welke meetquote:
Niet zo druk maken, zei ik gewoon omdat ik bier wil van Cue_ haar loonsverhogingquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
welke meet?
Lig ik een paar uurtjes te tukken en meteen mis ik alles
wie wil dat nou nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet zo druk maken, zei ik gewoon omdat ik bier wil van Cue_ haar loonsverhoging
WAZMEJOUquote:
Even zien hoe erg ze me haat en dan ga ik positiever de date met jou tegemoetquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAZMEJOU
Zit ik hier met je afspreken, begin je weer over je ex. ZOEK HET UIT MAN
No shit, bro.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik al die shit moeten verwijderen maargoed
quote:
Hij heeft je nog niet gezien en hij gaat al aan zijn ex denkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAZMEJOU
Zit ik hier met je afspreken, begin je weer over je ex. ZOEK HET UIT MAN
Ik ga mijn verdriet vanavnd maar alleen wegdrinken en mezelf vervolgens in slaap huilen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft je nog niet gezien en hij gaat al aan zijn ex denken. Gaat 'm niet worden zo of je word als rebound gebruikt
Niet dan? Ik heb ook nog een hoop, omdat ik te lui ben om te deleten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Goeie move btw GeesterEn je had nog wel HJ kunnen drinken! (omg ja i know dat is ook HaraJuku hihihihiEINSINEINS!#!@)
nee ne neequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga mijn verdriet vanavnd maar alleen wegdrinken en mezelf vervolgens in slaap huilen.
DM stroomt vol zekerquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga mijn verdriet vanavnd maar alleen wegdrinken en mezelf vervolgens in slaap huilen.
Okquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
[..]
nee ne nee
hoeft niet skatje ik kom wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |