Niet aan Britney?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef twi het volgende:
Ik moet door Harajuku's UI altijd denken aan een bitcherige Rachel McAdams.
Sorry voor de onderbreking, die nutteloze associatie moest ik even maken n.a.v. Mean Girls
Nee, de relatie tussen bitchy en Britney ontbreekt.quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Did you hear me say you were? ;-)
DAFUQ IZ MET HEM!?quote:Tijdens zijn voorarrest had hij al met een scheermes zijn testikels afgesneden, aldus de krant Bild.
Don't let them take yah nads brahhhhhh.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef shifto het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ikte-jongens-ic.html
[..]
DAFUQ IZ MET HEM!?
Ik zou denk ik eerder een hand kunnen/willen missenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Don't let them take yah nads brahhhhhh.
Dan kan je mij niet meer optimaal betasten.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerder een hand kunnen/willen missen
Ik kan je tenminste wel fatsoenlijk t-baggenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan je mij niet meer optimaal betasten.
niveau is weer vreselijk hoog xD!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan je tenminste wel fatsoenlijk t-baggen
ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef shifto het volgende:
Waarom moest ik aan Geester denkenVooral door die kop op de 1e plaatjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |