Hij is señor software dev.quote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij zit wel echt bij gruwelijk veel sites
Mijn nick gebruik ik overal, en in ben de enige die deze nick gebruiktquote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij zit wel echt bij gruwelijk veel sites
Ben je ook een underground haxor voor anonymous?quote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mijn nick gebruik ik overal, en in ben de enige die deze nick gebruikt.
Volgens mij is dat een stukje softwarequote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben je ook een underground haxor voor anonymous?
FC Zwollequote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn IRL naam kwam ik trouwens een poos geleden tegen op Hattrick, echt lelijk was datAllemaal random namen natuurlijk, maar ik moest wel hardop lachen
quote:Op maandag 23 april 2012 13:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En wat de fuck? Onder mijn naam allemaal reacties op sites waar ik nog nooit van mijn leven ben geweest
LOLWUT?quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een russische wielrenwebsite, een christelijk kinderliedjesforum, een PHP forum, een sterrenforum
Aan de datum te zien ergens tussen de brugklas en de derde klas, maar dan weet ik al wel genoeg.
Die site was tenminste nog nederlands, ik wil wel eens weten hoezo mijn (zeker weten unieke) voor- en achternaam als username op een russische wielrenwebsite gebruikt wordenquote:
http://www.hattrick.org/Club/Manager/?userId=11968764quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar zie je dat staan? Die kom ik in de hattrick carriere van mijn alter ego nergens tegen
Ik mag dan al 11 jaar in Zwolle wonen, er zijn grenzenquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, dat is de nieuwste username die ik voor een paar games gebruik, hiermee ben ik vooralsnog de enige
Maar ik draag Zwolle uiteraard een warm hart toe, jij niet?
quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik gebruik vanaf nu ook Datdus
Hey wacht eens even.quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering, een runescape account van level vijftig met mijn voor- en achternaamHij stak er wel tijd in, zeg.
Enfin, Menders' nieuwe server gaat dus een Build- en Industrialcraftserver worden?
quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Hey wacht eens even.
Zoals ik eerder al zei ben ik voor mijn main server bezig dingen te veranderen. Ik ben het een en ander aan het overwegen enzo. Want mijn server is atm helemaal dood. Maar dat komt dus wel weer goed.
Die tweede server van mij met 24 slots heb ik al een tijdje. De laatste tijd gebruik ik hem voor events. Maar nu wil ik er dus een Build- en industrialcraft server van maken. Gewoon voor de lol. Zie dit als experiment.Die ene plugin die Drumpie laatst noemde waarmee je automatisch gangen kan graven en bruggen kan bouwen, hoe heet die ook alweer? Die zet ik er denk ik ook op. En dan zien we wel of het wat is.
Oja ik ga mijn main server trouwens Datdus noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |