Ze wil graag dood?quote:Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weer een dag dichter bij de dood.
Nou, ik kruip weer onder de wolquote:Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weer een dag dichter bij de dood.
maar dan pleeg je toch gewoon zelfmoord.. evt op een zondag.. heb je ook geen last van de maandag.quote:Op maandag 23 april 2012 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Natuurlijk. Als je dood bent heb je geen last meer van maandagen.
Alleen dat je af en toe herdacht wordt op een maandagquote:Op maandag 23 april 2012 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als je dood bent heb je geen last meer van maandagen.
quote:
Dat negeer ik gewoon. Zoals het hoort. Dat gejank over het weer iedere keer. Fix it. Or accept it.quote:
Ik ga even een weermachine maken.quote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat negeer ik gewoon. Zoals het hoort. Dat gejank over het weer iedere keer. Fix it. Or accept it.
Je negeert het niet echtquote:Op maandag 23 april 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
Dat negeer ik gewoon. Zoals het hoort. Dat gejank over het weer iedere keer. Fix it. Or accept it.
Altijd regen!quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even een weermachine maken.
Ik heb Donald Sutherland altijd al eng gevonden.quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die clip vond ik vroeger zó eng hè...
Haar gejank dat ik niet over het weer mag praten? Jawelquote:
Mijn gejank? Is de eerste keerquote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haar gejank dat ik niet over het weer mag praten? Jawel
Ok, sorryquote:
Jij met je vakantiesquote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doelde meer op het .. je post alsnog erover, dus dat is niet negerenquote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Negeren is lastig hequote:Op maandag 23 april 2012 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, sorryMaar ik ga wel zo in de zon liggen op het strand.
Je bedoelt de vakanties die ik niet heb?quote:
iddquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt de vakanties die ik niet heb?
Damn you womanquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt de vakanties die ik niet heb?
quote:
Jajajajajajajajaquote:
en nu wachten tot je 'm weer tegen mij gebruiken kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
topic killquote:
Ik mag niet liegen van mijn mamma.quote:
Heeft ie die?quote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien moet je je wingman voortaan eerst laten posten...
Blijkbaar stribbelen die vrouwen zo hard tegen dat je twee man nodig hebt om haar in bedwang te houden.quote:
Serieus, in mijn topic history kijken, heb je niks beters te doen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien moet je je wingman voortaan eerst laten posten...
Je geeft jezelf teveel eer ouwe, ik lees dat topic weleens om mezelf te vermaken.quote:Op maandag 23 april 2012 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, in mijn topic history kijken, heb je niks beters te doen?
dus ik moet zeggen.. arme vrouw(en)quote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar stribbelen die vrouwen zo hard tegen dat je twee man nodig hebt om haar in bedwang te houden.
Dat sowieso.quote:
ligt aan t gebied he..quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand hier tips voor websites met (tijdelijke) huurwoningen?
Misschien dan wel handig dat je even aangeeft in welke buurt je wat zoektquote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
Allemaal al gedaan, vandaar dat ik om tips vraag
relo.... maar weet niet of dat alleen deze regio is...quote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
funda ook geprobeerd?quote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 april 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Goedemiddag! Fink gisteren was zo gaaf
Aalsmeer kent ie ook, dus dat is wel een goede tipquote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef rival het volgende:
relo.... maar weet niet of dat alleen deze regio is...
Ja, zoek ik ook op..quote:
quote:
Ah!quote:
Hehe nee hequote:
Die vriend van je trouwens he...quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die vriend van je trouwens he...
Ben er inmiddels achter dat ik m toch wel ''ken'' van vroeger, toen we nog kaal waren en Australians droegen.
Ben wel benieuwd of ie mij nog herkent als we gaan bowlen.
Toch wel.quote:
Idd benieuwd of hij jou nog kent danquote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch wel.
We gingen toen met een steeds grotere groep uit Utrecht e.o. naar hc-feestjes, en hij was daar zeker bij.
We gaan het meemaken tzt!quote:Op maandag 23 april 2012 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd benieuwd of hij jou nog kent dan
quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand hier tips voor websites met (tijdelijke) huurwoningen?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms kunnen jullie allebei in Aussie komen? Voor de herkenning enzo.
Ik zie hem er ook toe in staatquote:Op maandag 23 april 2012 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik m nog had, had ik het gedaan!
Uhuhquote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk weer naar Awake dit jaar ?
Oeh als dat geen chicks hosselen wordt!quote:Op maandag 23 april 2012 16:49 schreef JoeBravo het volgende:
whehehe, collega probeert me over te halen eens naar kraak&smaak te gaan @ luxor.
Gaat 'm nog lukken ook
absoluut!quote:Op maandag 23 april 2012 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh als dat geen chicks hosselen wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Indeed, gonna be funquote:
Tieten!quote:Op maandag 23 april 2012 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh als dat geen chicks hosselen wordt!
2012quote:Op maandag 23 april 2012 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ookal een vriendin. Dit is zeker jouw jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |