Koop of huur? Als huur, dikke vette boeien!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef CherryLips het volgende:
omfg kijkers voor het huis en ik wist van niets
en er lag nog allemaal zooi in de keuken
Koop.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koop of huur? Als huur, dikke vette boeien!
Huh? Maar dan weet je toch wanneer er kijkers komen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koop.
Gordijnen zaten nog dicht enzo. Gelukkig had ik gister de caviakamer schoongemaakt, want daar lag allemaal zeik en kak
Ik ben dus niet gebeld. Het is mijn huis niet en de eigenaren zijn op vakantie, misschien zijn zij gebeld, maar meestal belt de makelaar mij direct. Dus dat is ergens fout gegaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Maar dan weet je toch wanneer er kijkers komen?
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dus niet gebeld. Het is mijn huis niet en de eigenaren zijn op vakantie, misschien zijn zij gebeld, maar meestal belt de makelaar mij direct. Dus dat is ergens fout gegaan.
Ja, daar zouden ze doorheen kijken, zeiden ze. Maar toch. Ik had in ieder geval het ondergoed van het wasrek willen halen en even m'n post weg willen halen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
Die rommel hoort toch niet bij het huis dus boeien
Whut whut?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu we het toch over mannenbillen hebben: gaylord schijnt zojuist ontslagen te zijn.
Ik snap het wel. Maar als een huis er zo schoon en opgeruimd uitziet ga ik mij afvragen of er wel in geleefd wordt.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daar zouden ze doorheen kijken, zeiden ze. Maar toch. Ik had in ieder geval het ondergoed van het wasrek willen halen en even m'n post weg willen halen.
Het is hier ook heel engquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef dawg het volgende:
ik moest wel even over die drempel heen hoor.
Er lag nog een mes op het aanrecht en een boterhamzakje, hooi op de grond van de beesten, vieze handdoeken bij de voordeur van de beesten omdat ik die nog uit wilde kloppen, etc etc.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar als een huis er zo schoon en opgeruimd uitziet ga ik mij afvragen of er wel in geleefd wordt.
Er is een groot verschil tussen opgeruimd en leefbaarquote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar als een huis er zo schoon en opgeruimd uitziet ga ik mij afvragen of er wel in geleefd wordt.
Klopt, maar ik krijg het gevoel dat mensen alles extreem opruimen en dat vind ik een beetje overdrevenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen opgeruimd en leefbaar
Nou ja, het was nou ook weer geen teringbendequote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen opgeruimd en leefbaar
O zo ben ik niet hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg het gevoel dat mensen alles extreem opruimen en dat vind ik een beetje overdreven
halve dag nogquote:
Ik denk dat er wel wat vrijwilligers zijn te vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het was nou ook weer geen teringbendeAlleen allemaal los spul. Stapeltje post hier, een paar boeken daar. En ik moet zuigen
Ik ook niet, het is meestal aardig opgeruimd hier.quote:
ALs m'n moeder hier is, gaat ze van alles soppenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is meestal aardig opgeruimd hier.
Ik wist 't welquote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat vrijwilligers zijn te vinden
Gelukkig heeft ze die neiging niet zo heel ergquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ALs m'n moeder hier is, gaat ze van alles soppen
Ideaal, heeft ze bij mij nooit gedaanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moet ook niet op zo'n ranzig forum kijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doet jouw broer allemaal met je moederquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:
bij m'n broertje kwam mn moeder wel regelmatig.
Ik denk dat mijn moeder bij iedereen wel wat schoon te maken vindtquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ideaal, heeft ze bij mij nooit gedaanbij m'n broertje kwam mn moeder wel regelmatig.
Ik zag het maar als een signaal dat het bij mij schoon genoeg was.
stuur d'r maar overquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder bij iedereen wel wat schoon te maken vindt
Te vaak te laat komen (net als ik dus), te vaak kortdurig ziek... en... uh... te gay...quote:
In dat geval mag ze hier niet komenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder bij iedereen wel wat schoon te maken vindt
Nou, ik was destijds kijken naar een best leuk huis waarin ik érg geïnteresseerd was. Toen ik binnen stapte ging ik al van m'n stokje van de luft die er hing. Toen het ook nog één grote bende bleek te zijn ben ik gillend naar huis gerend.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterstequote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik was destijds kijken naar een best leuk huis waarin ik érg geïnteresseerd was. Toen ik binnen stapte ging ik al van m'n stokje van de luft die er hing. Toen het ook nog één grote bende bleek te zijn ben ik gillend naar huis gerend.Als je al te beroerd bent om een beetje op te ruimen dan is de staat van de rest van het huis (technisch/bouwkunding gezien) waarschijnlijk nog beroerder.
Oi, dat gaat dan wel erg ver ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik was destijds kijken naar een best leuk huis waarin ik érg geïnteresseerd was. Toen ik binnen stapte ging ik al van m'n stokje van de luft die er hing. Toen het ook nog één grote bende bleek te zijn ben ik gillend naar huis gerend.Als je al te beroerd bent om een beetje op te ruimen dan is de staat van de rest van het huis (technisch/bouwkunding gezien) waarschijnlijk nog beroerder.
Zei er iemand zuigen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat vrijwilligers zijn te vinden
quote:
Ben je ontslagen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu we het toch over mannenbillen hebben: gaylord schijnt zojuist ontslagen te zijn.
Arme Ang3l, tijdens deze crisis nog welquote:
Al een stad gevonden?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, een bende was het niet, hoop ik
Maar ik mag zelf op huizenjacht, ben benieuwd
Nee ik word juist verhuisd naar de bobo etagequote:
Tja. heb besloten te emigreren en bij jou te komen wonen. Ik neem weinig plek in. En ik slaap aan de linkerkant van het bed, dat je dat ff weet.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme Ang3l, tijdens deze crisis nog wel
Mag je tussen hem en zijn vriendin inquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. heb besloten te emigreren en bij jou te komen wonen. Ik neem weinig plek in. En ik slaap aan de linkerkant van het bed, dat je dat ff weet.
Waar twijfel je tussen?quote:
Utrecht, veel centraler, misschien wat duurder, maar handiger met reizen.quote:
Ja, dat wel. En meer te doen qua sociaal leven. Maar sinds ik er niet meer studeer, heb ik er toch minder mee. Ik ben nogal gehecht aan m'n familie, dan is Ede fijner. En iets goedkoperquote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht, veel centraler, misschien wat duurder, maar handiger met reizen.
Pardon? Daar lig ik al, en mijn vriendin aan de rechterkant. Jij mag in het kolenhok.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. heb besloten te emigreren en bij jou te komen wonen. Ik neem weinig plek in. En ik slaap aan de linkerkant van het bed, dat je dat ff weet.
Je vriendin in het kolenhok bedoel je!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pardon? Daar lig ik al, en mijn vriendin aan de rechterkant. Jij mag in het kolenhok.
Aan de ketting?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriendin in het kolenhok bedoel je!
Daar zit ze toch al aan, in de keuken iig.quote:
Jouw vriendin ook?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit ze toch al aan, in de keuken iig.
Mijn scharrels liggen wel aan de ketting als ze hier zijn ja.quote:
ik heb bij jou altijd het gevoel dat je enorm overdrijft als je het over de vrouwen die je neukt hebt. zomaar een gevoel. nofi.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn scharrels liggen wel aan de ketting als ze hier zijn ja.
Niks d´rvan!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriendin in het kolenhok bedoel je!
Angel is veel krapper. Dan kom jij ook eens klaar. Niet alsof je hem in een hangar werpt maar gewoon strak om je ienieminiquote:
Hoeveel kettingen heb je? En hoe lang?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn scharrels liggen wel aan de ketting als ze hier zijn ja.
Het is gewoon een:quote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb bij jou altijd het gevoel dat je enorm overdrijft als je het over de vrouwen die je neukt hebt. zomaar een gevoel. nofi.
Dan was die meteen klaar geweest, nu kon die zich uitslovenquote:
haha, ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is gewoon een:
[ afbeelding ]
denkt dat ie dit is:
[ afbeelding ]
doet alsof ie scoort als een:
[ afbeelding ]
maar in werkelijkheid niet verder komt dan zeiken als een:
[ afbeelding ]
Ik pas.
Daar weet jij heul niks vanafquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel is veel krapper. Dan kom jij ook eens klaar. Niet alsof je hem in een hangar werpt maar gewoon strak om je ieniemini
Ik weet dat je vaak post als een wijf. Dus ja zal wel homo zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar weet jij heul niks vanafBehalve de diameter van Ang3ls aars misschien, daar ben ik niet van op de hoogte.
Stel je niet, zuur ventjequote:Op donderdag 19 april 2012 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak post als een wijf. Dus ja zal wel homo zijn.
Je vergeet een woord. Heb je ook een nieuwe telefoon? Mij gebeurt dat ook steedsquote:
Een metroman heeft nog enige pit in zijn donder. Daar hebben we Barb nog nooit op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben het niet met godt eens. je post eerder als een metroman.
Pit in je donder op een forumquote:Op donderdag 19 april 2012 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een metroman heeft nog enige pit in zijn donder. Daar hebben we Barb nog nooit op kunnen betrappen.
Oeh je bent er zo 1! Heel anders in het echt! Ja echt waar!?!quote:
Wat is jouw probleem kerel? Stoor je je ergens aan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh je bent er zo 1! Heel anders in het echt! Ja echt waar!?!
Ik ben niet zoals Pisvlek, in het echt ben ik wel leuk! Echt waar!!!
Als je er zelf in wil geloven.
Geen problemen en neequote:Op donderdag 19 april 2012 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem kerel? Stoor je je ergens aan?
Ach so, je had gewoon even zin om cynisch en zuur te doen.quote:
Weinig zuurs aan. Gewoon even melden hoe ik je zie.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach so, je had gewoon even zin om cynisch en zuur te doen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Viel me altijd al op. Weinig tot geen kalkaanslag in de Singles-reeks...
Wat goed van je!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig zuurs aan. Gewoon even melden hoe ik je zie.
Leuk dat dat zuur je stopwoordje is geworden (gejat van een andere dodo ook nog eens) maar als je het nou eens zou gebruiken zodat het ook nog ergens op slaat.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Viel me altijd al op. Weinig tot geen kalkaanslag in de Singles-reeks...
Een echte rel eindigt met dode users, niet in dode reeksen.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, dat was de rel van vandaag en het resulteerde in een dood topic. Ik ga maar eens mijn maaltijdsalade (met extra croutons) opeten om me vervolgens naar Bronxwinkel te verplaatsen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:34 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Was het weer gezellig in je wijk vannacht CL?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)tij-in-terwijde.html
Bier?quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:34 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Was het weer gezellig in je wijk vannacht CL?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)tij-in-terwijde.html
Ja, verrekquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Aardig in de buurt volgens mij:
http://maps.google.nl/map(...)e+Rijn,+Utrecht&z=17
Ajax wordt pas kampioen als ze in Enschede moeten spelen hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een infuus met Heineken!![]()
Kampioenenbier!
Nee, je kan geen kampioen worden op doelsaldo voor de laatste wedstrijd. Dus 29 April is dacht ik de eerste officiële mogelijkheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
Ze kunnen in theorie zondag ook al kampioen worden toch? Zal je net zien dat ik zondag in Amsterdam ben..
Met de Chinook naar Amsterdam!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ajax wordt pas kampioen als ze in Enschede moeten spelen hoor.
Scheelt. Zorg ik dat ik dan niet in de buurt van Amsterdam ben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, je kan geen kampioen worden op doelsaldo voor de laatste wedstrijd. Dus 29 April is dacht ik de eerste officiële mogelijkheid.
Dan is er een hoop bier hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Scheelt. Zorg ik dat ik dan niet in de buurt van Amsterdam ben.
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
[ afbeelding ]
Da's ook niet echt een afgetrainde GI Joe...quote:
Ingebouwd kogelvrij vest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's ook niet echt een afgetrainde GI Joe...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn betere shops...
Jij designer jijquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Een van mijn betere shops...
Echt wel! Een heuse Johan Cruijf Schaal!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
Helemaal niks in Twente!![]()
Zelfs geen Douglas meer en geen Mclaren
Mogen we Co terug hebben? Of die rare belg?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
Helemaal niks in Twente!![]()
Zelfs geen Douglas meer en geen Mclaren
Bloed, bloed, bloed!quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, heb ik al ruwe handen door het weer, rag ik ook nog eens met m'n knokkels langs de structuurverf. AuwBloedvegen
Sorry Godt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou dan tenminste je PI hetzelfde als je gaat dubbel posten
Co deed het beter he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Mogen we Co terug hebben? Of die rare belg?
PisVee inwisselen voor PEC Zwolle, ik vind het een goede ruil.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Co deed het beter he?Tja eigen schuld dikke bult.
Hopen op:
1: Ajax
2: AZ
3: Feijenoord
4: Heereveen
5: Twente
6: PiSVee
Denk dat dat 'm gaat worden. Hoewel ik het AZ meer had gegund.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Co deed het beter he?Tja eigen schuld dikke bult.
Hopen op:
1: Ajax
2: AZ
3: Feijenoord
4: Heereveen
5: Twente
6: PiSVee
Fijne shit is dat hè. Ex van me donderde ooit eens van de trap... arm langs de muur geschuurd... compleet open gereten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, heb ik al ruwe handen door het weer, rag ik ook nog eens met m'n knokkels langs de structuurverf. AuwBloedvegen
Ik gun het Twente stiekem meer dan welke nep club dan ook. Dus eigenlijk hoop ik op AZ en PSV als laagste. En dan vooral PSVquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk dat dat 'm gaat worden. Hoewel ik het AZ meer had gegund.
Wel tof dat het met Feyenoord eindelijk weer de goede kant op gaat.
Mwah, ik gun het AZ op basis van hun prestaties dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gun het Twente stiekem meer dan welke nep club dan ook. Dus eigenlijk hoop ik op AZ en PSV als laagste. En dan vooral PSVgrootste nepclub die er is.
Maar dat zeg ik niet als er Twente mensen in de buurt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |