SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!If not now, then when.![]()
Doe zelf normaal, je gaat toch niet met kanker schelden. Ben je helemaal van 't padje af of wat?quote:If not now, then when.![]()
Haha, deze boy.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, je gaat toch niet met kanker schelden. Ben je helemaal van 't padje af of wat?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
HAHA FASC HEEFT ECHT EEN KAASHOOFD HIHI AHWED NATTE WASBEER.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Geef die godverdomse hoeren link dan mie mang.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef o.us het volgende:
Gvd zij verdient geen naamtopic. Jammer dit.If not now, then when.![]()
omg jumi sag je die nagellak van fasc :S egt so lelyk :S:SThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ja wtf :S:S:S stomme potquote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
omg jumi sag je die nagellak van fasc :S egt so lelyk :S:SThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
How many pounds of pressure does it take for Cher's legs to break?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
KAN IK TOCH NIET RUIKEN OF NIET DAN SPACEKEES.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jonge. Lees gewoon de KLB SC die nu open is vanaf pagina 1.If not now, then when.![]()
Wat een TT
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Uh ja wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KAN IK TOCH NIET RUIKEN OF NIET DAN SPACEKEES.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat kan een kind van 5quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
How many pounds of pressure does it take for Cher's legs to break?Echt wel doet je neus t niet ofzo :squote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KAN IK TOCH NIET RUIKEN OF NIET DAN SPACEKEES.![]()
Fasc, als je dit leest. Ik denk dat je een dikke kut hebt. Hoe zit je tuinbroek?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die guytjes zaten bij mij op school.quote:DeRus liep ALTIJD te beatboxen in de gangen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
De rus en Vas?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wist ik niet eerder van dezen topique.![]()
![]()
![]()
Godver, ik hou van je.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wist ik niet eerder van dezen topique.
En DeRus en Vas ken ik idd, bazennummer
Kende ik door Mastermovies
Feyenoord Rotterdam![]()
Jatoch.quote:Ik hou ook van jou beeebaayyyy <3quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Godver, ik hou van je.
En DeRus en Vas ken ik idd, bazennummer
Kende ik door Mastermovies
Alleen wel jammer van Ronnie Fags![]()
Dit is duh bazenverzameling jwz.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Waarom wist ik niet eerder van dezen topique.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Damnz G, ben je al klaar voor Majah Lazah werken? Krijg jij wel even een boxje terwijl jij mij een baco inschenktquote:Op donderdag 19 april 2012 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is duh bazenverzameling jwz.![]()
Dat jij nou op magere drummertjes valt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar komt die anabolenkont nou ook hierheen?
GrapjeIk ben me mentaal aan het voorbereiden man.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damnz G, ben je al klaar voor Majah Lazah werken? Krijg jij wel even een boxje terwijl jij mij een baco inschenktMaar ik sta niet achter de bar. Halen en spoelen is mijn vak.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Speciaal om jou te irriteren, jij gore lieve langpootmugquote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar komt die anabolenkont nou ook hierheen?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden man.Maar ik sta niet achter de bar. Halen en spoelen is mijn vak.
Bummer
![]()
![]()
Dat was geen grapjequote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij nou op magere drummertjes valt.
Grapje
Ik voel me fucking vereerd nuquote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Speciaal om jou te irriteren, jij gore lieve langpootmug![]()
![]()
Als jij het zegt.quote:
We weten niet eens waar ze woontquote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cher.
We moeten haar foto vinden ofzo.![]()
![]()
Er zijn vast wel aanwijzingen te vinden in al haar posts.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We weten niet eens waar ze woontIf not now, then when.![]()
Gaat dit nou ook de Cher SC worden? Die chick is altijd haar naam aan het zoeken met de spytool. Lekker laten gaan dat mens.
Althans, in Fernandes dan.
Vanaf nu.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mee eens.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Gaat dit nou ook de Cher SC worden? Die chick is altijd haar naam aan het zoeken met de spytool. Lekker laten gaan dat mens.
Vanaf nu.![]()
Stuur jij even een modje een dm om de tt te veranderen dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Vanaf nu.![]()
![]()
Doe jij maar, ik ga nu de hort op. Op naar Jumi.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
xxx voor mi dushi dWc.He he, eindelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Doe jij maar, ik ga nu de hort op. Op naar Jumi.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Volgens mij heeft mijn PS3 zich gereset ofzo?Al mijn vorderingen zijn wegggggggg.
Penisinhalertje van me, heb je externe hdd ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:38 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij heeft zijn PS3 zich gereset ofzo?Al mijn vorderingen zijn wegggggggg.
![]()
Nope.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Penisinhalertje van me, heb je externe hdd ofzo?
Penisinhalertje
Sorry Jumi, kaartje richting je kutdorp is mij te duur. Skeer zijn.
Ik wil je wel klop geven met MW3, dat dan weer wel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb je een PS3quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Sorry Jumi, kaartje richting je kutdorp is mij te duur. Skeer zijn.
Ik wil je wel klop geven met MW3, dat dan weer wel.?
Overigens durf ik dat niet want ik heb MW3 nog nooit gespeeld dus dan ga je m'n ass beaten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Weet je toch al. Ik sprak je laatst nog allemaal vunzige woorden toe.
En ik ben rank 5 of zo dus bak er ook geen reet van, so come at me sis.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Wat de kanker is dit?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Cher-.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Fascination kaolopot.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat is echt kut, heeft een meisje dat ik ken ook. Heb je dan ook niet dat je meteen fucking moe wordt als je even gesport hebt?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
gogo heeft gewoon doorgezet. Eindelijk.Nigger je gaat groeien.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja het komt en het gaat, soms kan ik na 5 minuten hardlopen wel inpakken. Maar goed ik hoop dat 't helpt, zou wel een uitkomst zijn bij heel veel dingen, zowel lichamelijk als geestelijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wachtwoorden kwijtraken van sites als Ebay en Paypal. Fucking hinderlijk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Plup
[ Bericht 92% gewijzigd door Chocolatebear op 19-04-2012 17:06:05 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb voor ALLES hetzelfde wachtwoord. Slim & dom tegelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
Wachtwoorden kwijtraken van sites als Ebay en Paypal. Fucking hinderlijk.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja ik heb altijd wachtwoorden die heel erg op elkaar lijken, maar ik heb nu alles geprobeerd en ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb voor ALLES hetzelfde wachtwoord. Slim & dom tegelijk.Die geheime vragen en onzin weet ik ook niet.
AWWWWWWWWWWWWW YEAAAAAAHquote:Als ik dit medicijn gebruik, mag ik dan...
autorijden, alcohol drinken en alles eten?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij mag heel niet drinken, knaapje.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik had eerst een shitload aan leuke ebay verkopers met sieraden etc. Kan ze nergens meer vinden.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
Wachtwoorden kwijtraken van sites als Ebay en Paypal. Fucking hinderlijk.
All good things are wild and free.![]()
Ahquote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Er stond nog Cher- achter in de ttlawd. Hey waar had je die hakken vandaan uit het Heels topic btw?
![]()
![]()
Primark, ¤20 of zoquote:Op donderdag 19 april 2012 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahlawd. Hey waar had je die hakken vandaan uit het Heels topic btw?
En ze lopen heerlijkkkk.
Hartpijn nu, zie overal mooie hakken maar geen geld. Kutleven.
Edit: laat maar, gister nog schoenen besteld dus mag niet klagen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef junamii het volgende:
[..]
Primark, ¤20 of zoEn ze lopen heerlijkkkk.
Hartpijn nu, zie overal mooie hakken maar geen geld. Kutleven.
Edit: laat maar, gister nog schoenen besteld dus mag niet klagenNice. Denk altijd dat die goedkope niet zo lekker zullen lopen, maar ik heb ook een paar
van New Look, daar zou ik gewoon elke dag wel op kunnen.
Ik voel je pijn, ik zag echt de ideale enkellaarsjes van Supertrash maar ben te skeer![]()
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.![]()
Klopt, heb ook twee paar van New Look waar ik echt elke dag op zou kunnen lopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Nice. Denk altijd dat die goedkope niet zo lekker zullen lopen, maar ik heb ook een paar
Ik voel je pijn, ik zag echt de ideale enkellaarsjes van Supertrash maar ben te skeer![]()
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.
Ik was net nog in de Bijenkorf, zag zulke mooie hakken van Michael Kors. Ik kon wel janken
En ik ga volgend weekend wel naar Parijs, dus wordt wel weer shoppen. Had voorgenomen om niet teveel uit te geven, maar fuck dat![]()
![]()
Thanks broquote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.
Deathlift or Die.![]()
Story of my lifequote:Op donderdag 19 april 2012 17:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Had voorgenomen om niet teveel uit te geven, maar fuck datlol,,,quote:![]()
Hoeveel had je de vorige keer in Parijs ook alweer uitgegeven?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Klopt, heb ook twee paar van New Look waar ik echt elke dag op zou kunnen lopen.
Ik was net nog in de Bijenkorf, zag zulke mooie hakken van Michael Kors. Ik kon wel janken
En ik ga volgend weekend wel naar Parijs, dus wordt wel weer shoppen. Had voorgenomen om niet teveel uit te geven, maar fuck dat
Heb vorige week nog een paar heels bij new look gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Nice. Denk altijd dat die goedkope niet zo lekker zullen lopen, maar ik heb ook een paar
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.Lopen als slofjes.
Pics van de ST laarsjes?All good things are wild and free.![]()
Ik haat je. Je kon het niet laten hè, mij confronteren met dat bedrag.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoeveel had je de vorige keer in Parijs ook alweer uitgegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met aan de binnenkant een gouden ritsquote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb vorige week nog een paar heels bij new look gehaaldLopen als slofjes.
Pics van de ST laarsjes?. Is eigenlijk een goede investering want ze passen bij veel van m'n kledingstukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met aan de binnenkant een gouden rits. Is eigenlijk een goede investering want ze passen bij veel van m'n kledingstukken.
Ja die heb ik ook al aangehad een keer, lopen ook nog eens heel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon doen, in de winter zijn dat de perfecte enkellaarsjes om mooi te combineren.
in de winter zijn deze na 3 keer dragen kapotquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al aangehad een keer, lopen ook nog eens heel lekker.Gewoon doen, in de winter zijn dat de perfecte enkellaarsjes om mooi te combineren.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef n8n het volgende:
[..]
in de winter zijn deze na 3 keer dragen kapot
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met aan de binnenkant een gouden rits. Is eigenlijk een goede investering want ze passen bij veel van m'n kledingstukken.
Ahh deze zijn inderdaad nice jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou nooit van me leven shoppen met jullie damesJullie zouden me allemaal onzinshit aansmeren
En nu ga ik paardrijden, toedeloe![]()
![]()
Wat toevallig. Ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou nooit van me leven shoppen met jullie damesJullie zouden me allemaal onzinshit aansmeren
En nu ga ik paardrijden, toedeloe![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
En nu ga ik paardrijden, toedeloegeen oog hebben voor goede investeringen
![]()
ok ok ik ga ze ook halenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorig jaar ook geen problemen mee gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij niet had suède vans daar was ik snel klaar mee
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ok ok ik ga ze ook halenMisschien is het ook de manier hoe je er mee om gaat, ik ben altijd zuinig op mijn schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij niet had suède vans daar was ik snel klaar meeAll good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ok ok ik ga ze ook halenHeb twee paar suède vans, is nog helemaal niks meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij niet had suède vans daar was ik snel klaar mee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: