Ik zal je een hint geven: het begint met bierdop en eindigt met je....quote:Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef jensss het volgende:
Iemand ergens al Engelse ondertiteling gevonden?
edit: al gevonden.
Ik kwam hem paar dagen geleden ook in een andere film tegen: Kan de film jullie wel aanraden btw..quote:
hehe, ja vond ik ook alquote:
hehe ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op maandag 23 april 2012 12:40 schreef muzas het volgende:
Iedere keer als Carice 'Te neit is dawk en foel of tewwoos' zegt, wil ik 'r slaan
Wat gaan jullie haten op Carice manquote:
Dit. Het slaat ook nergens op, ze spreekt beter Engels dan 90% van haar hatersquote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat gaan jullie haten op Carice manZe speelt goed en spreekt ook goed Engels, alleen met een heel licht accent dat eigenlijk alleen Nederlanders horen denk ik.
Daarnaast is ze natuurlijk tof
Precies, ik daag ze uit om op youtube een filmpje te plaatsen waar ze een stukje Buitenlands voordragen uit een boek. Prettig mens die Carice.quote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dit. Het slaat ook nergens op, ze spreekt beter Engels dan 90% van haar haters
Schuine redenering altijd. Men moet altijd beter zijn in hetgeen ze bekritiseren? Lijkt mij dat jij ook mening hebt over muziek, toneel, sport, etc terwijl je zelf ook geen rockster hollywood topvoetballer bent?quote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dit. Het slaat ook nergens op, ze spreekt beter Engels dan 90% van haar haters
Deze aflevering viel het me juist op dat ze dat perfect uitsprak!quote:Op maandag 23 april 2012 12:40 schreef muzas het volgende:
Iedere keer als Carice 'Te neit is dawk en foel of tewwoos' zegt, wil ik 'r slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |