Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Homekit van Kaiser chiefs zijn duurste in het spel.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand wat zeldzame gouden, zilveren en bronze kits zijn? Ik heb er namelijk nogal veel
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Homekit van Kaiser chiefs zijn duurste in het spel.
En de kits van UNAM (mexico) ook.
Jeonbuk FC kit uit korea ook
En nog wel wat meer, o.a. uit polen
Alleen kits of ook badges?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand wat zeldzame gouden, zilveren en bronze kits zijn? Ik heb er namelijk nogal veel
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:21 schreef Pobberd het volgende:
Eindelijk doet FOK! het. Ik dacht dat ik dood ging.
Beide? Celtic heb ik nu op TP en wat kits die 1 kleur bevatten zoals geel of blauw.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had voor het eerst de lapo terwijl dat niet eens mijn bedoeling was, toen wilde ik een topic openen maar toen zag ik dat iemand anders dat al had gedaan. Anyway,
[..]
Alleen kits of ook badges?
Bronze: J.Bialystok, Brisbane Roar, voor de rest eigenlijk niet echt veel.
Silver: Jeonbuk home kit, UNAM, Sounders FC, Southampton away kit, Vitoria FC away kit, Hercules CF away kit en nog een aantal
De Celtic en Rangers kits en badges inderdaad ook nog. Nog een aantal badges: Columbus Crew, P.Warszawa, Elche CF, Reggina, Botafogo, Leeds United (ook de kits maar die zijn iets minder waard)quote:Op donderdag 19 april 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide? Celtic heb ik nu op TP en wat kits die 1 kleur bevatten zoals geel of blauw.
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Celtic en Rangers kits en badges inderdaad ook nog. Nog een aantal badges: Columbus Crew, P.Warszawa, Elche CF, Reggina, Botafogo, Leeds United (ook de kits maar die zijn iets minder waard)
Ik moet nog steeds de kits en badges kopen die ik niet heb, ik had al lang alle kits en badges kunnen hebben maar ik ben te lui om ze te kopenquote:
fok is uren lang down geweest en dat van rijst was een troll actie.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
watskeburt? Iedereen avondje weg of gewoon weinig gepost? Wat was de uiteindelijk rijst vs Pascal climax?
Zijn ook vreselijk veelquote:Op donderdag 19 april 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de kits en badges kopen die ik niet heb, ik had al lang alle kits en badges kunnen hebben maar ik ben te lui om ze te kopen
Thanks. Dat tweede is niet zo verrassend. Zat pascal in het complot?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
fok is uren lang down geweest en dat van rijst was een troll actie.
Het zit anders, Pascal08 wou het IP adres van Rijst vinden en heeft heel het FOK! Headquarters gesloopt om te het te krijgen. Morgen is Rijst aan de beurt !quote:Op donderdag 19 april 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Dat tweede is niet zo verrassend. Zat pascal in het complot?
Ik hoef niet zoveel meer, ik heb nu 979 kits en 484 badges. Er zijn net iets meer dan 1000 kits en 500 badges en ik denk dat de meeste die ik nog moet golds zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn ook vreselijk veelik heb in totaal 50 pagina's vol aan ballen, kits, badges en stadions en had ik lang nog niet alles denk ik
Morgen ochtend toernooi potjes??quote:Op donderdag 19 april 2012 23:13 schreef Vijf_voor het volgende:
de silver van southampton is volgens mij het Brazilie tenue
Mn team staat half op de TP, ik hoop 'm morgen af te hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Morgen ochtend toernooi potjes??
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 april 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Ik vind dat opnemen veel leuker dan streamenIk heb al een aantal mooie goals opgenomen. Ik zo alles editten op mijn Macbook.Alles bijelkaar heb ik wel een video van 3 minuten ongeveer
Naja je hebt daar zon tenue dat lijkt op een gevangenispakje (zwart-wit gestreept), volgens mij is die ook aardig gewildquote:Op donderdag 19 april 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die uit Polen zijn bijna allemaal 1 kleur
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Mn team staat half op de TP, ik hoop 'm morgen af te hebben.
Ibraquote:
Ik heb nu een 4* nederland team goud/silver. Maar ik heb het te moeilijk met jullie 5* teams (vooral Luiz) dus ik maak nu ongeveer dit:quote:Op donderdag 19 april 2012 23:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ok is goed zeg 't maar wanneer je hem af hebt. Wat voor team maak je?
mijn 4231 team: http://www.futhead.com/12/squad/444030quote:
Tof!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Ik vind dat opnemen veel leuker dan streamenIk heb al een aantal mooie goals opgenomen. Ik zo alles editten op mijn Macbook.Alles bijelkaar heb ik wel een video van 3 minuten ongeveer
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 19 april 2012 23:54 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb nu een 4* nederland team goud/silver. Maar ik heb het te moeilijk met jullie 5* teams (vooral Luiz) dus ik maak nu ongeveer dit:
http://futhead.com/12/squad/512059
Als je eenmaal weet te verlengen is het niet zo moeilijk meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand die challenge van Liverpool vs. Everton geprobeerd? Ik vond hem best moeilijk maar ik had hem na een aantal pogingen. 2x Anichebe, 2-2 in de 90e minuut en 2-3 in de 120e minuut
Jij blij, ik heb al in weken geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeldquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak de hele avond al compilatiewaardige goals. Alles vliegt erin.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119894784
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |