2 keer maar hoor...weet ik veel waarom ze het wildenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prima, een keer neuken wil ik je wel geven, maar ga me niet vertellen dat je al die prachtwijven hebt afgewezen terwijl je hier constant loopt te janken dat je lelijker bent dan Kuyt.
Ik word er een beetje flauw van.
You are brilliant you are a Saviour, someone's waiting for you.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heel normaal.... dat is namelijk niet man eigen om veroverd te worden...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer meegemaakt, ze was zo direct dat ik echt met mijn bek vol tanden stond(direct in die zin dat ze zei: "ik zou wel eens bij jou in bed willen liggen" waar de klanten gewoon bij stonden). DAFAQ IS MET MIJ
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is heel normaal.... dat is namelijk niet man eigen om veroverd te worden...
Zo was ik ook bij 1 thuis (27 jaar..)....
"wat dacht jij ervan als je even mee naar boven ging.."
ze drukte me zo op het bed en sprong boven op me...
Wat voelde ik me klein op dat momentik heb nog nooit zo waardeloos gepresteerd....
ik niet man... ik vond het werkelijk waar helemaal niets....quote:
Ik impliceer totaal niet dat ik dan het "do you want some food honey?" type ben hoor...quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik niet man... ik vond het werkelijk waar helemaal niets....
ik ben meer de: "why don't you shut up and make me some food" type.... ipv "do you want some food honey?" type
Did you hear me say you were? ;-)quote:Op donderdag 19 april 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik impliceer totaal niet dat ik dan het "do you want some food honey?" type ben hoor...
as a matter of fact, it isn'tquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:48 schreef Crutch het volgende:
Ik moet nog een film uploaden en het duurt lang.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |