Ik had lapoquote:Op donderdag 19 april 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
DA FUQIk had EXACT dezelfde TT
Tevens, topickaper
Dit.quote:
Klopt, voor deze tt had ik dat wel overquote:
Ctrl+c, Ctrl+vquote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Merde, hele lap tekst getypt...is het topic vol
Ja man die mensen komen dan zo 'ja ik heb ene lvl 60 merfolk met floepa's en djodo's en ik heb met mijn lair geARPT en toen flopten we de fliebelaar".quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb in een gameshop gewerkt dat wow taaltje begrijp je bijna niets van.
Neequote:
Same, op de Samsung kun je gelukkig kopieren.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Merde, hele lap tekst getypt...is het topic vol
Ik had iets voor een werkdocument onder mijn Ctrl+c staan... En het was ook geen Nobelprijswaardige prozaquote:
Ik ga er niet bij zijn zondagquote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Zou vandaag ook mijn ontslagbrief krijgen zodat ik een uitkering kan aanvragen, zou ik dinsdag al krijgen maar ze gingen hem opnieuw opsturen, nou raad eens??
Geen brief
De knokploeg gaat vrijdag, en welke held verkoopt er kaartjes?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ga er niet bij zijn zondag![]()
![]()
![]()
Godverse hoerenzoon dacht van de week nog wel kaartjes te kunnen scoren. Idioot, heeft 2 maand geleden al gevraagd, en zou kaartjes fixen. Wat een klaphark
windowstoets + r type in : notepadquote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had iets voor een werkdocument onder mijn Ctrl+c staan... En het was ook geen Nobelprijswaardige proza
de lokale primera denk ikquote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De knokploeg gaat vrijdag, en welke held verkoopt er kaartjes?
Dat ja gelukkig werkte een in de winkel en de ander magazijn anders ging het heel de dag zo. Er zat ook zo een bolle hentai/japan freak.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man die mensen komen dan zo 'ja ik heb ene lvl 60 merfolk met floepa's en djodo's en ik heb met mijn lair geARPT en toen flopten we de fliebelaar".
En die ander 'jaaa man anders had je moeten CPT'en om te kroeten in de woessies".
"Goed idee! Knal ouwe" *slaan vuisten op elkaar*
... Duuuuus?
I know, ben ook gewoon luiquote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
windowstoets + r type in : notepad
crtl+v (en je hebt een copietje)
en dan hoppa u kan
Bitch please. ALLEEN windowstoets en typen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
windowstoets + r type in : notepad
crtl+v (en je hebt een copietje)
en dan hoppa u kan
Wat kom jij hier nu weer doen?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ga er niet bij zijn zondag![]()
![]()
![]()
Godverse hoerenzoon dacht van de week nog wel kaartjes te kunnen scoren. Idioot, heeft 2 maand geleden al gevraagd, en zou kaartjes fixen. Wat een klaphark
Schending van privacy of auteursrecht gezien?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand dat knopje inbreuk? al gezien?
Begrijpelijk.., maar als ik dan de oude tijden met het topic zusje van Huntelaar weer herinner vind ik het ook wel jammerquote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schending van privacy of auteursrecht gezien?
Heb je op FOK! een vermelding van privégegevens gezien of wordt een foto of tekst van jouw hand zonder bronvermelding (of toestemming) gebruikt? Laat het ons direct even weten, zodat we ernaar kunnen kijken. Gebruik het onderstaande formulier om je melding te doen. Zorg er daarbij voor dat je duidelijk (met een link) vermeldt waar je melding van maakt, zodat we kunnen terugvinden waar je het over hebt.
Na het ontvangen van je melding ondernemen we zo snel mogelijk actie, maar het kan natuurlijk even duren voordat we je melding zien. Je krijgt altijd een reactie.
Cool. Nieuw speelgoedquote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schending van privacy of auteursrecht gezien?
Heb je op FOK! een vermelding van privégegevens gezien of wordt een foto of tekst van jouw hand zonder bronvermelding (of toestemming) gebruikt? Laat het ons direct even weten, zodat we ernaar kunnen kijken. Gebruik het onderstaande formulier om je melding te doen. Zorg er daarbij voor dat je duidelijk (met een link) vermeldt waar je melding van maakt, zodat we kunnen terugvinden waar je het over hebt.
Na het ontvangen van je melding ondernemen we zo snel mogelijk actie, maar het kan natuurlijk even duren voordat we je melding zien. Je krijgt altijd een reactie.
TOngquote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
Dit noemen ze tegenwoordig tieten op Fok!
Naast uitloggen schelequote:
Kansloos figuur, joh...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
Dit noemen ze tegenwoordig tieten op Fok!
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een droevig mannetje blijft 't toch. Stel hij overlijdt nu. Wat moeten ze over 'm zeggen op z'n begrafenis?
Heeft iemand hem ooit weleens ontmoet?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef Smoofie het volgende:
Als hij overlijdt wordt zijn lichaam pas een maand later gevonden, achter z'n bureau
Heb wel eens gelezen dat hij één keer naar een meet is geweest geloof ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft iemand hem ooit weleens ontmoet?
Hahaquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ah begravenis humor, kom net van een crematie
Hoe ziet ie eruit of weet je dat niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat hij één keer naar een meet is geweest geloof ik.
3G en laptop mee: in plaats van de mensen aanspreken die hij kent van het forum, spreekt hij ze liever aan via een diarreespetterpoepstroom aan topics.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat hij één keer naar een meet is geweest geloof ik.
quote:
Volgens mij is er wel ergens een foto van hem, weet het zo niet zeker.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit of weet je dat niet?
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
3G en laptop mee: in plaats van de mensen aanspreken die hij kent van het forum, spreekt hij ze liever aan via een diarreespetterpoepstroom aan topics.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit of weet je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |