Sowieso, met welke lijn je ook in de trein moet; het blijft ellendig.quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Vortix het volgende:
Bah, ik was vergeten hoe kut het is om met je volledige vierdelijns de trein in te moeten. Misschien in dat halve jaar dat ik niks aan het doen ben toch maar eens mijn rijbewijs halen...
Je gaat nu op detachering?quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Vortix het volgende:
Bah, ik was vergeten hoe kut het is om met je volledige vierdelijns de trein in te moeten. Misschien in dat halve jaar dat ik niks aan het doen ben toch maar eens mijn rijbewijs halen...
Misschien had je die al lang moeten halen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Vortix het volgende:
Bah, ik was vergeten hoe kut het is om met je volledige vierdelijns de trein in te moeten. Misschien in dat halve jaar dat ik niks aan het doen ben toch maar eens mijn rijbewijs halen...
Staat op me jaaropgaves en heb 2 verschillende van 2009..quote:
Zijn je oude onderdelenquote:Op zondag 22 april 2012 22:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Staat op me jaaropgaves en heb 2 verschillende van 2009..
Ook met 2 verschillende werknemernummersBoeit niet echt maar vroeg het me ff af
Weet ik nog niet.quote:
Giethoorn?quote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Vortix het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
En ja, had mijn rijbewijs misschien al lang moeten halen, maar nooit reden voor gehad, wonende in een van de meest auto-onvriendelijke steden van Nederland...
Ja dat snapte ik ook nogquote:Op zondag 22 april 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Zijn je oude onderdelenDus kan je zelf bedenken. Maar Vnr's horen niet te veranderen
3e lijns is BGU1. 4e lijns is geloof ik met extra tas (weekendtas/rotota?) op de borst.quote:
Fijn met je weekendtas op de borst... Weet niet hoe breed jouw borst is..quote:Op maandag 23 april 2012 00:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
3e lijns is BGU1. 4e lijns is geloof ik met extra tas (weekendtas/rotota?) op de borst.
Amsterdam.quote:
Vast wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |