Skip de ps, ga deze meer dragen. Mooie broek dudequote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zou goed moeten zijn dan.
Pics na 2 maanden draagtijd. Fades zijn irl een stuk beter te zien zie ik net.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wunderschön!quote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef xSanjay het volgende:
Ik vind die samurai echt tof atta! ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien na wat flinke wear! En wil je nu je ps of deze in Indonesië gaan soaken?
Overigens negeert don compleet mijn vraag in de sneakers topic![]()
.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha je wilde het gewoon nog niet vertellenquote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]nog echt ook. Komt wel wanneer binnen indien passend.
Apc ps ftwquote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Nuggets het volgende:
Jemig. Kan maar niet kiezen.
Naked & Famous
The Skinny Guy Jeans in Natural Indigo Selvedge
Naked & Famous
The Skinny Guy Jean in Broken Twill Selvedge
APC PS
Geen van drieën,,,quote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Nuggets het volgende:
Naked & Famous
Naked & Famous
APC PS
Waarom niet? Alle drie leuke opties in die prijsklasse.quote:Op zondag 29 april 2012 22:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Geen van drieën,,,
Nice Atta, die Sams... Zal eerdaags wel weer wat posten. Momo's hebben niet veel wear, helaas.
True, maar ik ben biasedquote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waarom niet? Alle drie leuke opties in die prijsklasse.
Ik heb al te veel verteld wat jij niet wistquote:
Kan nooit kwaad om je denimkennis met ons te delen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb al te veel verteld wat jij niet wist
Afweging maken: kwaliteit of coolness. N&F is denk ik wat 'spannender' denim. Dat ademt het merk ook. APC is 'saai' maar ik zweer erbij. Kwalitatief is APC denk ik ook de wat sterkere denim. Lees aardig wat over mensen met rips in hun N&Fs.quote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Nuggets het volgende:
Naked & Famous
Naked & Famous
APC PS
Wat heb je besteld? En misschien komt je pakketje pas woensdag... ik had vorige week wat besteld maar dat bedrijf begint pas weer op woensdag met bezorgen ._.quote:Op maandag 30 april 2012 21:59 schreef omelette het volgende:
Zo vreselijk om te wachten op een pakketje van de postbode. Hoop dat hij er morgen is
True... Maar er is nog veel meer om het segment tussen de A-klasse brands en merken zoals APC, N&F en dergelijke op te vullen.quote:
APC NS. Ja heb ook niet al m'n hoop gevestigd op morgen. Zo balen als je bijna zeker weet dat 'ie komt en dat 'ie dan niet komtquote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef Nezhi het volgende:
Ja, maar jij bent Momo's gewend
[..]
Wat heb je besteld? En misschien komt je pakketje pas woensdag... ik had vorige week wat besteld maar dat bedrijf begint pas weer op woensdag met bezorgen ._.
Jaja nu weten we wel dat je Momo's draagtquote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef M1stral het volgende:
Kwaliteit is nogal subjectief. Ik zou zowel APC als N&F daar niet onder scharen
ik laat het meestal zitten, afknippen of aftrekken maakt het meestal alleen maar ergerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef BigSmurf het volgende:
Wat wil je voor fit? Slim, straight, skinny? Wat is je budget? Wil je een dry of prewash?
Oh boys, vraag trouwens. Wat doe ik hiermee? Afknippen of laten zitten?
[ afbeelding ]
Fijn...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:30 schreef xSanjay het volgende:
Altijd als ik je username lees smurf, moet ik aan dit filmpje denken
Een prewashed is inderdaad een spijkerbroek met een wassing die over het algemeen in de winkels liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef PMK111 het volgende:
Dank voor de snelle reacties.
Is prewashed gewoon de "standaard spijkerbroek"?
Ik wil een dry denk ik.Daar blijf ik maar goeds over horen. Wil er zeker in ieder geval één.
Ik heb best dunne, lange benen. Met een skinny jeans lijkt het alsof ik op stelten loop denk ik. Slim fit misschien? Wat dragen mensen met mijn lichaamstype doorgaans?
Kun je het niet vastnaaien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef BigSmurf het volgende:
Mwua, moeders zal wel zeggen, knip 't af. Dus ik laat het wel zitten tot iemand er een goeie oplossing voor heeft.
Denk 't. Of misschien ergens achter blijven hangen of langsgeschuurd gisteren met Q'day. Zag het vanmorgen ineens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is het zomaar los komen te zitten Smurf?
Ik beheers alleen de andere vorm van naaien, die met naald en draad is levensgevaarlijk voor m'n vingers (ervaring).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kun je het niet vastnaaien?
Kom maar met de fakkels.. Want ik zeg een mooie straight of eentje met lichte bootcutquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef PMK111 het volgende:
Dank voor de snelle reacties.
Is prewashed gewoon de "standaard spijkerbroek"?
Ik wil een dry denk ik.Daar blijf ik maar goeds over horen. Wil er zeker in ieder geval één.
Ik heb best dunne, lange benen. Met een skinny jeans lijkt het alsof ik op stelten loop denk ik. Slim fit misschien? Wat dragen mensen met mijn lichaamstype doorgaans?
XDquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef BigSmurf het volgende:
Ik beheers alleen de andere vorm van naaien, die met naald en draad is levensgevaarlijk voor m'n vingers (ervaring).![]()
200 is voor een eerste dry broekje een prima budget! Misschien is het voor jou een idee om even de tenue denimes winkel in te lopen (in A'dam). Ik denk dat een naked & famous weird guy of skinny guy wel iets voor jou is! Wil je echt super kwaliteit dan zal mistral zo binnen vallen om je een momo aan te smerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef PMK111 het volgende:
Ik zal in ieder geval grijze high-top sneakers dragen. Ben nog beetje aan het kijken voor mooie leren schoenen. (Maar die droeg ik vroeger nooit. Ben mijn stijl aan het opwaarderen. :$)
Ik wil één mooie spijkerbroek hebben. Mag best 200 euro kosten. Of is dat nog steeds weinig? Mijn punt is, hij mag wel wat kosten.
Kopen jullie doorgaans online of is er in of rond Amsterdam veel keus?
True that.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef xSanjay het volgende:
[..]
200 is voor een eerste dry broekje een prima budget! Misschien is het voor jou een idee om even de tenue denimes winkel in te lopen (in A'dam). Ik denk dat een naked & famous weird guy of skinny guy wel iets voor jou is! Wil je echt super kwaliteit dan zal mistral zo binnen vallen om je een momo aan te smeren.
Ja, ik eis uitleg, er zit een draadje los aan mijn volgens jou in kwaliteit onverslaanbare Momo.quote:
Mijn tip is: ga langs Tenue de Nimes en kijk een beetje rond in de winkel. Bekijk de verschillende merken van dichtbij en voel goed aan het denim, pas het zodat je een indruk krijgt van de fit en vraag de gasten evt om advies. Je kunt dan altijd nog beslissen om even online te kijken of het goedkoper kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef PMK111 het volgende:
Ik zal in ieder geval grijze high-top sneakers dragen. Ben nog beetje aan het kijken voor mooie leren schoenen. (Maar die droeg ik vroeger nooit. Ben mijn stijl aan het opwaarderen. :$)
Ik wil één mooie spijkerbroek hebben. Mag best 200 euro kosten. Of is dat nog steeds weinig? Mijn punt is, hij mag wel wat kosten.
Kopen jullie doorgaans online of is er in of rond Amsterdam veel keus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |