Jaweeeeeel, ik bedoel dat de bedrijven ook echt hele hogescholen moeten ophoestenquote:
Wel zielig voor de studentjes die met veeel moeite een 5.5 halen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jaweeeeeel, ik bedoel dat de bedrijven ook echt hele hogescholen moeten ophoesten
Die gaan echt wel concurreren met het buitenland, vooral als je scholieren aan die scholen verplicht om een paar jaar bij die bedrijven in loondienst te gaan. Dan kunnen die bedrijven nog invloed uitoefenen op wat hun personeel leert ook.
En minder porem dat naar het buitenland gaat, altijd goed.
Hop, naar de sp jij.quote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef maurisioo het volgende:
heb net mijn tussentijdse toets verkloot
Verander die PI van je is.quote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Wel zielig voor de studentjes die met veeel moeite een 5.5 halen.
Je kan doormiddel van een apparaat een blueprint maken van een bestaand gebouw, of blokken combinatie. Dan kan je die blueprint in een bouwer zetten die automatisch het hele gebouw nabouwt zolang het energie en materiaal heeft. Blueprints kan je ook buiten MC opslaan, en downloaden etc. Wel handig maar ook veel werkquote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hoe werken die blueprints? Kan je dat kort uitleggen?
Dan doen die maar HBOquote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Wel zielig voor de studentjes die met veeel moeite een 5.5 halen.
Waarom?quote:
Ontneem ze hun toekomst even.quote:Op maandag 23 april 2012 16:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan doen die maar HBO
Ik ook, maar heb nu ook de Engelse boeken binnenquote:
Alsof het niks is.quote:Op maandag 23 april 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Genoeg baankans met HBO, je verdient er maar tienduizend op jaarbasis minder mee.
Tuurlijk is het vrij veel, maar nog steeds een prima loon. HBO moet je niet kleiner maken dan het is.quote:
Luie profiteurs de lava inquote:Op maandag 23 april 2012 16:18 schreef -Datdus- het volgende:
Wie doet er met me mee? We richten de MCSC partij op.
Met de pakkende slogan "Wie niet werken wilt kan de kanker krijgen".
We picken het niet meer!quote:Op maandag 23 april 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Luie profiteurs de lava in
quote:Op maandag 23 april 2012 16:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Als het maar niet een "waar we...." TT is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |