Penisinhalertje van me, heb je externe hdd ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:38 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij heeft zijn PS3 zich gereset ofzo?Al mijn vorderingen zijn wegggggggg.
Nope.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Penisinhalertje van me, heb je externe hdd ofzo?
Heb je een PS3quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Sorry Jumi, kaartje richting je kutdorp is mij te duur. Skeer zijn.
Ik wil je wel klop geven met MW3, dat dan weer wel.
Dat is echt kut, heeft een meisje dat ik ken ook. Heb je dan ook niet dat je meteen fucking moe wordt als je even gesport hebt?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.
Nigger je gaat groeien.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.
Ik heb voor ALLES hetzelfde wachtwoord. Slim & dom tegelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
Wachtwoorden kwijtraken van sites als Ebay en Paypal. Fucking hinderlijk.
Ja ik heb altijd wachtwoorden die heel erg op elkaar lijken, maar ik heb nu alles geprobeerd en ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb voor ALLES hetzelfde wachtwoord. Slim & dom tegelijk.
AWWWWWWWWWWWWW YEAAAAAAHquote:Als ik dit medicijn gebruik, mag ik dan...
autorijden, alcohol drinken en alles eten?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |