Meer dan slingers en vlaggetjes krijg je niet.quote:Op maandag 23 april 2012 09:31 schreef Pumatje het volgende:
!
vandaag heb ik mijn super sweet 27 !
ik wil een range rover en 2 ponys
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 april 2012 08:22 schreef Vinz0r het volgende:
Amsterdam is prima te doen hoor met de auto... Om doorheen te rijden ja, niet om te parkeren
Slaapkop!quote:Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Gewoon eens tot half tien kunnen uitslapen. Zeldzaamheid!!
allochtonen capital of the Netherlandsquote:Op maandag 23 april 2012 08:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
Amsterdam.
En aan die rotota en meuk op de borst doen we niet
Fout,dat is rotterdam al.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef Esses het volgende:
[..]
allochtonen capital of the Netherlands
quote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Fout, dat is de hele Randstad heel Europa al.
De piratenpartij heeft juist weer iets te weinig OO&V en DEF in hun programma. Misschien een goed teken?quote:Op maandag 23 april 2012 12:52 schreef AchJa het volgende:
Ik flikker er wel een proteststem uit, Piratenpartij ofzo. Het vertrouwen in de politiek was bij mij al niet zo hoog maar na de defensieafbraakactie van Hillen is het helemaal tot een dieptepunt gedaald. Van de SP had ik zoiets wel verwacht maar het kiezersbedrog wat ze nu ten toon gespreid hebben gaat alle perken te buiten.
Maar ja, misschien was ik wel te naief om enig geloof aan de partijprogramma's te hechten...
Waar ik woon valt dat dus heel erg mee. En waar het wel zo is heb ik er persoonlijk niet zoveel problemen mee.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef Esses het volgende:
[..]
allochtonen capital of the Netherlands
Dan moet er nog een hoop gebeuren! VVD zeg es 30 zetels, CDA 12, D66 zou er dan 34 moeten halenquote:Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef hoogvlieger het volgende:
En we mogen weer gaan stemmen. Ik zet mn geld op VVD+CDA+D66.
VVD staat op 33 geloof ik.quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef Amootje het volgende:
[..]
Dan moet er nog een hoop gebeuren! VVD zeg es 30 zetels, CDA 12, D66 zou er dan 34 moeten halen
ehhhh nee.... tzal wel wat linkser gaan worden, jammer genoeg is nationale eenheidskabinet praktisch onmogelijk in dit kleine land met veel te veel keuze
Kom dan ook naar Amstelveen!quote:
Zeteltje meer of minder okay, maar de combi van vvd, cda, d66 lijkt me qua zetelprognose zeer onrealistischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |