Dat is het probleem; ze hebben geen maat 38 meer en ze doen niet aan restockquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef papernote het volgende:
Terugsturen en een maat groter bestellen.
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef Mariposas het volgende:
Dikzak.
Ik vind het trouwens ook niet echt een bruiloftjurkje... meer iets voor een feestje 's avonds.
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekken
Dan laten verstellen of niet meer eten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat is het probleem; ze hebben geen maat 38 meer en ze doen niet aan restock
Als het jurkje nu al niet past en je maar 3 weken hebt om het passend te krijgen door te dieten, dan kun je denk ik ook niet eten of drinken tijdens de bruiloft om het jurkje passend te houden en je niet opgepropt te voelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor de bruiloft zelf heb een ik een roze jurkje. Deze jurk trek ik aan voor avond receptie. Daarnaast wil ik het in de zomer vaker aantrekken
Ach, dat hele etiquette of je zwart mag dragen bij een avond receptie of niet is een beetje ouderwets. Ik ga sowieso rode pumps dragen en bijbehorende armbanden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt geschikt voor een bruiloftreceptie. Wel mooi maar meer voor een avondje dansen...
Thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:06 schreef DonJoris het volgende:
TS is dik en weet niet hoe ze blijvend af moet vallen, dus gaat ze maar een crash dieet doen, dat als gevolg heeft dat het grootste deel van je verloren gewicht vocht is. Succes
Thanksquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef allesbeterweter het volgende:
Ga joggen en eet meer groente en minder fruit ,zit erg veel suiker in fruit........
Succes en veel geluk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |