Je inrichting belde, ze willen dat je terug komt voor het avondeten.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef Byte_Me het volgende:
Die vrouw spoort niet helemaal, maar dat is een goede eigenschap voor een kunstenaar.
Nou ja, er worden zoveel mensen doodgemaakt..quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je inrichting belde, ze willen dat je terug komt voor het avondeten.
Je begrijpt er echt geen bal van he?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ja, er worden zoveel mensen doodgemaakt..
Daarom is dat wijf ook ziek in d'r hoofd. En hoort ze in een tbs kliniek thuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je eigen kat waar je al jaren voor zorgt? ik betwijfel ut.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er valt van haar ook wel een tas te maken. Gewoon even haar nek breken.
''Mijn'' inrichting?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je inrichting belde, ze willen dat je terug komt voor het avondeten.
Ik ook. Wil een nieuw paar schoenen en een nieuwe riem. Hoeveel producten kunnen we halen uit haar vel denken jullie?quote:
Enne?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef Mylene het volgende:
Dat kind kan wel spammen zeg. Ik heb er me handen vol aan gehad.
Als jij pleit voor het doden van mensen wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''Mijn'' inrichting?![]()
Een kattenoordenares mag thuis blijven zitten, maar ik behoor in een inrichting
Mensen? Ik pleit voor het doden van een moordenares. Robert M. is zeker ook een beschermd diersoortquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij pleit voor het doden van mensen wel.
Oh ja joh? Was ze lastig?:Pquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef Mylene het volgende:
Dat kind kan wel spammen zeg. Ik heb er me handen vol aan gehad.
Ik kan haar notes niet meer vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja joh? Was ze lastig?:P
Oh ja, die hond, die je kunt opvouwen tot een bal ofzoiets..quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kan haar notes niet meer vinden.
Ik kwam wel dit plaatje tegen, ook kunst gemaakt door haar.
[ afbeelding ]
gezien dit topic is haar werk wel geslaagdquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Mooi is als je dit gewoon voor de lol zou doen je waarschijnlijk (al dan niet gedwongen, of volgens je vrienden) langs een psychiatrische inrichting moet.
Kansloze objecten maken van wat dooie beesten, zo bijzonder ziet het er niet uit.
Wat is het verschil met opzetten van dieren? Zoals dat nijlpaard van Artis?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Mooi is als je dit gewoon voor de lol zou doen je waarschijnlijk (al dan niet gedwongen, of volgens je vrienden) langs een psychiatrische inrichting moet.
Kansloze objecten maken van wat dooie beesten, zo bijzonder ziet het er niet uit.
Nee, natuurlijk niet. Ik ben heel benieuwd hoe je die conclusie hebt getrokken, want juist vrijwel iedereen geeft aan dat ze niet spoort.quote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef Ziba het volgende:
Ben ik nou serieus één van de weinige die deze vrouw compleet gestoord vind?
Dat niet, sterker nog, dat is de eerste onderbuikreactie die bij elke Henk en Ingrid opkomt.quote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef Ziba het volgende:
![]()
Ben ik nou serieus één van de weinige die deze vrouw compleet gestoord vind? Een zieke kat de nek omdraaien.
Topic doorgelezen. Mensen die het zo erg nog niet vinden hier. Lees ik ook nog dat haar gedeprimeerd was - volgens haar.quote:Op zondag 22 april 2012 15:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik ben heel benieuwd hoe je die conclusie hebt getrokken, want juist vrijwel iedereen geeft aan dat ze niet spoort.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat niet, sterker nog, dat is de eerste onderbuikreactie die bij elke Henk en Ingrid opkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |