Tinkebell ís een FOK!ster ( geweest)quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef Paul het volgende:
Misschien staan er wel FOK!kers in dat boek
Je bent bekend met de fragiele zieltjes van het westen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
"Kattenmoordenaar"
Een kat doden is hetzelfde als het plegen van een moord tegenwoordig?
"Nee, erger, want sommige mensen verdienen het om vermoord te worden, die maken zomaar tassen van katten!!!11111quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
"Kattenmoordenaar"
Helaas wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:41 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent bekend met de fragiele zieltjes van het westen?
Ja want dat is hetzelfdequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Green1 het volgende:
Tsja, ik wil ook wel eens wat. Een filmpje van een gaskamer met die hoer van een "tinkerbell" erin, bijvoorbeeld, en dat daar dan langzaam de zuurstof uit gezogen wordt.
Hangt van je definitie van moord af denk ik?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
"Kattenmoordenaar"
De definitie moord is volgens mij strafrechtelijk(?). Voor zover ik weet kunnen alleen mensen een moord plegen of vermoord worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van moord af denk ik?
Zware dierenmishandeling met dood tot gevolg vind ik nu geen lichte actie... Je moet mi al serieus gestoord zijn om het idee alleen nog maar te bedenken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
"Kattenmoordenaar"
Dan noemen we het euthanasie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zware dierenmishandeling met dood tot gevolg vind ik nu geen lichte actie... Je moet mi al serieus gestoord zijn om het idee alleen nog maar te bedenken.
Ik zeg niet dat dierenmishandeling met de dood van het dier tot gevolg een lichte actie is. Maar om het moord te noemen en degene die het doet een moordenaar is onzin.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zware dierenmishandeling met dood tot gevolg vind ik nu geen lichte actie... Je moet mi al serieus gestoord zijn om het idee alleen nog maar te bedenken.
Dat is ook onzin. Wel even nuanceren dat een normaal mens zoiets niet doet en dat veel seriemoordernaars begonnen zijn met het vermoorden van dieren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dierenmishandeling met de dood van het dier tot gevolg een lichte actie is. Maar om het moord te noemen en degene die het doet een moordenaar is onzin.
Dierenmishandeling met dood tot gevolg?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dierenmishandeling met de dood van het dier tot gevolg een lichte actie is. Maar om het moord te noemen en degene die het doet een moordenaar is onzin.
Ik gebruik de verwoording van Marie30.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dierenmishandeling met dood tot gevolg?Het doel was het doden van het beest, niet het mishandelen. Ze zal het juist geprobeerd hebben op een pijnloze manier te doen.
Hoezo? We maken toch ook handtassen van koeien, slangen en krokodillen? Noem je dat ook dierenmishandeling met de dood tot gevolg?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |