Echt?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Heb ik 1 keer meegemaakt, ze was zo direct dat ik echt met mijn bek vol tanden stondquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Zou het eigenlijk ook maar raar vinden als een meisje initiatief neemt, of nja raar, ik zou er van staan te kijkenUnexpected enzo
Dat is ook gewoon lompquote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer meegemaakt, ze was zo direct dat ik echt met mijn bek vol tanden stond(direct in die zin dat ze zei: "ik zou wel eens bij jou in bed willen liggen" waar de klanten gewoon bij stonden). DAFAQ IS MET MIJ
Ik heb wel vaker dingen gehoord als: er is hiernaast een donker steegje. En dat soort dingen, maar dat zijn altijd enge vieze psycho wijven.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer meegemaakt, ze was zo direct dat ik echt met mijn bek vol tanden stond(direct in die zin dat ze zei: "ik zou wel eens bij jou in bed willen liggen" waar de klanten gewoon bij stonden). DAFAQ IS MET MIJ
JIj hebt dikzakken, dat telt niet. Die springen natuurlijk gelijk op je omdat ze nooit wat krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dingen gehoord als: er is hiernaast een donker steegje. En dat soort dingen, maar dat zijn altijd enge vieze psycho wijven.
Dat zijn geen dikzakken.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj hebt dikzakken, dat telt niet. Die springen natuurlijk gelijk op je omdat ze nooit wat krijgen.
Nog een open deur die je mistquote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Geester het volgende:
Ja of zo''n chick die naast je zit en je hand op dr knie legt en zegt dat ze er zin in heeft
Ik zei toen dat ik niet echt lekker was en dat ik honger had
Ik ben echt een mogool soms
Jouw fantasie. Zo lelijk als de nacht, maagd ditdat maar je wijst ondertussen 20 'fucking lekkere' wijven af. Sure bro.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Geester het volgende:
Ja of zo''n chick die naast je zit en je hand op dr knie legt en zegt dat ze er zin in heeft
Een van de velen inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Nog een open deur die je mist
Waar de mensen omheen stonden? Die ouwe vent knipogen naar me bbrrrrrrquote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dingen gehoord als: er is hiernaast een donker steegje. En dat soort dingen, maar dat zijn altijd enge vieze psycho wijven.
Hou een ander voor de gek jij.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Geester het volgende:
Ik heb 4 delen gezegd dat ik geen maagd ben dat t gewoon bullshit was ... beter ga je lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw fantasie. Zo lelijk als de nacht, maagd ditdat maar je wijst ondertussen 20 'fucking lekkere' wijven af. Sure bro.
J EBENT GEWOON JLAOERS HOU JE MONDquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw fantasie. Zo lelijk als de nacht, maagd ditdat maar je wijst ondertussen 20 'fucking lekkere' wijven af. Sure bro.
Mensen op een kraakfeestje kijken nergens raar van opquote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar de mensen omheen stonden? Die ouwe vent knipogen naar me bbrrrrrr
Prima, een keer neuken wil ik je wel geven, maar ga me niet vertellen dat je al die prachtwijven hebt afgewezen terwijl je hier constant loopt te janken dat je lelijker bent dan Kuyt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb 4 delen gezegd dat ik geen maagd ben dat t gewoon bullshit was ... beter ga je lezen
Dat is dan toch andersquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen op een kraakfeestje kijken nergens raar van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |