Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Homekit van Kaiser chiefs zijn duurste in het spel.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand wat zeldzame gouden, zilveren en bronze kits zijn? Ik heb er namelijk nogal veel
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Homekit van Kaiser chiefs zijn duurste in het spel.
En de kits van UNAM (mexico) ook.
Jeonbuk FC kit uit korea ook
En nog wel wat meer, o.a. uit polen
Alleen kits of ook badges?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand wat zeldzame gouden, zilveren en bronze kits zijn? Ik heb er namelijk nogal veel
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:21 schreef Pobberd het volgende:
Eindelijk doet FOK! het. Ik dacht dat ik dood ging.
Beide? Celtic heb ik nu op TP en wat kits die 1 kleur bevatten zoals geel of blauw.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had voor het eerst de lapo terwijl dat niet eens mijn bedoeling was, toen wilde ik een topic openen maar toen zag ik dat iemand anders dat al had gedaan. Anyway,
[..]
Alleen kits of ook badges?
Bronze: J.Bialystok, Brisbane Roar, voor de rest eigenlijk niet echt veel.
Silver: Jeonbuk home kit, UNAM, Sounders FC, Southampton away kit, Vitoria FC away kit, Hercules CF away kit en nog een aantal
De Celtic en Rangers kits en badges inderdaad ook nog. Nog een aantal badges: Columbus Crew, P.Warszawa, Elche CF, Reggina, Botafogo, Leeds United (ook de kits maar die zijn iets minder waard)quote:Op donderdag 19 april 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide? Celtic heb ik nu op TP en wat kits die 1 kleur bevatten zoals geel of blauw.
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Celtic en Rangers kits en badges inderdaad ook nog. Nog een aantal badges: Columbus Crew, P.Warszawa, Elche CF, Reggina, Botafogo, Leeds United (ook de kits maar die zijn iets minder waard)
Ik moet nog steeds de kits en badges kopen die ik niet heb, ik had al lang alle kits en badges kunnen hebben maar ik ben te lui om ze te kopenquote:
fok is uren lang down geweest en dat van rijst was een troll actie.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
watskeburt? Iedereen avondje weg of gewoon weinig gepost? Wat was de uiteindelijk rijst vs Pascal climax?
Zijn ook vreselijk veelquote:Op donderdag 19 april 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de kits en badges kopen die ik niet heb, ik had al lang alle kits en badges kunnen hebben maar ik ben te lui om ze te kopen
Thanks. Dat tweede is niet zo verrassend. Zat pascal in het complot?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
fok is uren lang down geweest en dat van rijst was een troll actie.
Het zit anders, Pascal08 wou het IP adres van Rijst vinden en heeft heel het FOK! Headquarters gesloopt om te het te krijgen. Morgen is Rijst aan de beurt !quote:Op donderdag 19 april 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Dat tweede is niet zo verrassend. Zat pascal in het complot?
Ik hoef niet zoveel meer, ik heb nu 979 kits en 484 badges. Er zijn net iets meer dan 1000 kits en 500 badges en ik denk dat de meeste die ik nog moet golds zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn ook vreselijk veelik heb in totaal 50 pagina's vol aan ballen, kits, badges en stadions en had ik lang nog niet alles denk ik
Morgen ochtend toernooi potjes??quote:Op donderdag 19 april 2012 23:13 schreef Vijf_voor het volgende:
de silver van southampton is volgens mij het Brazilie tenue
Mn team staat half op de TP, ik hoop 'm morgen af te hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Morgen ochtend toernooi potjes??
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 april 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Ik vind dat opnemen veel leuker dan streamenIk heb al een aantal mooie goals opgenomen. Ik zo alles editten op mijn Macbook.Alles bijelkaar heb ik wel een video van 3 minuten ongeveer
Naja je hebt daar zon tenue dat lijkt op een gevangenispakje (zwart-wit gestreept), volgens mij is die ook aardig gewildquote:Op donderdag 19 april 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die uit Polen zijn bijna allemaal 1 kleur
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Mn team staat half op de TP, ik hoop 'm morgen af te hebben.
Ibraquote:
Ik heb nu een 4* nederland team goud/silver. Maar ik heb het te moeilijk met jullie 5* teams (vooral Luiz) dus ik maak nu ongeveer dit:quote:Op donderdag 19 april 2012 23:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ok is goed zeg 't maar wanneer je hem af hebt. Wat voor team maak je?
mijn 4231 team: http://www.futhead.com/12/squad/444030quote:
Tof!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Ik vind dat opnemen veel leuker dan streamenIk heb al een aantal mooie goals opgenomen. Ik zo alles editten op mijn Macbook.Alles bijelkaar heb ik wel een video van 3 minuten ongeveer
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 19 april 2012 23:54 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb nu een 4* nederland team goud/silver. Maar ik heb het te moeilijk met jullie 5* teams (vooral Luiz) dus ik maak nu ongeveer dit:
http://futhead.com/12/squad/512059
Als je eenmaal weet te verlengen is het niet zo moeilijk meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand die challenge van Liverpool vs. Everton geprobeerd? Ik vond hem best moeilijk maar ik had hem na een aantal pogingen. 2x Anichebe, 2-2 in de 90e minuut en 2-3 in de 120e minuut
Jij blij, ik heb al in weken geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeldquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak de hele avond al compilatiewaardige goals. Alles vliegt erin.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119894784
Ik slaap ook niet veelquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij blij, ik heb al in weken geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeldMisschien moet ik eens wat meer gaan slapen
Bij mij was die ook weg !quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zou toch kunnen zweren dat Tim net een filmpje postte, en nou istie weg?
edit: en nou istie dr weer, dafuq!?
Haha, ik zag deze grap al weer helemaal uit de hand lopen. Ik ging denk ik iets te veel op in m'n rol als boze computernerd. Gelukkig heb ik nog wel keihard zitten lachen om alle DM's die ik kreeg en om Rene van der Gijp die helemaal stuk ging om Sierd de Vos.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zit anders, Pascal08 wou het IP adres van Rijst vinden en heeft heel het FOK! Headquarters gesloopt om te het te krijgen. Morgen is Rijst aan de beurt !![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:10 schreef Thorb het volgende:
Ik koop een zilver pakje > hij blijft laden > ik log uit > wil weer inloggen > blijft staan op laadscherm van de webapp. Kom er dus niet meer inVanmiddag nog maar weer even kijken.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 04:09:59Heads up: FUT servers will be taken offline for maintenance three hours from now (6am UK time). Should take between 60-90 mins. reageer retweet
Ok thanks, het was ook precies om 7 uurquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 04:09:59Heads up: FUT servers will be taken offline for maintenance three hours from now (6am UK time). Should take between 60-90 mins. reageer retweet
Vet team!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Attack/midfield/defence allemaal 75 rated, gemiddeld 84 pace (trage Miranda CB met zijn 72 trekt het naar beneden)
Autist als ik ben toch maar dat team in het veel te dure 4-1-2-1-2 gemaakt. 40k voor Eliseu, 19k voor Vela, 4.3k voor Wakaso en 4.5k voor Nelson
De rest wel min of meer normale prijzen.
Al die moeite voor waarschijnlijk de bevestiging dat ik 4-1-2-1-2 toch maar kut vind spelen.
Als het wel bevalt ga ik Miranda vervangen door Olave en Nelson door Robbie Bogarde Russell, maar dan moet ik die Belg wel in 4-1-2-1-2 hebben, of Ospina keeper maken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:47 schreef Tim86 het volgende:
En wie heeft hij op doel: Luciano van fucking Groningen
Die moet je ook zelf in het spel betrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb 41212 ook al meerdere keren geprobeerd, maar het valt altijd weer tegen. De flanken zijn onzichtbaar.
UP Benzema is een betere prijs-kwaliteit verhouding, en er komt vast wel een TOTY Benzema dus ik vind van niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
Zijn er mensen die met SIF Benzema gespeeld hebben? Is hij zn coins waard?
Waarom maken jullie de laatste tijd zilver/gold hybrids? Want dan kun je aan geen enkel fatsoenlijk toernooi deelnemen, of je begint dan al gelijk met een slechter team.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Attack/midfield/defence allemaal 75 rated, gemiddeld 84 pace (trage Miranda CB met zijn 72 trekt het naar beneden)
Autist als ik ben toch maar dat team in het veel te dure 4-1-2-1-2 gemaakt. 40k voor Eliseu, 19k voor Vela, 4.3k voor Wakaso en 4.5k voor Nelson
De rest wel min of meer normale prijzen.
Al die moeite voor waarschijnlijk de bevestiging dat ik 4-1-2-1-2 toch maar kut vind spelen.
Als het wel bevalt ga ik Miranda vervangen door Olave en Nelson door Robbie Bogarde Russell, maar dan moet ik die Belg wel in 4-1-2-1-2 hebben, of Ospina keeper maken.
Op zich zit SIF Remy op de bank, en hij zou in de plaats van SIF Hazard dienst gaan doen, dus wat dat betreft lijkt mijn saldo het zelfde. Vooral de 92 short passing en 89 crossing vallen me op (omdat spitsen in 4-1-2-1-2 regelmatig uitwijken naar de flanken). Ziet er inderdaad bizar uit, heb je ook met hem gespeeld? (omdat ervaringen vaak waardevoller zijn dan cijfertjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
UP Benzema is een betere prijs-kwaliteit verhouding, en er komt vast wel een TOTY Benzema dus ik vind van niet.
Karim Benzema
Acceleration 89→92→94
Agility 80→82→85
Balance 71→73→76
Jumping 65→68→68
Reactions 81→85→85
SprintSpeed 85→88→90
Strength 75→79→79
Aggression 56→59→59
Positioning 80→80→80
TactAware 20→20→23
Vision 76→76→76
BallControl 87→90→93
Crossing 75→83→89
Curve 70→80→ 84
Dribbling 85→88→91
Finishing 86→98→99
FKAcc 73→83→88
HeadingAcc 78→82→82
LongPass 47→52→55
LongShot 75→85→90
Marking 13→13→13
Penalties 82→93→99
ShortPass 78→86→92
ShotPower 86→98→99
SlideTackle 12→12→12
StandingTackle 15→15→15
Volleys 77→88→93
Maar hij is wel erg bruut natuurlijk, als je toch coins te veel hebt...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:41 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een nieuwe aanwinst voor mijn team ?
(PS3)
[ afbeelding ]
Ik heb die Bas dost ook gehad moet zeggen dat ik die niet zo fijn vond. dan kun je beter met Sigtorsson van ajax spelen denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe reverse VDM'etje:
[ afbeelding ]
Wel leuk elftal!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De SIF? Ik heb de IF gehad en die vond ik wel ok, maar nu issie wat sneller + andere formatie. Sigi is inderdaad wel een fijne spits ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik heb die Bas dost ook gehad moet zeggen dat ik die niet zo fijn vond. dan kun je beter met Sigtorsson van ajax spelen denk ik
In het begin was hij ook vreselijk duur, maar nu is zn prijs al goed gekelderd, in udb.nl zie ik dat hij regelmatig (ruim) onder de 300K verkocht wordtquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:43 schreef DutchSL het volgende:
Nee, niet mee gespeeld, in die week zat ik met Taiwo's opgescheept en daarna heb ik hem als te duur voor prijs-kwaliteit beschouwd. UP Benzema wel mee gespeeld, geweldenaar en beter dan IF Gameiro/SIF Remy (beiden wel mee gespeeld).
@Roy
Diego Alves op doel.
Ramires en/of Roberto Carlos op het middenveld ipv Ganso en/of Neymar.
Grappig team, wat vind je van 3-4-3?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste wedstrijd mee gespeeld net, tegen 5-2-2-1 Bayern. 4-2 gewonnen maar niet echt een goede indicatie want die gast was best slecht.quote:
Wat vind jij er eigenlijk van dan?quote:
Ligt het nou aan mij of zit er geen geluid bij dat filmpje en schokt het van 5 seconden per 5 seconden naar een andere frame.quote:
Ik ga wel coins kopen op de xbox, maar voor een veel lager prijsje haha. En wil maar 100/200k ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:36 schreef Toefjes het volgende:
Iemand nog coins kopen? 12,50 per 100KNet al een verkoop gedaan, en het is best leuk om geld te krijgen voor coins
9 euro per 100k.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga wel coins kopen op de xbox, maar voor een veel lager prijsje haha. En wil maar 100/200k ofzo.
Dat is mijn prijsquote:
Ik heb altijd wel moeite tegen 3-4-3 teams als ze goed passen en het hele veld benutten maar er is altijd veel ruimte natuurlijk. Het is wel een formatie waar alles moet kloppen, dus 2 snelle CB's en een slager zoals Pepe in het midden en twee voetballende middenvelders zoals Sneijder/Iniesta die ook nog een beetje terug zakken. De LM/RM mogen wel high/high hebben zodat ze een beetje als vleugelverdedigers spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van dan?Tegen goede fifa spelers kom je achterin al redelijk snel in de problemen? Redelijk snel iets overdreven, maar als ze een beetje wachten op hulp kom je af en toe wel mannetjes te kort.
kquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel moeite tegen 3-4-3 teams als ze goed passen en het hele veld benutten maar er is altijd veel ruimte natuurlijk. Het is wel een formatie waar alles moet kloppen, dus 2 snelle CB's en een slager zoals Pepe in het midden en twee voetballende middenvelders zoals Sneijder/Iniesta die ook nog een beetje terug zakken. De LM/RM mogen wel high/high hebben zodat ze een beetje als vleugelverdedigers spelen.
Ja, goeie speler met een grandioos linkerbeen. Rechterbeen is kut en prima skills.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:58 schreef Papiafca het volgende:
Iemand ervaring hier met Marlos? Stats zien er prima uit..
Zou zijn prijs nog wat meer dalen? Hij is 1 maand tijd al 50k gezakt!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, goeie speler met een grandioos linkerbeen. Rechterbeen is kut en prima skills.
Ik heb geen idee, ik kocht de mijne gister voor 90K en verkocht hem uur later voor 103K Ik heb geen idee hoe ver de prijs gaat zakken of dat de prijs uberhaupt nog gaat zakkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:01 schreef Papiafca het volgende:
[..]
Zou zijn prijs nog wat meer dalen? Hij is 1 maand tijd al 50k gezakt!
Xbox zeker? xD op ps3 is ie van 180 naar 130 gezaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kocht de mijne gister voor 90K en verkocht hem uur later voor 103K Ik heb geen idee hoe ver de prijs gaat zakken of dat de prijs uberhaupt nog gaat zakken
Hoezo niet?! Ik wil van TIF Kagawa afquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Een LW kan geen 7 pakken op CF, een LM wel op CAM.
Ribery en Muller om draaien dan, lijkt mij ook veel beter te spelen.
PFffffffquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat een LM op CAM nog oranje is en een LW op CF niet.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, alsof je je hebt volgepropt bij de McDonalds.
vieze pauperquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als er nog iemand op de PS3 is die coins wilt verkopen voor ¤9/100k mag diegene me DM'en
Die gaat toch voor nog veel te veel weg. Onder de 200K koop ik hem pas.quote:
Vaz Te is nPower en de beste Portugese spits, logisch dattie duurde is ondanks en hogere droprate.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:56 schreef DutchSL het volgende:
203k staat die al op
Er zijn iig meer Vaz Teetjes op de markt dan er van die Uche waren.
DDoSquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is FOK! aangevallen door een hacker ofzo.
Ik bedoel dat er meer van zijn, dus de kans dat die goedkoper gaat worden is ook groter. Uche is altijd super zeldzaam gebleven, dus die prijs ging maar niet omlaag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vaz Te is nPower en de beste Portugese spits, logisch dattie duurde is ondanks en hogere droprate.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:56 schreef DutchSL het volgende:
203k staat die al op
Er zijn iig meer Vaz Teetjes op de markt dan er van die Uche waren.
quote:Die gaat toch voor nog veel te veel weg. Onder de 200K koop ik hem pas.
Toch zien die stats er goed uitquote:
Niks mis mee, heb genoeg MP4's ge-edit met Vegasquote:
Die opgeslagen mp4's van de Hauppauge laat hij alleen de linkerbovenhoek zien. Nu moet ik ze converteren en dat duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb genoeg MP4's ge-edit met Vegas
Geen speler is zoveel waard..quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Die Vaz Te met 150c SP is er uiteindelijk voor 275k uit gegaan.
En dat komt omdat het mp4 is?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die opgeslagen mp4's van de Hauppauge laat hij alleen de linkerbovenhoek zien. Nu moet ik ze converteren en dat duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.
Inbreken dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef Pino0 het volgende:
Controller is afgeleverd in de ochtend, toen ik niet thuis was.
Vol verwachting kijk ik in de post en zie ik staan; afgeleverd bij nr 2. Bel ik daar aan, zijn ze niet thuis
Ja, heb hem al helemaal opgestart etc, ze roepen mijn naam; SPEEL MET MIJ haha.quote:
Die mp4 bestanden die dat ding opslaat gaan niet samen met Vegas. Daar kom ik pas achter nadat ik alle goals had gemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dat komt omdat het mp4 is?
Lijkt me sterk
Al geprobeerd met een kleinere clip zodat het converten minder lang duurt?
Lucio is veel beter dan Dede.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja, heb hem al helemaal opgestart etc, ze roepen mijn naam; SPEEL MET MIJ haha.
Ik heb Lucio ook gekocht ipv Dede, ben benieuwd.
Dat is vaag..quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die mp4 bestanden die dat ding opslaat gaan niet samen met Vegas. Daar kom ik pas achter nadat ik alle goals had gemaakt
FOK! ligt er sinds gisteravond bij vlagen uit, Rijst heeft een PVR en een mislukte troll en verder niets.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:46 schreef koenie95 het volgende:
Zo ik ben weer terug uit Spanjeis er hier nog iets gebeurd dat ik zou moeten weten?
Ik heb niet dus niet zo veel gemistquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
FOK! ligt er sinds gisteravond bij vlagen uit, Rijst heeft een PVR en een mislukte troll en verder niets.
Daarmee kun je beelden van bijvoorbeeld Fifa opnemen en streamen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik heb niet dus niet zo veel gemist![]()
Wat is een PVR?
in HD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarmee kun je beelden van bijvoorbeeld Fifa opnemen en streamen.
Rijst z'n editie kan alleen de linkerbovenhoek recorden, ook handigquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aaah oke, dacht dat het een of andere ban was ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eigenlijk is het alleen het verplaatsen naar je PC. Niet eens echt opnemen toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet ik er nog 1 tegen jou? Ja zeker?quote:
Wie is dat, die van AZ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen speler is zoveel waard..
__
[ afbeelding ]
Volgend jaar Bronzen spits.![]()
Nog 2quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet ik er nog 1 tegen jou? Ja zeker?
Edit: Ja, ik moet nog thuis tegen jou. Zal ik je zo inviten?
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijst z'n editie kan alleen de linkerbovenhoek recorden, ook handig
Ja maar dat was niet voor toernooi weetje wel? Was voor t toernooiquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh? Ik heb toch al tegen jou gespeeld?
Volgens het Google Docs bestandje niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh? Ik heb toch al tegen jou gespeeld?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dat was niet voor toernooi weetje wel? Was voor t toernooi
Voor dat het toernooi begon.quote:
Nee ben bezigquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
Rijst ik wil zo wel een potje, al moet ik dan wel leavenKut freeze ding
Hmm. Nouja, zal wel.quote:
Ik invite jou wel alvast!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm. Nouja, zal wel.Ik nodig je zo uit, goed? Moet even gauw wat mailen voor m'n opleiding.
En dan het geld terugvorderen zeker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niemand die nog coins verkoopt op de PS3?
Heb 9 euro op PayPal
50kquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb 9 euro op PayPal
Is het die 9 euro niet waardquote:
quote:
Hoi schatje, ben jij Richievdm?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb 9 euro op PayPal
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hoi schatje, ben jij Richievdm?
Ik heb mijn controller binnen.
Ik ga net 1 beginnen, stuur maar invite over kwartiertje ofso?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Ja
Nu een pot?
Kan je weer een nieuwe bestellen zometeen
Is goed mengquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ga net 1 beginnen, stuur maar invite over kwartiertje ofso?
voor 9 euro krijg je 72k.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb 9 euro op PayPal
Ik dacht meer aan 100..quote:
100k is een tientje, proberen jullie me te naaien oid?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
100k is iets van 12.5-15 euro. Op PS3.
Waarom verkoop je de Celtic kits en de Rangers badge dan voor 150c?quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
Celtic kits, Estadio Azteca, Rangers Badge verkocht voor 150c per stuk
Wat loopt FOK! weer kut te doen.
Ik ben jaloers.. ik krijg vandaag alleen maar contracten en all attributes als rares in 400c packs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef Reemi het volgende:
EA
Vanmiddag al IF Twigg, nu open ik een 400c pakje om Twigg naar mijn hoofdaccount over te zetten, zit Osborne (Engelse CB, 81 pace) erin.
Ja. Dat wil ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
100k is een tientje, proberen jullie me te naaien oid?
Edit: PS3 en xbox heeft prijsverschil wil je zeggen?
ligt aan jóuquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of zit er geen geluid bij dat filmpje en schokt het van 5 seconden per 5 seconden naar een andere frame.
Nu wilt die geen contract tekenen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Robben is in elkaar gemept door Ribery.
Spanje please voor de ultieme voorhoede.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nu wilt die geen contract tekenen.
Als hij naar Italië gaat kan hij na Nederlands, Engels, Spaans en Duits kampioen te zijn geworden ook Italiaans kampioen worden, dat zou toch wel uniek zijn.
Juventus heeft interesse.
Aha, dan koop ik nietsquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bro, 100k is 15 euro op ps3die 72k is gebaseerd op 12,50/100k
Duh, kijk maar eens naar de duurdere spelers. Ronaldo is meer dan 200k duurder op de PS3 dan op de Xbox.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Edit: PS3 en xbox heeft prijsverschil wil je zeggen?
Lavezzi - Ibrahimovic - Robbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:23 schreef laucas het volgende:
[..]
Spanje please voor de ultieme voorhoede.
Dafuqquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Tijdje geleden had ik hier de snelheid van m'n internet gepost. Was even helemaal vergeten dat het draadloos was. Met kabel kom ik nog wat hoger uit
[ afbeelding ]
Pfff.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Tijdje geleden had ik hier de snelheid van m'n internet gepost. Was even helemaal vergeten dat het draadloos was. Met kabel kom ik nog wat hoger uit
[ afbeelding ]
Jij kon toch niks met Ibraquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lavezzi - Ibrahimovic - Robben
>
Ronaldo - Messi - Robben
Als er een x2 kans is op alle IFs betekent dat dus ook x2 kans op IF Twiggquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Vandaag twee happy hours en een MOTM.
Nee, hij mist veel kansen (dus hij krijgt de kansen wel) voor mij.quote:
You-dont-say.jpgquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als er een x2 kans is op alle IFs betekent dat dus ook x2 kans op IF Twigg
pakjes openenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als er een x2 kans is op alle IFs betekent dat dus ook x2 kans op IF Twigg
Ik open al de hele tijd bronze packs maar ik heb bijna geen geluk meer, bijna alleen maar contracten als rares en geen goede spelers.quote:
Ik speelde net tegen iemand 433 met agb lennon gervinho young valencia..quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
Iemand met SIF Walcott die alles probeert te zweten en alle filmpjes kijkt als het 1 keer lukt, leuk
Ikke dus ook me laatste glimmende bronze speler was 2dagen terug en dat was Forges.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik open al de hele tijd bronze packs maar ik heb bijna geen geluk meer, bijna alleen maar contracten als rares en geen goede spelers.
Jep.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef marcie216 het volgende:
Ke,amd anders potjes poule b?
@lindgren stuue jij fuszy pm?
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep.
Tevens deed deze post pijn aan mijn ogen.
Ik wil wel potje moet je nog even wachten speel nu een wedstrijd. Zit in de 40minquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef marcie216 het volgende:
Iemand anders potjes poule b?
@lindgren stuue jij fuszy pm?
Ik kocht eerst bijna alleen maar Jumbos, daar had ik wel veel squad fitnesses in en soms een leuke speler maar ik maakte niet echt winst. Wel had ik een free silver pack en daar zat Mariappa in en een Jeonbuk home kit. Maar sinds ik weer ben begonnen met 400c packs openen heb ik niks goeds gekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ikke dus ook me laatste glimmende bronze speler was 2dagen terug en dat was Forges.
Ja, goudjes op de pile, speelde niet fijnquote:
Pino wilt even een revanche, direct een invite gehadquote:
Mmm, oke, jammerquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, goudjes op de pile, speelde niet fijn
Zal wel even wat maken zometeen, doen we dan golds vs golds vanavond of vannacht ofzoquote:
Heb nog geen team atm. Ik wacht nog even op mijn TP zodat ik Gerrard kan kopen. Misschien dat ik het vanavond al wel voor elkaar heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
Joohw is goed.
@gekkegerrit, wil jij vnv ook voor het toernooi spelen? Dan ben ik klaar en kan team op TP
Dan hebben Fetfatzidis en Danilinho toch geen hoge chem? Wat is de rest van zijn team danquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef Thorb het volgende:
Fetfa, Jerome, Miyachi, Jerome, Danilinho, zal leuk worden
Chelsea-product, altijd van hoge kwaliteitquote:
Hij is geen Chelsea productquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea-product, altijd van hoge kwaliteit
Arsenal product zal je bedoelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea-product, altijd van hoge kwaliteit
Hij zou toch misschien in het silver TOTY komen? Nu misschien wel niet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Veroordeeld voor verkrachting:
http://www.futhead.com/12/player/6123
En ja hoor, mensen bieden er al 2k op en 20k is de laagste BIN
Is niet erg. Zeg het maar als je een potje wilt spelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:02 schreef marcie216 het volgende:
Hee gekkezuiden, ben even 15 min weg. Sorry
HOE?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
Vandaag 2 bronzepacks geopend. Resultaat: 47k winst.
Helaas is nou juist Twigg, in tegenstelling tot alle andere spelers in FUT, op de PS3 goedkoper.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
De goedkoopste IF Twigg op de Xbox is 70k BIN. Er zijn ook maar heel weinig van dus hij is erg zeldzaam (zoals alle bronze IFs)
Ik wist wel dat ik redelijk kon uploaden maar dat het gelijk is aan mijn download verbaasde me wel. Kan ik gewoon in full HD streamenquote:
Niet alles zit mee, jij hebt teminste een IF uit een pakje gekregen ikke nog nooitquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:08 schreef Reemi het volgende:
En het screenshot waar je om vroeg.
[ afbeelding ]
[..]
Helaas is nou juist Twigg, in tegenstelling tot alle andere spelers in FUT, op de PS3 goedkoper.
Dit is mijn tweede.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet alles zit mee, jij hebt teminste een IF uit een pakje gekregen ikke nog nooit
Dat soort mensen zijn gewoon niet leuk om tegen te spelen, maar gelukkig won je wel. Ik heb nog geen BPL silver team gemaakt dit jaar, ik kan het wel betalen maar ik weet niet of het het waard is. Als ik zo'n team maak dan doe ik sowieso Ephraim en Yobo erinquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
@DarkSonic
Ik speelde met Mignolet - Onuaha - SIF McAuley (tank) - Ridgewell - Figueroa - Cleverly - Frimpong - Bannan - Thomas - N'Gog - Routledge
Hij speelde 3-4-2-1 met Neto - Manoel - Adzeveo - Wynne - Rphael Martino - Fetfazidis - Coutinho - Danilinho - Miyaichi - Jerome en Chamberlain.
Raad zijn speelstijl
Hij had 4 schoten 3 goals (1 sweaty tegen verdediger aan), ik 12 schoten en 5 goals (Y) (hij kreeg wel rood na 20 min toen hij 1-0 voor stond, zelf nog penal gemist en lobje op de lat)
Wat. Een. Bullshit. Zag hem vliegen bij die laatste goal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
"for his colossal defensive display against Barcelona"
Gewoon vierkantjequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Pino0 het volgende:
Mooi potje, hoe neem jij je corners eigenlijk?
Heb je nog tijd? Ik zou al heel lang tegen jouquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Pino0 het volgende:
Mooi potje, hoe neem jij je corners eigenlijk?
Hij tikte wel een bal net voor het doel weg, daarom denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat. Een. Bullshit. Zag hem vliegen bij die laatste goal.
Niet teveel skillen, ik wil vanavond ook nog tegen Pinoquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je nog tijd? Ik zou al heel lang tegen jou.
Vanavond ok? Ik ga eerst even pauze nemen. Voeg me maar alvast toe, MAX033LK.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je nog tijd? Ik zou al heel lang tegen jou.
Ja. En een kolossale verdedingsfout.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij tikte wel een bal net voor het doel weg, daarom denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |