doen?
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lloret de mar , omdat er daar nog een beetje plek is.
En ik ga er naartoe.
dronken is wel een redelijk puik plan, sanks pzquote:
Ga je met je bootquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lloret de mar , omdat er daar nog een beetje plek is.
En ik ga er naartoe.
Vanaf 12 of 15 juli, 2 weekjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wanneer ga je?Ik ben daar een paar jaar geleden geweest.
Albu is ook niet zo super duper hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanaf 12 of 15 juli, 2 weekjes.
We wilde eerst naar albufeira, maar dat zat helemaal vol. Ook te laat met boeken.
Ohhquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanaf 12 of 15 juli, 2 weekjes.
We wilde eerst naar albufeira, maar dat zat helemaal vol. Ook te laat met boeken.
Griekenland viel sowieso af. Turkije vorig jaar al geweest, Mexico te duur. Dus dan kom je automatisch daar. Kroatie ofzo hadden we echt geen zin in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Albu is ook niet zo super duper hoor.
Nah wat ik nog van albu afweet is dat het eraan ligt waar je zit. Bij het oude gedeelte heb je wel de betere feesten. Het nieuwe gedeelte was echt stocked met Engelse. Ik vind dat nie erg, maar mijn vrienden welquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Griekenland viel sowieso af. Turkije vorig jaar al geweest, Mexico te duur. Dus dan kom je automatisch daar. Kroatie ofzo hadden we echt geen zin in.
engelse chicks komen wel fucking lomp over maar hebben netzo goed een gat, gewoon doen toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah wat ik nog van albu afweet is dat het eraan ligt waar je zit. Bij het oude gedeelte heb je wel de betere feesten. Het nieuwe gedeelte was echt stocked met Engelse. Ik vind dat nie erg, maar mijn vrienden wel.
nah. alleen de lieve. Je hebt van die hele grote. die hebben niksquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
engelse chicks komen wel fucking lomp over maar hebben netzo goed een gat, gewoon doen toch?
Ze kunnen wel strontvervelend zijn. Maar zijn wel de grootste slettenbakken die er zijn ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
engelse chicks komen wel fucking lomp over maar hebben netzo goed een gat, gewoon doen toch?
Losbandig als de hel, ik hou daar wel van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zuip alleen waterquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef Boterbartje het volgende:
ja als je jong bent en het is toch een zuipvakantie dan beter dat er ook sletjes zijn ja toch
Naar buiten dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef Dientje12 het volgende:
OMG ik zie 2 chimeids voorthuis bij schuinoverburen![]()
HOSSELEN JIJquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef Dientje12 het volgende:
OMG ik zie 2 chimeids voorthuis bij schuinoverburen![]()
Had je zo'n gele albino met snor?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook vuurneons en neon tetra's. En ik had 4 garnalen waarvan 1tje is ontsnapten 2 zijn deaud gegaan
Ik heb verder 4 zwarte algeneters met stippen en de albino is nu deaud
algeneters zijn nu 3 geloof ik.
dus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee omdat, ze ouder zijn dan mij iets van 27 ofzo
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je zo'n gele albino met snor?
Wij hadden ook van die visjes die sprongen omhoog uit het water bleven ze plakken aan het plafond wij heel de tijd zoeken waar zijn die visjes gebleven
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar die is nu dood
![]()
Gadver![]()
Bij ons zijn ze met schoonmaken ook wel eens uit de bak gesprongen. En ik ben bang voor vissen
had gedurftquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
g ik zweer als jij hier was had ik het wel gedurft
Hij heeft meer ervaring als ik, ik kom meestal niet verder als ''Hoiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
had gedurft
durven
dus -> gedurfd
En waarom wel als pz erbij was?
Ja van mij en mn vriendquote:
ah oke, ja zo een hadden wij een keer gekregen maar die is later ook dood gegaan, maar die zag zichzelf in spiegelbeeld achterin ging die zo zijn vinnen helemaal uitstrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja van mij en mn vriendIk pak geen visjes ik maak alleen de steentjes schoon en vind het leuk om naar te kijken
We hebben ook zo'n mooie Betta Splendens.
dan ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij heeft meer ervaring als ik, ik kom meestal niet verder als ''Hoi''
waarom ga jij opeens zo taalnazi doen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan ik
Ja hij doet alsof hij ervaren is maar eigenlijk is hij bang voor sociaal contact; een schoolvoorbeeld van een zolder-fokker
Ja we hebben er al een paar gehad, maar ze krijgen elke keer buikwater iets ofzo of ze gaan vechten met andere visjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ah oke, ja zo een hadden wij een keer gekregen maar die is later ook dood gegaan, maar die zag zichzelf in spiegelbeeld achterin ging die zo zijn vinnen helemaal uitstrekken
en we hebben ook platy's naja het lijkt erop ofzo en geloof ik ook citroentetra's
Je vergeet een komma.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan ik
Ja hij doet alsof hij ervaren is maar eigenlijk is hij bang voor sociaal contact; een schoolvoorbeeld van een zolder-fokker
Dat zijn die met die dikke buik toch?quote:
Ja, voor kogelvisjes moet je wel slakken in je bak hebben hequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja we hebben er al een paar gehad, maar ze krijgen elke keer buikwater iets ofzo of ze gaan vechten met andere visjes.
We hadden ook mini kogelvisjes die waren supercute maar ook supergemeen
Nee Betta's met buikwaterquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, voor kogelvisjes moet je wel slakken in je bak hebben he
black molly's met buikwater? hoe dat die visjes worden om de maand zwanger![]()
Ja die zwarten, maar dat zijn levendbarenden net als guppy'squote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zijn die met die dikke buik toch?
Wij hebben steeds baby algenetertjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja die zwarten, maar dat zijn levendbarenden net als guppy's
Die hebben wel elke dag sex
En om de zoveel week heb je babyvisjes
Ja tot 15:00 ongeveerquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
's middags was het wel mooi weer toch? Hier scheen de zon in ieder geval.
Ja, dus die 2 kan je niet bijelkaar in doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee Betta's met buikwater
Ja die houden ervan om te jagendie gingen dus ook achter de vinnen van de betta aan.
inderdaadquote:
Ohh die hebben wij ook nogquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dus die 2 kan je niet bijelkaar in doen
we hadden eerst ook altijd zo'n minislangetje erin
ja?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben steeds baby algenetertjes
Ja die met tijgerstreepjes hadden wij 1 van, die ging onder het grind en inderdaad 's nachts ging die als een wilde tekeer door de bak echt heen en weer enzo alsof die ADHD hadquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh die hebben wij ook nogMaar die zie je alleen 's nachts. Wij hebben drie vleeskleurige en 3 met tijgerstreepjes.
Kogelvisjes gingen na een paar dagen alweer wegDie vent had gezegd: 'Ja hoor kan prima.' Kneus
Net kikkervisjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja?
die hebben wij 1 keer gehad van die groene, dat zag er echt grappig uit
Ja datquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja die met tijgerstreepjes hadden wij 1 van, die ging onder het grind en inderdaad 's nachts ging die als een wilde tekeer door de bak echt heen en weer enzo alsof die ADHD had
Te veel is niet goed hequote:
Je kon ze ook gewoon in de sloot laten zwemmen of in een vijver daar overleven ze ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
ik had mijn broer zijn goudvissen vermoord. Hij was mij aan het pesten, toen heb ik het hele voederblik leeg gegooid in die kom.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee kikkervisjes zijn net zwemmend zaad
Algeneters zien er nog wel normaal uit
LOLquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ging net netalsof doen dat ik iets op het aanrecht moest leggen, maar die chimeids waren al weg
ja wat, je moet altijd een smoesje klaar hebben liggen als je onaangenaam naar een meisje kijktquote:
Klein beginnen man. Ga eerst eens naar de speeltuin met een zak snoepjes en probeer daar meisjes aan te spreken. Als je wat meer ervaring en vertrouwen hebt, kan je met sigaretten bij een middelbare school gaan staan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ging net netalsof doen dat ik iets op het aanrecht moest leggen, maar die chimeids waren al weg
Onaangenaam?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja wat, je moet altijd een smoesje klaar hebben liggen als je onaangenaam naar een meisje kijkt
Nu wil ik ook de fase weten wat na de middelbare school komtquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Klein beginnen man. Ga eerst eens naar de speeltuin met een zak snoepjes en probeer daar meisjes aan te spreken. Als je wat meer ervaring en vertrouwen hebt, kan je met sigaretten bij een middelbare school gaan staan.
Roofiesquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook de fase weten wat na de middelbare school komt
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook de fase weten wat die na de middelbare school komt
werkt dat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Onaangenaam?![]()
Gewoon zeggen: 'Ik kijk naar je want ik vind je hawt.'
Dat weet ik nietquote:
En dat is allesquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Ik weet wel dat als iemand dat tegen mij zou zeggen ik hoogstwaarschijnlijk moet lachen
Ja ik ben toch bezet manquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dat is alles
Bedankt voor de tip
Dat weet je toch niee. Sommige meisjes hebben humor hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat wist wel, maar andere meisjes reageren anders
Chloroform werkt beter man. Je doet wat op een papiertje en je laat er iemand aan ruiken. (zeg dat het een geurtje is)quote:
Kan dodelijk zijn als het teveel is of juist niet werken als het te weinig is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Chloroforn werkt beter man. Je doet wat op een papiertje en je laat er iemand aan ruiken. (zeg dat het een geurtje is)
Ja dat is waar maar roofies kunnen ook verkeerd vallenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan dodelijk zijn als het teveel is of juist niet werken als het te weinig is.
Daar heb ik geen ervaring mee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar roofies kunnen ook verkeerd vallen
Nee inddquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Nooit zomaar drinken van ons aannemen.
Ohquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wordt een goedkope avond dus als ik je meet
En ik geef nooit zomaar aan Jan en allemanquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik betaal altijd mijn eigen drinken.
Ik post één yt linkje en het is meteen mkuziekdump???!!111quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:10 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik geef nooit zomaar aan Jan en alleman
ja b.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik post één yt linkje en het is meteen mkuziekdump???!!111
alcoholvrije bier lekker vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
bier ranzig vinden
ik denk dat ik deze nazomer nog een weekje zweden of london of iets anders meepak, gewoon omdat het kan
Ik heb geklikt hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:14 schreef Beach het volgende:
En niemand klikt natuurlijknet zoals ik bijna nooit op andermans linkjes klik
ik had geklikt trouwens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:14 schreef Beach het volgende:
tis kpop boyband grgrquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:14 schreef Beach het volgende:
etenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
er zijn ook maar 3 dingen die hier eten bezorgen via just eat. fml
Schijnt dat je lichaam dat nodig heeft.quote:
Tipsite voor eten en drinken, binnen en buiten de deurquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
er zijn ook maar 3 dingen die hier eten bezorgen via just eat. fml
ga toch niet koos alleen etenquote:
en dan op het andere stoeltje leggen?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan op het andere stoeltje leggen?
sorry, heb geen dolls.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee daar zet je je pop neer.
Lolquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee daar zet je je pop neer.
ja jij wel jaquote:
Mij nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
omg omg ik bel steeds per ongeluk mensen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahaha waaaat
ik had iets besteld, maar ik moet annuleren omdat ik iets verkeerd had gelezen
krijg ik een mail terug;
Hallo Sabine,
Wil je de bestelling alsnog ontvangen op je huisadres? Je mag het ook overmaken via de bankoverschrijving.
Zodra de betaling is bijgeschreven, dan stuur ik direct de bestelling naar je huisadres.
De producten zijn op voorraad.
Je mag ook een nieuwe bestelling plaatsen met een andere betaalmethode.
Met vriendelijke groet,
Janet Pannekoek
PANNEKOEK
Namen posten, mag dat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahaha waaaat
ik had iets besteld, maar ik moet annuleren omdat ik iets verkeerd had gelezen
krijg ik een mail terug;
Hallo Sabine,
Wil je de bestelling alsnog ontvangen op je huisadres? Je mag het ook overmaken via de bankoverschrijving.
Zodra de betaling is bijgeschreven, dan stuur ik direct de bestelling naar je huisadres.
De producten zijn op voorraad.
Je mag ook een nieuwe bestelling plaatsen met een andere betaalmethode.
Met vriendelijke groet,
Janet Pannekoek
PANNEKOEK
Geen idee, haar naam staat op heel internet dus is vast niet erg. tevens is het geen fok user dus is fok niet aansprakelijkquote:
FOK!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee, haar naam staat op heel internet dus is vast niet erg. tevens is het geen fok user dus is fok niet aansprakelijk
Lol, net nadat ik dit postte werd ik gebeldquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lol, net nadat ik dit postte werd ik gebeldik schrok ff
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:30 schreef Plastic_zak het volgende:
ftkw-02u-0pfdsa0f0wahef90fsh09dfh09whdf0s9hf90sdhf09dpfs2012
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh kak, morgen niet vergeten kanon te kopen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik zag serieus alleen maar plaatjes van zwaluw tattoo'squote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dattie deze o.a. bedoeld.
Ik weet niet of ze het drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]ga je Kanon klappen met je nagelmeisjes?
Nice, hier Warsteinerquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Vanavond staat Grafenwalder op het menu.
Drink 3 blikken leeg in een halfuur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het drinkenSowieso zelf proeven
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Drink 3 blikken leeg in een halfuur.dan kom ik langs hihi :$
Denk het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je weer helemaal dronken worden?
Het spijt mequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wel je zegt niks meer op WA en je bizzde me niet!
Ga dit soort bazen kleding kopen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:43 schreef Dientje12 het volgende:
yo, ik heb tegen mezelf gezegd dat ik morgen nieuwe kleren ga kopen
Maar als het morgen is heb ik geen zin
Die pakken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga dit soort bazen kleding kopen dan.
Ik wil je wel aanrakenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb een hele wijnkelder vol staan en een koelkast gevuld met bier. Wie wilt mij aanraken?
maar hij staat in de kast hoor, en ik zou dit weekend gaan smoken maar hoor nu niks meer van zequote:
Ja.quote:
wat is binge drinken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een liter sinaasappelsap waarmee ik ga binge drinken, so hardcore.
Nee das niks voor mijquote:
Wacht.. jij hebt een wijnkelder? of hebben papa en mama dat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik alcoholist was zou de wijnkelder niet vol zijn
Ohja nevermind mijn vorige vraagquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb honger maar het eten is nog niet klaar
Papa en mamaquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wacht.. jij hebt een wijnkelder? of hebben papa en mama dat?
No deal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Koop jij het voor me? Dan draag ik het
Waaghals, doorspelen dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOoh, ja moet wel bij je passen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wat is binge drinken?
[..]
Nee das niks voor mij
Ik heb nu meestal gewoon casual spijkerbroek t-shirt en zo'n vest
I'm a gambling woman.quote:
Wtf is PTSS?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef Bizznitch het volgende:
WEEJOOO mijn buurjongen is een agressieve kk lijer met PTSS..
Wejooo stab die niggurquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef Bizznitch het volgende:
WEEJOOO mijn buurjongen is een agressieve kk lijer met PTSS..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |