Is die er ooit geweest?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?
Jup. En dat bleek dus ook totaal niet uit het item. Het ging er ongeveer over dat de "geheime dienst" in opperste staat van paraatheid was. Dit alles uiteraard onder begeleiding van archiefbeelden van de KMarquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan mag ik mij afvragen wat voor bijzondere taak de stichting daar waar mag gaan nemen?
Ooh, foutjebedankt dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jup. En dat bleek dus ook totaal niet uit het item. Het ging er ongeveer over dat de "geheime dienst" in opperste staat van paraatheid was. Dit alles uiteraard onder begeleiding van archiefbeelden van de KMar
Lasser 3400 euroquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:51 schreef Esses het volgende:
Lachwekkend, net in de discussie over politiesalarissen werd ik verwezen naar gemiddeld-inkomen.nl. Nou... Om eerlijk te zijn, daar zit ik ruim niet op
Godver de godver... Laatste 3minuten viel de 2-2 hadden moeten winnen... Maja als je met 3 bejaarden speeltquote:
Godver de godver het is maar voetbal, t is niet alsof het ergens over gaatquote:Op zondag 22 april 2012 16:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver de godver... Laatste 3minuten viel de 2-2 hadden moeten winnen... Maja als je met 3 bejaarden speelt
Maar als je iets doet wil je het wel goed doen toch?quote:Op zondag 22 april 2012 16:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Godver de godver het is maar voetbal, t is niet alsof het ergens over gaat
Voetbal niet, voetbal moet je niet doen. Het enige waar voetbal goed voor is, zijn knie blessuresquote:Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als je iets doet wil je het wel goed doen toch?
En enkel en hamstring en....quote:Op zondag 22 april 2012 17:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Voetbal niet, voetbal moet je niet doen. Het enige waar voetbal goed voor is, zijn knie blessures
En aan het gedrag van sommige supporters te zien, is er zelfs kan op hersenbeschadiging door er alleen maar naar te kijken.quote:
Het gaat steeds beter jaquote:Op zondag 22 april 2012 16:16 schreef Erasmo het volgende:
Ziet er prima uitIs de winkel al een beetje op gang?
ga jij nou maar in eigen tijd sporten... Dik ventje dat je er bentquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 19:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ga jij nou maar in eigen tijd sporten... Dik ventje dat je er bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |