Kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik dacht Topiek, maar ik kan het mis hebben.
LanfCraft. Je moet echt even normaal doen. Je moet ALTIJD ergens over zeuren. De ene keer is het xray, dan is het lava. Als jij ergens 100x spamt en ons aanvalt, dan zetten we daar wat neer/omheen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:21 schreef Topiek het volgende:
Ja en dan nog_! Waar is iedereen dan? En dan lekker lava plaatsen waar je spawned, heel volwassen dit, Pixiio.
100x spammen? Waar heb jij het nou weer overquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
LanfCraft. Je moet echt even normaal doen. Je moet ALTIJD ergens over zeuren. De ene keer is het xray, dan is het lava. Als jij ergens 100x spamt en ons aanvalt, dan zetten we daar wat neer/omheen.
Ik weet zeker dat als we geen Spout hadden dat je ons had beschuldigd als xrayers.
spawnen*quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
100x spammen? Waar heb jij het nou weer over
Nou OK dan, als jij vind dat ik overal over zeur, is dan jouw mening, maar het is wel toevallig dat we eerst een basis hadden, die werd gevonden, gingen we verhuizen, naar een basis in de jungle, die we zelf nieteens konden vinden (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nou OK dan, als jij vind dat ik overal over zeur, is dan jouw mening, maar het is wel toevallig dat we eerst een basis hadden, die werd gevonden, gingen we verhuizen, naar een basis in de jungle, die we zelf nieteens konden vinden (:')), die werd gevonden, en dan hebben we sinds ong. 2:00 vannacht hier een basis, en dan wordt die ook gevonden. Yeah right?
Ja, we scouten veel. Laat Mender alle screenshots maar doorlopen. Oja en een deur in een woestijn is niet heel moeilijk te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:41 schreef STING het volgende:
Jammer dat het weer eindigt in ruzie.
Ik vond het wel vermakelijk en spannend. Dus, gg.
En als scout loop je ook altijd naar de goede plek, ookal zit hij op een random plek van de oude basis af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, we scouten veel. Laat Mender alle screenshots maar doorlopen. Oja en een deur in een woestijn is niet heel moeilijk te vinden
Dankje. Maar gaan we nou nog door tot de 2 punten ofzo? Of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
En als scout loop je ook altijd naar de goede plek, ookal zit hij op een random plek van de oude basis af.
Maargoed, gefeliciteerd.
2 punten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dankje. Maar gaan we nou nog door tot de 2 punten ofzo? Of wat?
Meh, even pauze is denk ik wel goed. Naja misschien ook niet, wat denken jullie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:56 schreef Topiek het volgende:
Ik wil het nog 1x proberen. Nieuwe map, zelfde teams.
Niet andere teams?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:56 schreef Topiek het volgende:
Ik wil het nog 1x proberen. Nieuwe map, zelfde teams.
Gewoon nu anders moet je weer een dag wachten enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Meh, even pauze is denk ik wel goed. Naja misschien ook niet, wat denken jullie?
Ik vond deze teams wel eerlijk, alleen moeten wij actiever worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:57 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Niet andere teams?
Alles ff mixen enzo houd t leuk
Kom zo wel kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef Jamiroquai het volgende:
Jullie moeten onze base echt ff zien btw
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:01 schreef Berend. het volgende:
Jullie base in de jungle, zat 20 meter van onze vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |