Nou moet je goed oppassen hé! Als iemand hier wat weet van kaas, dan ben ik het wel. Ik heb dat filmpje van die kaasboer al zeker 20 keer bekeken. Doe niet alsof jullie er meer van weten dan ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kerel luister, deze paupers, dit simpele volk, daarmee kan je toch niet over kaas discussiëren
Laat die gasten toch elke ochtend hun natje en droogje in de vorm van melk en een plak plastic naar binnen schuiven, waar wij een lekker kaasje en ganzenlevertje op ons vers gebakken volkoren broodje smeren.
Wij houden ook van jouquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kerel luister, deze paupers, dit simpele volk, daarmee kan je toch niet over kaas discussiëren
Laat die gasten toch elke ochtend hun natje en droogje in de vorm van melk en een plak plastic naar binnen schuiven, waar wij een lekker kaasje en ganzenlevertje op ons vers gebakken volkoren broodje smeren.
Je hoeft het dan ook niet door te verkopenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Pixell het volgende:
Daar zit te weinig marge op Nick, te kleine partijen
Wat moet je met 13 black Ops spellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hoeft het dan ook niet door te verkopen
Precies. laat ze maar aanmodderen met die smakeloze plastic troep.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
quote:
quote:
En dan iets van kaas wetenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou moet je goed oppassen hé! Als iemand hier wat weet van kaas, dan ben ik het wel. Ik heb dat filmpje van die kaasboer al zeker 20 keer bekeken. Doe niet alsof jullie er meer van weten dan ik.
Oja? Wat is dan de naam van de vrouw van degene die kaas heeft uitgevonden? He? Nou dan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan iets van kaas wetenAls je wat van kaas wist had je wel gezegd dat oude kaas superieur is aan dat afvalproduct genaamd jonge kaas.
Dat was Barones van Rijph tot Beleeghen, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja? Wat is dan de naam van de vrouw van degene die kaas heeft uitgevonden? He? Nou dan!
Haar naam was Tanja. Ik weet genoeg. Goedendag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was Barones van Rijph tot Beleeghen, dat weet iedereen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haar naam was Tanja. Ik weet genoeg. Goedendag.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haar naam was Tanja. Ik weet genoeg. Goedendag.
Ging voornamelijk daarom jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets in die trant ja. Maar voor de draad ermee aardappel.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:26 schreef SoldMayor het volgende:
Heb vanmiddag even Halo Anniversary opgepikt.
Even de oude goude tijd in HD kijken alles.
Orly?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
En weer een ajax supporter opgepakt, wat een lieverdjes
Was geen grap.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja haha die is echt goeien.
Leuk grappich, lache heel haard nu.
xoxox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |