Koop of huur? Als huur, dikke vette boeien!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef CherryLips het volgende:
omfg kijkers voor het huis en ik wist van niets
en er lag nog allemaal zooi in de keuken
Koop.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koop of huur? Als huur, dikke vette boeien!
Huh? Maar dan weet je toch wanneer er kijkers komen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koop.
Gordijnen zaten nog dicht enzo. Gelukkig had ik gister de caviakamer schoongemaakt, want daar lag allemaal zeik en kak
Ik ben dus niet gebeld. Het is mijn huis niet en de eigenaren zijn op vakantie, misschien zijn zij gebeld, maar meestal belt de makelaar mij direct. Dus dat is ergens fout gegaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Maar dan weet je toch wanneer er kijkers komen?
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dus niet gebeld. Het is mijn huis niet en de eigenaren zijn op vakantie, misschien zijn zij gebeld, maar meestal belt de makelaar mij direct. Dus dat is ergens fout gegaan.
Ja, daar zouden ze doorheen kijken, zeiden ze. Maar toch. Ik had in ieder geval het ondergoed van het wasrek willen halen en even m'n post weg willen halen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
Die rommel hoort toch niet bij het huis dus boeien
Whut whut?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu we het toch over mannenbillen hebben: gaylord schijnt zojuist ontslagen te zijn.
Ik snap het wel. Maar als een huis er zo schoon en opgeruimd uitziet ga ik mij afvragen of er wel in geleefd wordt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daar zouden ze doorheen kijken, zeiden ze. Maar toch. Ik had in ieder geval het ondergoed van het wasrek willen halen en even m'n post weg willen halen.
Het is hier ook heel engquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef dawg het volgende:
ik moest wel even over die drempel heen hoor.
Er lag nog een mes op het aanrecht en een boterhamzakje, hooi op de grond van de beesten, vieze handdoeken bij de voordeur van de beesten omdat ik die nog uit wilde kloppen, etc etc.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar als een huis er zo schoon en opgeruimd uitziet ga ik mij afvragen of er wel in geleefd wordt.
Er is een groot verschil tussen opgeruimd en leefbaarquote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar als een huis er zo schoon en opgeruimd uitziet ga ik mij afvragen of er wel in geleefd wordt.
Klopt, maar ik krijg het gevoel dat mensen alles extreem opruimen en dat vind ik een beetje overdrevenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen opgeruimd en leefbaar
Nou ja, het was nou ook weer geen teringbendequote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen opgeruimd en leefbaar
O zo ben ik niet hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg het gevoel dat mensen alles extreem opruimen en dat vind ik een beetje overdreven
halve dag nogquote:
Ik denk dat er wel wat vrijwilligers zijn te vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het was nou ook weer geen teringbendeAlleen allemaal los spul. Stapeltje post hier, een paar boeken daar. En ik moet zuigen
Ik ook niet, het is meestal aardig opgeruimd hier.quote:
ALs m'n moeder hier is, gaat ze van alles soppenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is meestal aardig opgeruimd hier.
Ik wist 't welquote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat vrijwilligers zijn te vinden
Gelukkig heeft ze die neiging niet zo heel ergquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ALs m'n moeder hier is, gaat ze van alles soppen
Ideaal, heeft ze bij mij nooit gedaanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moet ook niet op zo'n ranzig forum kijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doet jouw broer allemaal met je moederquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:
bij m'n broertje kwam mn moeder wel regelmatig.
Ik denk dat mijn moeder bij iedereen wel wat schoon te maken vindtquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ideaal, heeft ze bij mij nooit gedaanbij m'n broertje kwam mn moeder wel regelmatig.
Ik zag het maar als een signaal dat het bij mij schoon genoeg was.
stuur d'r maar overquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder bij iedereen wel wat schoon te maken vindt
Te vaak te laat komen (net als ik dus), te vaak kortdurig ziek... en... uh... te gay...quote:
In dat geval mag ze hier niet komenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder bij iedereen wel wat schoon te maken vindt
Nou, ik was destijds kijken naar een best leuk huis waarin ik érg geïnteresseerd was. Toen ik binnen stapte ging ik al van m'n stokje van de luft die er hing. Toen het ook nog één grote bende bleek te zijn ben ik gillend naar huis gerend.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterstequote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik was destijds kijken naar een best leuk huis waarin ik érg geïnteresseerd was. Toen ik binnen stapte ging ik al van m'n stokje van de luft die er hing. Toen het ook nog één grote bende bleek te zijn ben ik gillend naar huis gerend.Als je al te beroerd bent om een beetje op te ruimen dan is de staat van de rest van het huis (technisch/bouwkunding gezien) waarschijnlijk nog beroerder.
Oi, dat gaat dan wel erg ver ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik was destijds kijken naar een best leuk huis waarin ik érg geïnteresseerd was. Toen ik binnen stapte ging ik al van m'n stokje van de luft die er hing. Toen het ook nog één grote bende bleek te zijn ben ik gillend naar huis gerend.Als je al te beroerd bent om een beetje op te ruimen dan is de staat van de rest van het huis (technisch/bouwkunding gezien) waarschijnlijk nog beroerder.
Zei er iemand zuigen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat vrijwilligers zijn te vinden
quote:
Ben je ontslagen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu we het toch over mannenbillen hebben: gaylord schijnt zojuist ontslagen te zijn.
Arme Ang3l, tijdens deze crisis nog welquote:
Al een stad gevonden?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, een bende was het niet, hoop ik
Maar ik mag zelf op huizenjacht, ben benieuwd
Nee ik word juist verhuisd naar de bobo etagequote:
Tja. heb besloten te emigreren en bij jou te komen wonen. Ik neem weinig plek in. En ik slaap aan de linkerkant van het bed, dat je dat ff weet.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme Ang3l, tijdens deze crisis nog wel
Mag je tussen hem en zijn vriendin inquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. heb besloten te emigreren en bij jou te komen wonen. Ik neem weinig plek in. En ik slaap aan de linkerkant van het bed, dat je dat ff weet.
Waar twijfel je tussen?quote:
Utrecht, veel centraler, misschien wat duurder, maar handiger met reizen.quote:
Ja, dat wel. En meer te doen qua sociaal leven. Maar sinds ik er niet meer studeer, heb ik er toch minder mee. Ik ben nogal gehecht aan m'n familie, dan is Ede fijner. En iets goedkoperquote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht, veel centraler, misschien wat duurder, maar handiger met reizen.
Pardon? Daar lig ik al, en mijn vriendin aan de rechterkant. Jij mag in het kolenhok.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. heb besloten te emigreren en bij jou te komen wonen. Ik neem weinig plek in. En ik slaap aan de linkerkant van het bed, dat je dat ff weet.
Je vriendin in het kolenhok bedoel je!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pardon? Daar lig ik al, en mijn vriendin aan de rechterkant. Jij mag in het kolenhok.
Aan de ketting?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriendin in het kolenhok bedoel je!
Daar zit ze toch al aan, in de keuken iig.quote:
Jouw vriendin ook?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit ze toch al aan, in de keuken iig.
Mijn scharrels liggen wel aan de ketting als ze hier zijn ja.quote:
ik heb bij jou altijd het gevoel dat je enorm overdrijft als je het over de vrouwen die je neukt hebt. zomaar een gevoel. nofi.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn scharrels liggen wel aan de ketting als ze hier zijn ja.
Niks d´rvan!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriendin in het kolenhok bedoel je!
Angel is veel krapper. Dan kom jij ook eens klaar. Niet alsof je hem in een hangar werpt maar gewoon strak om je ienieminiquote:
Hoeveel kettingen heb je? En hoe lang?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn scharrels liggen wel aan de ketting als ze hier zijn ja.
Het is gewoon een:quote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb bij jou altijd het gevoel dat je enorm overdrijft als je het over de vrouwen die je neukt hebt. zomaar een gevoel. nofi.
Dan was die meteen klaar geweest, nu kon die zich uitslovenquote:
haha, ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is gewoon een:
[ afbeelding ]
denkt dat ie dit is:
[ afbeelding ]
doet alsof ie scoort als een:
[ afbeelding ]
maar in werkelijkheid niet verder komt dan zeiken als een:
[ afbeelding ]
Ik pas.
Daar weet jij heul niks vanafquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel is veel krapper. Dan kom jij ook eens klaar. Niet alsof je hem in een hangar werpt maar gewoon strak om je ieniemini
Ik weet dat je vaak post als een wijf. Dus ja zal wel homo zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar weet jij heul niks vanafBehalve de diameter van Ang3ls aars misschien, daar ben ik niet van op de hoogte.
Stel je niet, zuur ventjequote:Op donderdag 19 april 2012 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak post als een wijf. Dus ja zal wel homo zijn.
Je vergeet een woord. Heb je ook een nieuwe telefoon? Mij gebeurt dat ook steedsquote:
Een metroman heeft nog enige pit in zijn donder. Daar hebben we Barb nog nooit op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben het niet met godt eens. je post eerder als een metroman.
Pit in je donder op een forumquote:Op donderdag 19 april 2012 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een metroman heeft nog enige pit in zijn donder. Daar hebben we Barb nog nooit op kunnen betrappen.
Oeh je bent er zo 1! Heel anders in het echt! Ja echt waar!?!quote:
Wat is jouw probleem kerel? Stoor je je ergens aan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh je bent er zo 1! Heel anders in het echt! Ja echt waar!?!
Ik ben niet zoals Pisvlek, in het echt ben ik wel leuk! Echt waar!!!
Als je er zelf in wil geloven.
Geen problemen en neequote:Op donderdag 19 april 2012 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem kerel? Stoor je je ergens aan?
Ach so, je had gewoon even zin om cynisch en zuur te doen.quote:
Weinig zuurs aan. Gewoon even melden hoe ik je zie.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach so, je had gewoon even zin om cynisch en zuur te doen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Viel me altijd al op. Weinig tot geen kalkaanslag in de Singles-reeks...
Wat goed van je!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig zuurs aan. Gewoon even melden hoe ik je zie.
Leuk dat dat zuur je stopwoordje is geworden (gejat van een andere dodo ook nog eens) maar als je het nou eens zou gebruiken zodat het ook nog ergens op slaat.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Viel me altijd al op. Weinig tot geen kalkaanslag in de Singles-reeks...
Een echte rel eindigt met dode users, niet in dode reeksen.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, dat was de rel van vandaag en het resulteerde in een dood topic. Ik ga maar eens mijn maaltijdsalade (met extra croutons) opeten om me vervolgens naar Bronxwinkel te verplaatsen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:34 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Was het weer gezellig in je wijk vannacht CL?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)tij-in-terwijde.html
Bier?quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:34 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Was het weer gezellig in je wijk vannacht CL?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)tij-in-terwijde.html
Ja, verrekquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Aardig in de buurt volgens mij:
http://maps.google.nl/map(...)e+Rijn,+Utrecht&z=17
Ajax wordt pas kampioen als ze in Enschede moeten spelen hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een infuus met Heineken!![]()
Kampioenenbier!
Nee, je kan geen kampioen worden op doelsaldo voor de laatste wedstrijd. Dus 29 April is dacht ik de eerste officiële mogelijkheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
Ze kunnen in theorie zondag ook al kampioen worden toch? Zal je net zien dat ik zondag in Amsterdam ben..
Met de Chinook naar Amsterdam!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ajax wordt pas kampioen als ze in Enschede moeten spelen hoor.
Scheelt. Zorg ik dat ik dan niet in de buurt van Amsterdam ben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, je kan geen kampioen worden op doelsaldo voor de laatste wedstrijd. Dus 29 April is dacht ik de eerste officiële mogelijkheid.
Dan is er een hoop bier hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Scheelt. Zorg ik dat ik dan niet in de buurt van Amsterdam ben.
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
[ afbeelding ]
Da's ook niet echt een afgetrainde GI Joe...quote:
Ingebouwd kogelvrij vest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's ook niet echt een afgetrainde GI Joe...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn betere shops...
Jij designer jijquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn betere shops...
Echt wel! Een heuse Johan Cruijf Schaal!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
Helemaal niks in Twente!![]()
Zelfs geen Douglas meer en geen Mclaren
Mogen we Co terug hebben? Of die rare belg?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
Helemaal niks in Twente!![]()
Zelfs geen Douglas meer en geen Mclaren
Bloed, bloed, bloed!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, heb ik al ruwe handen door het weer, rag ik ook nog eens met m'n knokkels langs de structuurverf. AuwBloedvegen
Sorry Godt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou dan tenminste je PI hetzelfde als je gaat dubbel posten
Co deed het beter he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Mogen we Co terug hebben? Of die rare belg?
PisVee inwisselen voor PEC Zwolle, ik vind het een goede ruil.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Co deed het beter he?Tja eigen schuld dikke bult.
Hopen op:
1: Ajax
2: AZ
3: Feijenoord
4: Heereveen
5: Twente
6: PiSVee
Denk dat dat 'm gaat worden. Hoewel ik het AZ meer had gegund.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Co deed het beter he?Tja eigen schuld dikke bult.
Hopen op:
1: Ajax
2: AZ
3: Feijenoord
4: Heereveen
5: Twente
6: PiSVee
Fijne shit is dat hè. Ex van me donderde ooit eens van de trap... arm langs de muur geschuurd... compleet open gereten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, heb ik al ruwe handen door het weer, rag ik ook nog eens met m'n knokkels langs de structuurverf. AuwBloedvegen
Ik gun het Twente stiekem meer dan welke nep club dan ook. Dus eigenlijk hoop ik op AZ en PSV als laagste. En dan vooral PSVquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk dat dat 'm gaat worden. Hoewel ik het AZ meer had gegund.
Wel tof dat het met Feyenoord eindelijk weer de goede kant op gaat.
Mwah, ik gun het AZ op basis van hun prestaties dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gun het Twente stiekem meer dan welke nep club dan ook. Dus eigenlijk hoop ik op AZ en PSV als laagste. En dan vooral PSVgrootste nepclub die er is.
Maar dat zeg ik niet als er Twente mensen in de buurt zijn.
quote:
Ja, ik zit ook in dubio met AZquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik gun het AZ op basis van hun prestaties dit seizoen.
PSV heb ik idd ook niets mee nee.
Ja, daarom vind ik ook dat zij het meer verdiend hebben dan Ajax, en dat is niet eens omdat ik een Feyenoorder ben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in dubio met AZ
Ze zijn wel het meest verrassende team dit jaar en presteren als enige boven verwachting goed.
Die gekke Dirk is daar weg.... dus ik vind het ook niet heel erg.
Alleen jammer dat het allemaal nep supporters zijn. Zijn geen AZ supporters maar Anti Ajax mensen.
Alle supporters van clubs in Noord-Holland zijn nep heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in dubio met AZ
Ze zijn wel het meest verrassende team dit jaar en presteren als enige boven verwachting goed.
Die gekke Dirk is daar weg.... dus ik vind het ook niet heel erg.
Alleen jammer dat het allemaal nep supporters zijn. Zijn geen AZ supporters maar Anti Ajax mensen.
Als ik objectief mens zou ik het daar best in kunnen vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik ook dat zij het meer verdiend hebben dan Ajax, en dat is niet eens omdat ik een Feyenoorder ben.
Mwah, Ajax heeft niet het hele seizoen goed gespeeld, zoals AZ bijvoorbeeld. Ze hebben net als vorig jaar door middel van een eindsprint het alsnog voor elkaar gekregen, wat weliswaar wel knap is, maar ik vind het wel minder verdiend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik objectief mens zou ik het daar best in kunnen vinden.
Maar Ajax![]()
Als voetbal liefhebber trouwens nog liever Heerenveen maar dat is een utopie.
En die hebben leegloop volgend jaar.
AZ heeft ook niet het hele seizoen goed gespeeldquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, Ajax heeft niet het hele seizoen goed gespeeld, zoals AZ bijvoorbeeld. Ze hebben net als vorig jaar door middel van een eindsprint het alsnog voor elkaar gekregen, wat weliswaar wel knap is, maar ik vind het wel minder verdiend.
Ajax heeft geluk dat de rest het zo enorm heeft verkloot na de winterstop.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
AZ heeft ook niet het hele seizoen goed gespeeldAnders hadden ze wel bovenaan gestaan.
Wel hebben ze het boven verwachting goed gedaan.
En Ajax was niet om aan te zien voor de winterstop en die hebben de grootste mazzel ooit.
Als de selectie van Twente volgend jaar eens wat volwassener wordt en Tadic het ook goed gaat doen bij Twente (en McClaren weer eens kalmeert) geef ik Twente nog wel een grote kans volgend jaar. Mits Luuk de Jong blijft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik objectief mens zou ik het daar best in kunnen vinden.
Maar Ajax![]()
Als voetbal liefhebber trouwens nog liever Heerenveen maar dat is een utopie.
En die hebben leegloop volgend jaar.
Ja, true, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel, zij zijn behoorlijk consistent geweest, in tegenstelling tot Ajax.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
AZ heeft ook niet het hele seizoen goed gespeeldAnders hadden ze wel bovenaan gestaan.
Wel hebben ze het boven verwachting goed gedaan.
En Ajax was niet om aan te zien voor de winterstop en die hebben de grootste mazzel ooit.
True. Maar hoe dan ook, voor mijn clubje kan het niet beter worden dan dit en ik ben er heel blij mee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ajax heeft geluk dat de rest het zo enorm heeft verkloot na de winterstop.
Zolang McClaren er zit wordt het niks meer…quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Als de selectie van Twente volgend jaar eens wat volwassener wordt en Tadic het ook goed gaat doen bij Twente (en McClaren weer eens kalmeert) geef ik Twente nog wel een grote kans volgend jaar. Mits Luuk de Jong blijft.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ajax heeft geluk dat de rest het zo enorm heeft verkloot na de winterstop.
Ik zei het vorig jaar al. Ronald de juiste man op de juiste plaats.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, true, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel, zij zijn behoorlijk consistent geweest, in tegenstelling tot Ajax.
[..]
True. Maar hoe dan ook, voor mijn clubje kan het niet beter worden dan dit en ik ben er heel blij mee.
Hoezo? Ik heb nooit iets tegen die man gehad hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zei het vorig jaar al. Ronald de juiste man op de juiste plaats.
En elke Feijenoorder er tegen zijn.
Staat het Maasgebouw er nog of is dat inmiddels al gesloopt door de hersenloze supporters?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zei het vorig jaar al. Ronald de juiste man op de juiste plaats.
En elke Feijenoorder er tegen zijn.
Ik verwacht dat Luuk weg gaat, Douglas weg, Brama gaat fulltime pooier worden want zijn wijf verhuren business loopt wel lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Als de selectie van Twente volgend jaar eens wat volwassener wordt en Tadic het ook goed gaat doen bij Twente (en McClaren weer eens kalmeert) geef ik Twente nog wel een grote kans volgend jaar. Mits Luuk de Jong blijft.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Hij valt wel erg door de mand, Wolfsburg en Nottingham Forest waren geen incidenten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zolang McClaren er zit wordt het niks meer…
Ja, dat was ook echt kansloos idd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat het Maasgebouw er nog of is dat inmiddels al gesloopt door de hersenloze supporters?
Douglas weg scheelt iig weer 10 rooie kaarten per seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Luuk weg gaat, Douglas weg, Brama gaat fulltime pooier worden want zijn wijf verhuren business loopt wel lekker.
Nee, de uitzondering zal er altijd zijn. Maar de topics staan nog in de bookmarks. Die zullen tzt wel weer naar boven worden gehaaldquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nooit iets tegen die man gehad hoor.
Die gast is alleen maar bezig met hoe hij in beeld komt en acteren. Daar zit 0,0 clubliefde bij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Hij valt wel erg door de mand, Wolfsburg en Nottingham Forest waren geen incidenten.
Hij had Ruiz. De man die altijd tussen de 85e en 93e minuuut wist te scoren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Hij valt wel erg door de mand, Wolfsburg en Nottingham Forest waren geen incidenten.
Vind het sowieso wat apart om een trainer bij voorbaat af te branden, sowieso ging het met Mario niet langer zo toen en was dat hoe dan ook het beste voor de club.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, de uitzondering zal er altijd zijn. Maar de topics staan nog in de bookmarks. Die zullen tzt wel weer naar boven worden gehaald
En N'Kufo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij had Ruiz. De man die altijd tussen de 85e en 93e minuuut wist te scoren.
Mario, veel te vroeg en te snel gehaald.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind het sowieso wat apart om een trainer bij voorbaat af te branden, sowieso ging het met Mario niet langer zo toen en was dat hoe dan ook het beste voor de club.
Ech zo zonde dat een zo getalenteerde speler als Ruiz nu bij een C-clubje als Fulham zit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij had Ruiz. De man die altijd tussen de 85e en 93e minuuut wist te scoren.
Bij Genk doet ie het ook al zo lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mario, veel te vroeg en te snel gehaald.
Ja, jammer dat dat zo af moest lopen, maar ben nu vooral heel blij dat het na al die jaren eindelijk weer eens de goede kant op gaat met Feyenoord, nu zelfs ook op financieel gebied. Dat kijkt een stuk leuker voetbal kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mario, veel te vroeg en te snel gehaald.
Ik gun het ze van harte, Feyenoord heeft altijd wel een speciaal plekje in mn hart gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat zo af moest lopen, maar ben nu vooral heel blij dat het na al die jaren eindelijk weer eens de goede kant op gaat met Feyenoord, nu zelfs ook op financieel gebied. Dat kijkt een stuk leuker voetbal kan ik je vertellen.
Ja, op een gegeven ogenblik was het niet zo dat je dacht "ff lekker voetbal kijken" maar "oh god, ik hou mijn hart vast voor wat er nu weer gaat komen". Ze zijn er nog lang niet hoor, maar er is nu wel een goede basis gelegd waar we nog een tijdje mee vooruitkunnen. Dat er iig een stijgende lijn in zit na al die jaren is wel echt super.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte, Feyenoord heeft altijd wel een speciaal plekje in mn hart gehad.
Tegen een drie keer zo hoog salaris.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ech zo zonde dat een zo getalenteerde speler als Ruiz nu bij een C-clubje als Fulham zit.
Enschede is leuker dan Londen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegen een drie keer zo hoog salaris.
Het ene C clubje inruilen voor het andere tegen een drie keer zo hoog salaris... ik zou het wel weten.
Yay!quote:
Kort gesprek! Nog aanmerkingen, of alleen maar lof?quote:
De allergrootste nepperd ooit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:27 schreef Kluts het volgende:
Ben benieuwd wat Kuijt gaat doen, als we het dan toch over ergens spelen waar je meer kan verdienen hebben.Hoewel ik het eigenlijk al wel weet, maar het zou tof zijn als hij naar Feyenoord komt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ene C clubje inruilen voor het andere tegen een drie keer zo hoog salaris... ik zou het wel weten.
Ja, denk dat zo'n ervaren kracht in die jonge groep wel een toevoeging is ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zie ik hem graag naar Feyenoord komen.
Ja tuurlijk, als Feyenoorder zou ik dat ook willen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zie ik hem graag naar Feyenoord komen.
Het zit diep he schat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als Feyenoorder zou ik dat ook willen.
Maar als Utrechter vergeef ik m bepaalde uitspraken niet...
Als je bij Feyenoord gespeeld hebt dan kan er daarna nog maar 1 club voor je zijn hequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als Feyenoorder zou ik dat ook willen.
Maar als Utrechter vergeef ik m bepaalde uitspraken niet...
Havenjoden!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je bij Feyenoord gespeeld hebt dan kan er daarna nog maar 1 club voor je zijn he
Ga jij eens even heel snel je mond spoelen!quote:
Nah.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel je mond spoelen!
NOU, DAT WORDT DAN EEN GEZELLIG WEEKEND!quote:
Alleen meer lofquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Kort gesprek! Nog aanmerkingen, of alleen maar lof?
Je moeder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
Oh Utrecht! Die staan op een mooie plek in het rechter rijtje.
Precies waar ze horen. Zeker als je Wouters als hoofdcoach gaat aanstellenDan behoor je eigenlijk een divisie lager.
Goed bezig Cue!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen meer lof![]()
![]()
ze zetten m'n jaarcontract om naar vast contract (ondanks policy is van enkel verlengen)
En natuurlijk loonsverhoging.
Dat komt omdat je op jezelf strenger bent dan nodig. Althans, dat is dan bij mij het geval.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iddtnx
schrok wel dat er zo weinig negatief was
Toch knap hoe je een ploeg in één seizoen zo kapot kan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
Oh Utrecht! Die staan op een mooie plek in het rechter rijtje.
Precies waar ze horen. Zeker als je Wouters als hoofdcoach gaat aanstellenDan behoor je eigenlijk een divisie lager.
GEFELICITEERD!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen meer lof![]()
![]()
ze zetten m'n jaarcontract om naar vast contract (ondanks policy is van enkel verlengen)
Ben je zo streng ja?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:45 schreef Kluts het volgende:
Dat komt omdat je op jezelf strenger bent dan nodig. Althans, dat is dan bij mij het geval.
Goed gedaan iig hoor!
Ze hebben er ook veel verkocht he.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch knap hoe je een ploeg in één seizoen zo kapot kan maken.!
Nice!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Alleen meer lof![]()
![]()
Plek 13 en jantje als coach! Wat een afgunst!quote:
Wat zal Koeman zich genaaid gevoeld hebben toen al die spelers verkocht werden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nogal perfectionistisch, waardoor ik als ik 1 fout maak, dat gelijk ietwat in het extreme trek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je zo streng ja?
ik eigenlijk totaal niet. Tenminste niet streng genoeg vind ik zelf. Maar blijkbaar hoeft dat ook niet.
Dat is al begonnen met die nep eigenaar natuurlijk. Dat werd verbloemd door een tweetal talentjes maar dat was maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, niet zo streng zijn op jezelfquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nogal perfectionistisch, waardoor ik als ik 1 fout maak, dat gelijk ietwat in het extreme trek.
Om dan bij functioneringsgesprekken verrast te zijn over de positiviteit omtrent mijn functioneren.
En idd, blijkbaar heb je dat niet nodig!
Ja, dat leer ik inmiddels ook wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, niet zo streng zijn op jezelfNergens voor nodig.. fouten maken is menselijk.
Dat is natuurlijk wel fijn om dan te horen.
Mwah, denk dat van Seumeren op zich nog wel het beste met de club voorheeft hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al begonnen met die nep eigenaar natuurlijk. Dat werd verbloemd door een tweetal talentjes maar dat was maar tijdelijk.
Jorien en Dirk ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, denk dat van Seumeren op zich nog wel het beste met de club voorheeft hoor.
Is het lekker onder Heracles?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach gossie, de teletekst-supporters denken ook te weten hoe het zit.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat leer ik inmiddels ook wel.
Maar goed, het ging over jouw goeie gesprek!
Dit laat maar weereens zien dat je er geen ene reet van hebt begrepen, verdiep je er anders ff in voordat je onzin uitkraamt...quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jorien en Dirk ook.
Uiteindelijk gaat het toch fout.
Onzin uitkramen is toch je middle name?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit laat maar weereens zien dat je er geen ene reet van hebt begrepen, verdiep je er anders ff in voordat je onzin uitkraamt...
Niks mee doen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie bak geld waar ze vervolgens niets mee doen.
Ik heb er alleenrecht op, dus kappen nou!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin uitkramen is toch je middle name?
Heb je er alleenrecht op? Of is dat alleen erg selectief wanneer het je uitkomt?
Dat zal ook wel een Utrecht supporter zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb er alleenrecht op, dus kappen nou!
Anders stuur ik Breivik op je af.
Dit seizoen zeker, zoals je vast al op teletext hebt gezien!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef Godtje het volgende:
21/4 RKC Waalwijk - FC Utrecht
RKC uit! Altijd lastig!
Klopt, ben ook gek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef Godtje het volgende:
Dat zal ook wel een Utrecht supporter zijn inderdaad.
Je moet wel gek zijn om daarvoor nog te juichen.
Het is Teletekst. We zitten nog steeds in Nederland.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit seizoen zeker, zoals je vast al op teletext hebt gezien!
[..]
Klopt, ben ook gek.
Zullen we het anders even over Cruijff gaan hebben? Over een club naar de klote helpen gesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jorien en Dirk ook.
Uiteindelijk gaat het toch fout.
Delegeren is het toverwoord! En ach, verbeterpunten zijn er altijd, dat zorgt ervoor dat je altijd nog wat te leren hebt en uitdaging houdt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo!
haha owja
Enige twee opmerkingen waren dat het nu tijd werd voor opleidingen, uitbreiding van m'n kennis. En dat ik meer gebruik moest maken van een collega om voor mij 'domme' klusjes uit te voeren.
Bovenaan sinds hij zijn zin heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zullen we het anders even over Cruijff gaan hebben? Over een club naar de klote helpen gesproken.
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is Teletekst. We zitten nog steeds in Nederland.
Q! Je leven kan nog kutter worden! Wordt Utrecht fan!quote:
iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef Kluts het volgende:
Delegeren is het toverwoord! En ach, verbeterpunten zijn er altijd, dat zorgt ervoor dat je altijd nog wat te leren hebt en uitdaging houdt.
En dan kan ik Twente-fans in elkaar gaan slaan en gaan rellen met de ME!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q! Je leven kan nog kutter worden! Wordt Utrecht fan!![]()
Dan heb je meer redenen om je verdriet te verzuipen
Utrecht supporters!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan kan ik Twente-fans in elkaar gaan slaan en gaan rellen met de ME!
Je kunt nu al vuurwerkbommen in Utrecht-vakken gooien, dat is toch veel leuker ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan kan ik Twente-fans in elkaar gaan slaan en gaan rellen met de ME!
Anders zouden ze ook niet in Utrecht wonen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Utrecht supporters!Alle hersenen zijn er uit geslagen!
Volgens mij zijn die mensen vroeger mishandeld door hun ouders en hebben ze nu een rare hang naar nog meer leed en pijn.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
lol, ik eet ook nooit AGV, ik haat het schillen en koken van aardappels. Misschien moet iemand bij mij ook bijhouden of ik wel gezond eetquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
Stinkstadion die ArenA, het kan daar niet eens lekker doorwaaien. In de Galgenwaard wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:26 schreef Godtje het volgende:
[Beloftenfinale 26/4] Ajax - FC Utrecht
Lief van Ajax! Zien de Utrecht aanhangers nog een keer een echt stadion!
Ik ben mezelf aan het dwingen om meer groente te etenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, ik eet ook nooit AGV, ik haat het schillen en koken van aardappels. Misschien moet iemand bij mij ook bijhouden of ik wel gezond eet
Ooh ik eet wel gezond en gevarieerd, maar gewoon zelden/nooit aardappels, teveel werk. Dan liever rijst, pasta, ed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben mezelf aan het dwingen om meer groente te eten
Moet ik ook eens doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben mezelf aan het dwingen om meer groente te eten
The horror!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst iets met broccoli gemaakt
What's new? Fok is toch altijd traag, af en toe is he teen tijdje ok qua snelheid, maar uiteindelijk wordt het altijd als dikke stront door een vergiet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Kekke performance vandaag op fok. Had Banny beter een DL360 erbij kunnen kopen ipv de zoveelste L-lens voor z'n baby-foto's...
Ach, het is nu hemel vergeleken met een jaar of 10 geleden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
What's new? Fok is toch altijd traag, af en toe is he teen tijdje ok qua snelheid, maar uiteindelijk wordt het altijd als dikke stront door een vergiet.
Oldbie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, het is nu hemel vergeleken met een jaar of 10 geleden.
Heel veel naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai....
Ik ben moehoeheoheoehoe
Hier nog iets gemist?
Niks dus.quote:
jij hebt geen schuurquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-brand-gestoken.html
Nu wil ik hier echt weg
zonder schuur is de kans al aanzienlijk kleiner hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar tochVind brandstichting wel weer een stapje verder gaan dan inbraak
Kom bij mij in de buurt wonen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-brand-gestoken.html
Nu wil ik hier echt weg
Gezellige buurt, altijd wat te doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)htpartij-in-terwijde
O, om kwart voor tien, vlak nadat ik erlangs fietste dus.
Ik leef nog
Nee oké, dan valt het gedoe hier wel meequote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zonder schuur is de kans al aanzienlijk kleiner hoor
dat niet danquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee oké, dan valt het gedoe hier wel mee
Ik kan hier ook net iets voor 16:00 weg, maar dan ga ik eigenlijk een half uur te vroeg weg...quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog 20 minuten!
En ik ben al thuis!
Bier!
It's a hard knock life, Q.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Q. het volgende:
Moet zo nog wel ff naar de supermarkt voor eten en bier..
Er is nog wijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hou je het nog wel een uurtje mee vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |