Ik kijk alleen EK en WK.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou ik ga naar hara toe vanavond, en er zijn toastjes ( en er is voetbal op tv dat icm toastjes en een chick )
MY GOD
Ik ga toch akkoord? Ik zal op je zitten wachten vanavond hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef Geester het volgende:
[..]
Wil je niet?
Zeg het dan maar, nu...
Oke en als ik overhoopt niet kan .. dan moet ik je natuurlijk smsen dus geef je 06 maar even in een DMquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga toch akkoord? Ik zal op je zitten wachten vanavond hoor.
Aangezien hij psycho genoeg is om echt te komen, wil je het ALSJEBLIEFT filmen voor het nageslacht etc enz?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga toch akkoord? Ik zal op je zitten wachten vanavond hoor.
Ik heb geen mobiele telefoon, dus houd je gewoon aan je afspraken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke en als ik overhoopt niet kan .. dan moet ik je natuurlijk smsen dus geef je 06 maar even in een DM
Zijn die into snuff dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien hij psycho genoeg is om echt te komen, wil je het ALSJEBLIEFT filmen voor het nageslacht etc enz?
datquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien hij psycho genoeg is om echt te komen, wil je het ALSJEBLIEFT filmen voor het nageslacht etc enz?
Nee nee.. je liegtquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen mobiele telefoon, dus houd je gewoon aan je afspraken.
netjes, congratzquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga even niet iedereen quoten.. Maar tnx![]()
Krijg vast contract en ze waren alleen maar positief
welke fotoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb net de GPS coordinaten uit de foto gehaald, ik ben erbij
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Geester het volgende:
Ik zal binnekort onthullen wie ik ben + foto, It may come as a shock though
Rondje van Cue_ op de meet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga even niet iedereen quoten.. Maar tnx![]()
Krijg vast contract en ze waren alleen maar positief
En natuurlijk loonsverhoging
Ik maak vanavond wel een foto van ons.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Geester het volgende:
Ik zal binnekort onthullen wie ik ben + foto, It may come as a shock though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |