Familie-omstandigheden? Ziek?
quote:Gooi het daar maar op, linkse fluim
Op zondag 28 juli 2002 19:50 schreef gelly het volgende:
Je klinkt als een gefrustreerde LPF'er Hiz
quote:Ik ben geen LPF-er en ik steun de LPF niet, ik vraag me gewoon af waar hij zit. Ik vind het a-typisch gedrag voor meneer Rosemöller, onder normale omstandigheden hing hij altijd rond de interuptie microfoon, met zo'n akelig verbeten trek op zijn gezicht. En voor zover ik weet is hij nog steeds fractie-voorzitter van Groen-Links.
Op zondag 28 juli 2002 19:50 schreef gelly het volgende:
Je klinkt als een gefrustreerde LPF'er Hiz
quote:Dat Marijnissen gezondheidsredenen had om er niet bij te zijn wisten we. Maar waarom is de afwezigheid van de leider van Groen Links zo omhuld met geheimzinnigheid?
Op zondag 28 juli 2002 21:00 schreef Meneer_Aart het volgende:
Marijnissen was er de vorige keer niet bij vanwege een hernia. Weten wij veel, het kan van alles zijn. Boeiend.
We hebben het wel over de man die dacht dat hij zo'n beetje in z'n eentje tegen Paars oppositie voerde.
Of is al op vakantie... ![]()
Of hij bekijkt het filmpje met Frans Bromet nog es en schaamt zich diep
quote:Maar als ze d'r bek opentrekt krijg ik de onbedwingbare neiging die anderhalve kilo Opperdoesen achter haar huig vandaan te trappen
Op zondag 28 juli 2002 20:20 schreef rubbereend het volgende:
k mag graag naar mevrouw Halsema kijken
Wat een zeurtopic, zeg...
Get a life.
V.
quote:je valt op vrouwen met snor?
Op zondag 28 juli 2002 20:20 schreef rubbereend het volgende:
k mag graag naar mevrouw Halsema kijken
quote:Dat vertelde ik HiZ laatst ook al
Op zondag 28 juli 2002 21:26 schreef Verbal het volgende:Get a life.
quote:Het viel me al op dat links defensief reageert als je het falen van hun leiders ter discussie stelt.
Op zondag 28 juli 2002 22:34 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Dat vertelde ik HiZ laatst ook al
.
quote:"falen van hun leiders .."
Op zondag 28 juli 2002 23:26 schreef HiZ het volgende:[..]
Het viel me al op dat links defensief reageert als je het falen van hun leiders ter discussie stelt.
Je wordt met de dag hilarischer Hiz.
quote:Precies.
Het viel me al op dat links defensief reageert als je het falen van hun leiders ter discussie stelt.
Maar Paul wordt bedreigd dus geen grapjes maken of ironie of sarcasme ten toon spreiden, dat is niet gepast....
quote:HiZ, ik snap de je ernstig teleurgesteld bent in jouw LPF-clubje, maar probeer a.u.b. die frustratie niet af te reageren op deze manier?
Op zondag 28 juli 2002 23:26 schreef HiZ het volgende:Het viel me al op dat links defensief reageert als je het falen van hun leiders ter discussie stelt.
Jeetje, wat maak jij jezelf de laatste tijd volkomen belachelijk.
quote:Bedoel je dat ik Leider had moeten schrijven?
Op zondag 28 juli 2002 23:27 schreef gelly het volgende:[..]
"falen van hun leiders .."
![]()
Je wordt met de dag hilarischer Hiz.
quote:Jij maakt jezelf belachelijk door een volstrekt normale vraag; 'waar is de leider van de tweede oppositie-partij' belachelijk te noemen.
Op zondag 28 juli 2002 23:32 schreef golfer het volgende:[..]
HiZ, ik snap de je ernstig teleurgesteld bent in jouw LPF-clubje, maar probeer a.u.b. die frustratie niet af te reageren op deze manier?
P.S. De LPF heeft mij helemaal niet teleurgesteld, ik had namelijk geen verwachtingen van ze.
quote:Volgens mij is Hiz helemaal niet teleurgesteld in zijn clubje, want het is nooit zijn clubje geweest.
Op zondag 28 juli 2002 23:32 schreef golfer het volgende:[..]
HiZ, ik snap de je ernstig teleurgesteld bent in jouw LPF-clubje, maar probeer a.u.b. die frustratie niet af te reageren op deze manier?
Ik zie niet in waarom hij zich belachelijk maakt.
Ik vroeg het me eerlijk gezegd ook al af.
Waar is Paultje?
quote:Oké, dan maar weer over tot de orde van de dag met jouw Leider?
Op zondag 28 juli 2002 23:36 schreef HiZ het volgende:Jij maakt jezelf belachtelijk door een volstrekt normale vraag; 'waar is de leider van de tweede oppositie-partij' belachelijk te noemen.
quote:Nou, ik vind anders dat Pim ook wel terug had kunnen komen uit Italië terwijl zijn partij in de bankjes plaatsnam
V.
quote:Pim Fortuyn mijn Leider? Het was je zeker ontgaan dat:
Op zondag 28 juli 2002 23:39 schreef golfer het volgende:[..]
Oké, dan maar weer over tot de orde van de dag met jouw Leider?
Pim Fortuyn
Je begint erg voorspelbaar te worden en helaas niet meer zo genuanceerd als je ooit was.
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:57 schreef HiZ het volgende:[..]
Ik ben geen LPF-er en ik steun de LPF niet, ...
quote:Geloofwaardiger word je ook al niet Hiz
FYI : Ik werd Pim Fortuynstemmer op 7 mei 2002, kort na 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |