Plaatje werkt niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef rosakai het volgende:
Het eerste thema wil ik graag aan kondigen:
[ afbeelding ]
neon glitter bomb
lekker retro felle kleuren en veeeel glitter!
succes!!
(omdat het over 5 dagen al de 25e is geld bij dit thema tot 25-5-2012)
Ohja, sorry hoor. Hahaha.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef rosakai het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk wordt dit geen reclame.
mrs salvatore wel goed lezen he er staat 25-5-2012
dat duurt wel langer dan 5 dagen:P
Wat een reactie ook...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:41 schreef rosakai het volgende:
oke begrijp ik maar ik wil het gewoon graag zo doen.
en aangezien ik het topic heb gestart.:P
maja...
succes met shoppen chantalQt!
Ehm... Lijkt me echt beter om het centraal te houden, en lekker in het topic. Wordt heus geen zooitje en houdt het topic levendig, dit bloedt anders zo dood, zeker aangezien de wedstrijd meer dan een maand duurt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:41 schreef rosakai het volgende:
oke begrijp ik maar ik wil het gewoon graag zo doen.
en aangezien ik het topic heb gestart.:P
maja...
succes met shoppen chantalQt!
Kleine correctie nog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:21 schreef Joysa het volgende:
WIL EEN MODJE DE OP AANPASSEN?
Heb er even hoofdletters enzo bij gezet
The rules are simple:
1. Het thema wordt gekozen door de vorige winnaar.
2. De vorige winnaar mag meedoen met het nieuwe door hem/haar gekozen thema, maar daar mag niet op gestemd worden!
3. Alle inzendingen kunnen gepost worden in het topic. De 25e van de maand om 00:00u sluiten de inzendbussen.
4. De inzendingen worden na de 25e gepubliceerd in een post en dan kan er 5 dagen lang gestemd worden! Weer tot 00:00u.
5. Maximaal 3 verschillende stemmen per persoon. (Dus niet 3x stemmen op één persoon en ook niet op jezelf)
6. De winnaar krijgt 3 dagen om het nieuwe thema bekend te maken.
7. Iedereen mag meedoen!
Ik hoop dat het erg leuk wordt! Bij deze.. succes & houd je aan de regels!
BAM JONGE!quote:Op maandag 23 april 2012 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, één maal een neon glitterbom voor je topic
We have a winnerquote:Op maandag 23 april 2012 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, één maal een neon glitterbom voor je topic
Hoax, jij bent heul geen negerquote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik ga het toch proberen
Heb gepoogd alle elementen te incorporeren: retro neon glitter en bom!!!
[ afbeelding ]
Jonge, van neon wordt iedereen een neger!quote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoax, jij bent heul geen neger
da's waar wijnglas.gifquote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, van neon wordt iedereen een neger!
Beste gif EVER.quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Of in een gif, voor de liefhebber:
[ link | afbeelding ]
Al zou je nog een 3e frame kunnen toevoegen van een explosie.quote:
Zeg, ik blijf niet aan de gang hequote:Op maandag 23 april 2012 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al zou je nog een 3e frame kunnen toevoegen van een explosie.
Jonge, als gij mijn stem wil dan zeg ik: DOEN!quote:
Wat zou er gebeuren als een neger neon op zou doen? Onzichtbaar? Zwart gat waarin alles verdwijnt? Mysterieus!quote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wordt 'ie witquote:Op maandag 23 april 2012 18:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als een neger neon op zou doen? Onzichtbaar? Zwart gat waarin alles verdwijnt? Mysterieus!
Ik vind de wedstrijdperiode wel rijkelijk lang trouwensquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef rosakai het volgende:
[..]
hij is leuk ja! er komen er vast nog meer.![]()
nog even wachten, precies 3 dagen en 1 maand:P
quote:Op woensdag 25 april 2012 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
zal je zien dat lindy er met alle prijzen vandoor gaat
Same here. Ik zou zeggen iets van twee weken per wedstrijd ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind de wedstrijdperiode wel rijkelijk lang trouwens
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Sorry dat ik zo goed ben in nailarten...
moet je eens bij de da kijken joh daar hebben ze hele leuk felle voor iets van 2 a 3 euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Beach het volgende:
Eens bij vrouwelijke familieleden op zoek gaan naar neonlakjes gezien mijn collectie dat ontbeert
dat zou kunnen, dan word de nieuwe einddatum de 15e van mei.(over 20 dagen)quote:Op woensdag 25 april 2012 13:30 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Same here. Ik zou zeggen iets van twee weken per wedstrijd ofzo.
Anders kakt het ook zo snel in.
Maar ik doe iig mee!
kan, maar dan kun je niet meer eerlijk stemmenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om een poll te maken van een topic? (redelijk "nieuw" hier, dus geen idee zelf)
Je mag wel van mij lenenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Beach het volgende:
Eens bij vrouwelijke familieleden op zoek gaan naar neonlakjes gezien mijn collectie dat ontbeert
Why is that?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan, maar dan kun je niet meer eerlijk stemmen
En ik maar denken dat het tot de 25ste van deze maand was. Ik vind het ook best lang. 2 weken per challenge lijkt mij lang genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:30 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Same here. Ik zou zeggen iets van twee weken per wedstrijd ofzo.
Anders kakt het ook zo snel in.
Maar ik doe iig mee!
da's wel een leuken thema!!!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als Lin of SQ wint, dan zal het nieuwen thema iets van "tetten en bier" zijn![]()
![]()
![]()
Maar dat maakt toch niet uit? Alsof alleen wij mogen stemmen....quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat een poll anoniem is en dus iedere fokker er op kan klikken
Met een poll kun je ook op jezelf stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? Alsof alleen wij mogen stemmen....
Dat is niet zo moeilijk te begrijpen, maar bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Met een poll kun je ook op jezelf stemmen.
Ik zoek wel even een foto van een nail-art van 3 jaar terug opquote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
ja schaar, ga dan zelf ook even glitterbommen. Lui zwijn.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zoek wel even een foto van een nail-art van 3 jaar terug op
Mooien inzendingquote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier, glitter en neon op 1 nagel!
[ afbeelding ]
Super mooi! Ik ben echt jaloers op jouw lakskills!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hier niet mee gaat winnen weet ik t ook niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
De bom is net van de foto afgevallen, moet ik hem er bij photoshoppen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
props, jammer dat het maar 1 nagel is en ik mis de bom?
ik weet niet of photoshoppen mag van de wedstrijdleiding?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De bom is net van de foto afgevallen, moet ik hem er bij photoshoppen?
Die hebben geen glitterquote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
waar blijft jouw inzending mss????(
Vergeet je bom niet !!quote:
Goeden neonquote:
Damn, je hebt gelijkquote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, is een wat oudere foto want ik mag nu niet lakken want baby in buik, maar ik wilde heeeeel graag meedoenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden neon![]()
wel jammer dat je niks met de bom hebt gedaan
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Damn, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het roze is niet zo fel als ik hoopte
[..]
Damn, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Damn, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Damn, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal het maar tegen mijn zus vertellen dan ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Lees ik nu dat je je nagels niet mag lakken als je zwanger bent?Nooit geweten!
Mjah, meningen zijn verdeeld, maar over het algemeen is tegenwoordig de aanname dat het af te raden is. Er zitten natuurlijk oplosmiddelen in, en die walm adem je lekker in bij het lakken/clean uppen etc.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Lees ik nu dat je je nagels niet mag lakken als je zwanger bent?Nooit geweten!
Mooie inzendingquote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Damn, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op wie ga j stemmuh?quote:
Dat vind ik zo voorspelbaarquote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op wie ga j stemmuh?
ikkuh denk dat beach gaat winnuh!
Glitter & neon op 1 nagelquote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vind ik zo voorspelbaar
Ik ga voor schaar, underdogs
Ik heb geen neon. Of ja 1 maar ik ben niet zo creatiefquote:
Ja maar dat geeft niet toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen neon. Of ja 1 maar ik ben niet zo creatief.
Die zijn mooi!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:54 schreef Miss_V het volgende:
Ik heb geen neon... maar wel disco glittah's... mogen deze meedoen?
[ afbeelding ]
Nee joh, bij voorkeur stuur je iets in dat al minimaal 3 jaar oud isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zijn mooi!![]()
Maar had je die een tijd terug ook al niet in het shjn topic geplaatst? Ik dacht dat het gebruikelijk was om voor wedstrijden iets nieuws te maken...
Ervaringen uit het verleden leren dat dat de beste winkans geeftquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb fans
[..]
Nee joh, bij voorkeur stuur je iets in dat al minimaal 3 jaar oud is
Ik lollerdequote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden leren dat dat de beste winkans geeft
Hehehequote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden leren dat dat de beste winkans geeft
Ja da's waar. Jullie hebben gelijk. Ik wist niet dat je een nieuwe moest maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zijn mooi!![]()
Maar had je die een tijd terug ook al niet in het shjn topic geplaatst? Ik dacht dat het gebruikelijk was om voor wedstrijden iets nieuws te maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Miss_V op 08-05-2012 12:56:12 ]Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik drie stemmen moet uitbrengen en niet op mezelf mag stemmen ben ik erg snel klaar
Pain in the assquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
hierbij vind ik dat nagelschaartje en beach gedisqwilafiliceerd moeten worden!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
hierbij vind ik dat nagelschaartje en beach gedisqwilafiliceerd moeten worden!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:41 schreef rosakai het volgende:
Omdat het mij een heel leuk idee leek en er een aantal er bij in stemde.
als volgt een nail art battle:P
[ afbeelding ]
the rules are simple:![]()
1.het thema word gekozen door de vorige winnaar.![]()
2.de vorige winnaar mag meedoen met het nieuwe door hem gekozen thema,
maar daar mag niet op gestemd worden!![]()
3.alle in zendingen kunnen gepost worden in het topic tot de 25e v/d maand 00:00uur sluiten de inzend bussen.
( dus je hebt de tijd vanaf het bekend maken van het thema tot 25e v/d maand)
4.de inzendingen worden na de 25e gepubliceerd in een post en dan kan er 5 dagen lang gestemd worden! tot weer 00:00 uur.
5. max 3 verschillende stemmen per persoon.( dus niet 3x stemmen op een persoon en ook niet op jezelf)
(de volgende dag word de uitslag bekend gemaakt)
6. de winnaar krijgt 3 dagen om het nieuwe thema bekend te maken.
(7. mannen mogen ook mee doen en stemmen (de wedstrijd is onzijdig:P))
Ik hoop dat het erg leuk word en bij deze succes!!!
en houd u aub aan de regels van het stemmen:D
ow kut.quote:
nee, ik vind dat de wedstrijdleiding gedisqewiolificaliteerd moet worden!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ow kut.
Maar in die post staat ook dat er tot de 25e van de maand ingestuurd kan worden, dat klopt ook heul niet.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vind dat de wedstrijdleiding gedisqewiolificaliteerd moet worden!
Dat, ik vind het overzich van de inzendingen behoorlijk suggestief. Waar Lindy velen tijd en moeite in een gif heeft gestoken om de stemmer een veel beter beeld te geven van haar creatie, is er in het overzicht slecht een afbeelding geplaatst. Dit ten groten nadele van Lindy.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!
En waarom staat mijn gif niet als mijn inzending???
Discriminazi!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat, ik vind het overzich van de inzendingen behoorlijk suggestief. Waar Lindy velen tijd en moeite in een gif heeft gestoken om de stemmer een veel beter beeld te geven van haar creatie, is er in het overzicht slecht een afbeelding geplaatst. Dit ten groten nadele van Lindy.
Mijn vraag is dan ook: waarom wordt Lindy hier zo overduidelijk benadeeld door de organisatie?
lees de regels dan schele aap!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heeft de wedstrijdleiding zelf eigenlijk niet ingestuurd?
Wedstrijdleiding mag meedoen maar mag niet op gestemd worden toch?quote:
oh. Huh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wedstrijdleiding mag meedoen maar mag niet op gestemd worden toch?
die was al gediscrimineerd!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben Lin nog niet gedisqualificeerd
goeden thema!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zullen we in plaats van stemmen op de nail-art gewoon gaan stemmen op een nieuw thema? Want eigenlijk vind ik dat we allemaal winnaars zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stel voor als nieuw thema: Bier en Tieten
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik stel voor: pantoffeldiertjes en meerkoeten
Dronken pantoffeldiertjes en meerkoeten met tieten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik stel voor: pantoffeldiertjes en meerkoeten
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dronken pantoffeldiertjes en meerkoeten met tieten?
Of: pantoffeltietjes en bierkoetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dronken pantoffeldiertjes en meerkoeten met tieten?
Oeh, ik stem voor dezenquote:
Nu kan ik op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat?
Ik maak een stem poll!
Poll: Op wie stem je voor de nail art battel!!!
• Lindytje
• Stormqueen
• Nagelschaartje
• Incantrix
• Beach
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb wel op jou gestemdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb nog niet eens op mezelf gestemd
Beedje dom!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:18 schreef Debsterr het volgende:
Oh wat jammr seg ik was dit een beedje vergeten.
Beedje wel ja. Volgende keer sal ik sirieus meedoen!quote:
Magellakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ok wel meedoen mar heb niet gnoeg magellak
Vel rosé!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Magellak. Ik ga sow magellakken mar ik weet niet welkuh!
Ik voel me zo geliefdquote:
Weet niet hoe dat je dit anders noemt!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ehm... Lijkt me echt beter om het centraal te houden, en lekker in het topic. Wordt heus geen zooitje en houdt het topic levendig, dit bloedt anders zo dood, zeker aangezien de wedstrijd meer dan een maand duurt.
Hoe je wat anders noemt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef rosakai het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat je dit anders noemt!
dankje!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Mirjam het volgende:
Zullen we gewoon eens proberen gewoon te doen?
Leuk initiatief, maar het wordt om zeep geholpen.
Geen leuk idee? Laat het dan links liggen.
Ik had gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
Waarom vind jij dat? Er zijn mensen met meer stemmen. Als alleen degene wint waarvan jij vindt dat diegene dat verdient; waarom kunnen wij dan überhaupt stemmen?
Rare gang van zaken zo rosakai.
Geen meerkoet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Nou, hier dan, het nieuwe thema:
Hologlitterstreepstipruitzwart.
Laat je fantasie de vrije loop!
Leuk thema hopen dat er meer gegadigden zijn die normaal mee doen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Speciaal voor IJs: Meerkoet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Speciaal voor IJs: Meerkoet
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Yessss, goed onderwerp!
Geïnspireerd door de kamikaze meerkoet die van de week zo nodig onder mijn auto moest vliegen (dom beest...)
Er zat nogal wat bloed bij en het hoofdje was helaas niet meer zichtbaar, maar 4e en 5e vingernagel staan zijn/haar grijze pootjes wel op![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden en ik hoop natuurlijk dat ik win!
Dank voor uw huldiging!quote:
Dank u voor dit bericht, al wist ik dit natuurlijk zelf al jarenquote:
Ik bevestig u graagquote:Op zondag 20 mei 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank u voor dit bericht, al wist ik dit natuurlijk zelf al jaren
Dank daarvoor! Ik apprecieer dit ten hoogstequote:
Daar ben ik mij van bewust. Maar mijn hartelijke dank voor het zo openlijk uiten van uw appreciatie.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank daarvoor! Ik apprecieer dit ten hoogste
Graag gedaan, me dunkt.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ben ik mij van bewust. Maar mijn hartelijke dank voor het zo openlijk uiten van uw appreciatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |