SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!If not now, then when.![]()
Doe zelf normaal, je gaat toch niet met kanker schelden. Ben je helemaal van 't padje af of wat?quote:If not now, then when.![]()
Haha, deze boy.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, je gaat toch niet met kanker schelden. Ben je helemaal van 't padje af of wat?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
HAHA FASC HEEFT ECHT EEN KAASHOOFD HIHI AHWED NATTE WASBEER.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Geef die godverdomse hoeren link dan mie mang.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:35 schreef o.us het volgende:
Gvd zij verdient geen naamtopic. Jammer dit.If not now, then when.![]()
omg jumi sag je die nagellak van fasc :S egt so lelyk :S:SThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ja wtf :S:S:S stomme potquote:Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef Chocolatebear het volgende:
omg jumi sag je die nagellak van fasc :S egt so lelyk :S:SThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
How many pounds of pressure does it take for Cher's legs to break?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
KAN IK TOCH NIET RUIKEN OF NIET DAN SPACEKEES.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jonge. Lees gewoon de KLB SC die nu open is vanaf pagina 1.If not now, then when.![]()
Wat een TT
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Uh ja wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KAN IK TOCH NIET RUIKEN OF NIET DAN SPACEKEES.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat kan een kind van 5quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
How many pounds of pressure does it take for Cher's legs to break?Echt wel doet je neus t niet ofzo :squote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KAN IK TOCH NIET RUIKEN OF NIET DAN SPACEKEES.![]()
Fasc, als je dit leest. Ik denk dat je een dikke kut hebt. Hoe zit je tuinbroek?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die guytjes zaten bij mij op school.quote:DeRus liep ALTIJD te beatboxen in de gangen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
De rus en Vas?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wist ik niet eerder van dezen topique.![]()
![]()
![]()
Godver, ik hou van je.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wist ik niet eerder van dezen topique.
En DeRus en Vas ken ik idd, bazennummer
Kende ik door Mastermovies
Feyenoord Rotterdam![]()
Jatoch.quote:Ik hou ook van jou beeebaayyyy <3quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Godver, ik hou van je.
En DeRus en Vas ken ik idd, bazennummer
Kende ik door Mastermovies
Alleen wel jammer van Ronnie Fags![]()
Dit is duh bazenverzameling jwz.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Waarom wist ik niet eerder van dezen topique.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Damnz G, ben je al klaar voor Majah Lazah werken? Krijg jij wel even een boxje terwijl jij mij een baco inschenktquote:Op donderdag 19 april 2012 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is duh bazenverzameling jwz.![]()
Dat jij nou op magere drummertjes valt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar komt die anabolenkont nou ook hierheen?
GrapjeIk ben me mentaal aan het voorbereiden man.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damnz G, ben je al klaar voor Majah Lazah werken? Krijg jij wel even een boxje terwijl jij mij een baco inschenktMaar ik sta niet achter de bar. Halen en spoelen is mijn vak.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Speciaal om jou te irriteren, jij gore lieve langpootmugquote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar komt die anabolenkont nou ook hierheen?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden man.Maar ik sta niet achter de bar. Halen en spoelen is mijn vak.
Bummer
![]()
![]()
Dat was geen grapjequote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij nou op magere drummertjes valt.
Grapje
Ik voel me fucking vereerd nuquote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Speciaal om jou te irriteren, jij gore lieve langpootmug![]()
![]()
Als jij het zegt.quote:
We weten niet eens waar ze woontquote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cher.
We moeten haar foto vinden ofzo.![]()
![]()
Er zijn vast wel aanwijzingen te vinden in al haar posts.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We weten niet eens waar ze woontIf not now, then when.![]()
Gaat dit nou ook de Cher SC worden? Die chick is altijd haar naam aan het zoeken met de spytool. Lekker laten gaan dat mens.
Althans, in Fernandes dan.
Vanaf nu.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mee eens.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Gaat dit nou ook de Cher SC worden? Die chick is altijd haar naam aan het zoeken met de spytool. Lekker laten gaan dat mens.
Vanaf nu.![]()
Stuur jij even een modje een dm om de tt te veranderen dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Vanaf nu.![]()
![]()
Doe jij maar, ik ga nu de hort op. Op naar Jumi.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
xxx voor mi dushi dWc.He he, eindelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Doe jij maar, ik ga nu de hort op. Op naar Jumi.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Volgens mij heeft mijn PS3 zich gereset ofzo?Al mijn vorderingen zijn wegggggggg.
Penisinhalertje van me, heb je externe hdd ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:38 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij heeft zijn PS3 zich gereset ofzo?Al mijn vorderingen zijn wegggggggg.
![]()
Nope.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Penisinhalertje van me, heb je externe hdd ofzo?
Penisinhalertje
Sorry Jumi, kaartje richting je kutdorp is mij te duur. Skeer zijn.
Ik wil je wel klop geven met MW3, dat dan weer wel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb je een PS3quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Sorry Jumi, kaartje richting je kutdorp is mij te duur. Skeer zijn.
Ik wil je wel klop geven met MW3, dat dan weer wel.?
Overigens durf ik dat niet want ik heb MW3 nog nooit gespeeld dus dan ga je m'n ass beaten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Weet je toch al. Ik sprak je laatst nog allemaal vunzige woorden toe.
En ik ben rank 5 of zo dus bak er ook geen reet van, so come at me sis.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Wat de kanker is dit?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Cher-.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Fascination kaolopot.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat is echt kut, heeft een meisje dat ik ken ook. Heb je dan ook niet dat je meteen fucking moe wordt als je even gesport hebt?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
gogo heeft gewoon doorgezet. Eindelijk.Nigger je gaat groeien.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
Nou morgen starten met medicatie voor mn schildklier, ik heb de ziekte van Hashimoto. En ik ben al zo sterk en sexy, dat kan nu alleen maar beter worden Lol.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja het komt en het gaat, soms kan ik na 5 minuten hardlopen wel inpakken. Maar goed ik hoop dat 't helpt, zou wel een uitkomst zijn bij heel veel dingen, zowel lichamelijk als geestelijk.
Wachtwoorden kwijtraken van sites als Ebay en Paypal. Fucking hinderlijk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Plup
[ Bericht 92% gewijzigd door Chocolatebear op 19-04-2012 17:06:05 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb voor ALLES hetzelfde wachtwoord. Slim & dom tegelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
Wachtwoorden kwijtraken van sites als Ebay en Paypal. Fucking hinderlijk.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja ik heb altijd wachtwoorden die heel erg op elkaar lijken, maar ik heb nu alles geprobeerd en ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb voor ALLES hetzelfde wachtwoord. Slim & dom tegelijk.Die geheime vragen en onzin weet ik ook niet.
AWWWWWWWWWWWWW YEAAAAAAHquote:Als ik dit medicijn gebruik, mag ik dan...
autorijden, alcohol drinken en alles eten?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij mag heel niet drinken, knaapje.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik had eerst een shitload aan leuke ebay verkopers met sieraden etc. Kan ze nergens meer vinden.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
Wachtwoorden kwijtraken van sites als Ebay en Paypal. Fucking hinderlijk.
All good things are wild and free.![]()
Ahquote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Er stond nog Cher- achter in de ttlawd. Hey waar had je die hakken vandaan uit het Heels topic btw?
![]()
![]()
Primark, ¤20 of zoquote:Op donderdag 19 april 2012 17:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahlawd. Hey waar had je die hakken vandaan uit het Heels topic btw?
En ze lopen heerlijkkkk.
Hartpijn nu, zie overal mooie hakken maar geen geld. Kutleven.
Edit: laat maar, gister nog schoenen besteld dus mag niet klagen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef junamii het volgende:
[..]
Primark, ¤20 of zoEn ze lopen heerlijkkkk.
Hartpijn nu, zie overal mooie hakken maar geen geld. Kutleven.
Edit: laat maar, gister nog schoenen besteld dus mag niet klagenNice. Denk altijd dat die goedkope niet zo lekker zullen lopen, maar ik heb ook een paar
van New Look, daar zou ik gewoon elke dag wel op kunnen.
Ik voel je pijn, ik zag echt de ideale enkellaarsjes van Supertrash maar ben te skeer![]()
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.![]()
Klopt, heb ook twee paar van New Look waar ik echt elke dag op zou kunnen lopen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Nice. Denk altijd dat die goedkope niet zo lekker zullen lopen, maar ik heb ook een paar
Ik voel je pijn, ik zag echt de ideale enkellaarsjes van Supertrash maar ben te skeer![]()
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.
Ik was net nog in de Bijenkorf, zag zulke mooie hakken van Michael Kors. Ik kon wel janken
En ik ga volgend weekend wel naar Parijs, dus wordt wel weer shoppen. Had voorgenomen om niet teveel uit te geven, maar fuck dat![]()
![]()
Thanks broquote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.
Deathlift or Die.![]()
Story of my lifequote:Op donderdag 19 april 2012 17:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Had voorgenomen om niet teveel uit te geven, maar fuck datlol,,,quote:![]()
Hoeveel had je de vorige keer in Parijs ook alweer uitgegeven?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Klopt, heb ook twee paar van New Look waar ik echt elke dag op zou kunnen lopen.
Ik was net nog in de Bijenkorf, zag zulke mooie hakken van Michael Kors. Ik kon wel janken
En ik ga volgend weekend wel naar Parijs, dus wordt wel weer shoppen. Had voorgenomen om niet teveel uit te geven, maar fuck dat
Heb vorige week nog een paar heels bij new look gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Nice. Denk altijd dat die goedkope niet zo lekker zullen lopen, maar ik heb ook een paar
Ik huil mezelf elke nacht in slaap.Lopen als slofjes.
Pics van de ST laarsjes?All good things are wild and free.![]()
Ik haat je. Je kon het niet laten hè, mij confronteren met dat bedrag.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoeveel had je de vorige keer in Parijs ook alweer uitgegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met aan de binnenkant een gouden ritsquote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb vorige week nog een paar heels bij new look gehaaldLopen als slofjes.
Pics van de ST laarsjes?. Is eigenlijk een goede investering want ze passen bij veel van m'n kledingstukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met aan de binnenkant een gouden rits. Is eigenlijk een goede investering want ze passen bij veel van m'n kledingstukken.
Ja die heb ik ook al aangehad een keer, lopen ook nog eens heel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon doen, in de winter zijn dat de perfecte enkellaarsjes om mooi te combineren.
in de winter zijn deze na 3 keer dragen kapotquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al aangehad een keer, lopen ook nog eens heel lekker.Gewoon doen, in de winter zijn dat de perfecte enkellaarsjes om mooi te combineren.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef n8n het volgende:
[..]
in de winter zijn deze na 3 keer dragen kapot
[..]
Met aan de binnenkant een gouden rits. Is eigenlijk een goede investering want ze passen bij veel van m'n kledingstukken.
Ahh deze zijn inderdaad nice jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou nooit van me leven shoppen met jullie damesJullie zouden me allemaal onzinshit aansmeren
En nu ga ik paardrijden, toedeloe![]()
![]()
Wat toevallig. Ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou nooit van me leven shoppen met jullie damesJullie zouden me allemaal onzinshit aansmeren
En nu ga ik paardrijden, toedeloe![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
En nu ga ik paardrijden, toedeloegeen oog hebben voor goede investeringen
![]()
ok ok ik ga ze ook halenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorig jaar ook geen problemen mee gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij niet had suède vans daar was ik snel klaar mee
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ok ok ik ga ze ook halenMisschien is het ook de manier hoe je er mee om gaat, ik ben altijd zuinig op mijn schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij niet had suède vans daar was ik snel klaar meeAll good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ok ok ik ga ze ook halenHeb twee paar suède vans, is nog helemaal niks meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij niet had suède vans daar was ik snel klaar mee![]()
![]()
ik loop er opquote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien is het ook de manier hoe je er mee om gaat, ik ben altijd zuinig op mijn schoenen.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb een pijnlijke oksel. Wie komt er een kusje tegen de auw op geven?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
geschoren?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb een pijnlijke oksel. Wie komt er een kusje tegen de auw op geven?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Nee, gewoon letterlijk pijn binnen in mn oksel.quote:
Inmiddels niet meer glad swa. Het spijt me.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pics fasc?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef tliciouz het volgende:
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.zijn te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.Leuk kleurtje voor de lente/zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ligt het nou aan de foto? Lijken groot aan de achterkant?
![]()
Komt omdat ik een rare houding aan neem om de foto te maken, zitten prima.quote:All good things are wild and free.![]()
dat kan natuurlijk ook, hoe veel langer ben je nu dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt omdat ik een rare houding aan neem om de foto te maken, zitten prima.
Een cm of 12/13? Maar ik kan het hebben met mijn 1,65.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook, hoe veel langer ben je nu dan?
[..]
Die heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopen heerlijk
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel een comfortabele lengte, mijn vriendin is even lang als ik dus met hakken zijn de verhoudingen wat scheefquote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een cm of 12/13? Maar ik kan het hebben met mijn 1,65.
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een cm of 12/13? Maar ik kan het hebben met mijn 1,65.Met mijn hoogste zit ik pas tegen de 1.80 aan
![]()
Is zij erg lang of ben jij klein?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is wel een comfortabele lengte, mijn vriendin is even lang als ik dus met hakken zijn de verhoudingen wat scheefThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
180 beide een beetjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is zij erg lang of ben jij klein?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik ben altijd 1.83/1.87 met hakken en dat is kankerlelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef junamii het volgende:
[..]
HerkenbaarMet mijn hoogste zit ik pas tegen de 1.80 aan
mijn vriendin soms nog langerquote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben altijd 1.83/1.87 met hakken en dat is kankerlelijk“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik vind dat echt ongemakkelijkquote:Daarom draag ik m'n hakken ook meestal alleen tijdens het uitgaan/huisfeestjes.
Daarom lange mannen
wel hakken geen pumps, alleen van die laarsjes die net voorbij kwamenquote:ik vind het totaal niet erg, kan lekker makkelijk mijn hand kwijt op dr bilquote:Op donderdag 19 april 2012 18:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind dat echt ongemakkelijkDaarom draag ik m'n hakken ook meestal alleen tijdens het uitgaan/huisfeestjes.
Daarom lange mannen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
hehe goeie typo die gaat in mn verzamelboekjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je wil pumps krijgen van je vriendin ...?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Met hakken zit ik tussen 1.75-1.80. Had liever wel wat langer willen zijn van mezelfquote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben altijd 1.83/1.87 met hakken en dat is kankerlelijk
Maar dan nog, zelfs als ik langer zou zijn zou ik ook nog gewoon hakken dragen, dus volledig terecht dat je hakken draagtGewoon op zoek naar een lange man
![]()
![]()
Zal ze wel mooie lange benen hebben. Hoop ik voor je althans.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja hier ook, met sneakers aan voel ik me gelijk zo'n dwergjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Met hakken zit ik tussen 1.75-1.80. Had liever wel wat langer willen zijn van mezelf![]()
![]()
Nee man, die lengte is precies mooi met hakkenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Met hakken zit ik tussen 1.75-1.80. Had liever wel wat langer willen zijn van mezelf
Maar dan nog, zelfs als ik langer zou zijn zou ik ook nog gewoon hakken dragen, dus volledig terecht dat je hakken draagtGewoon op zoek naar een lange man
Ik heb veel van die cheapass Blink heels en die zijn echt fucking chillHeel subtiel ook, dus op de een of andere manier voel ik me dan minder huge ofzo
daar selecteer ik op. lange benenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ze wel mooie lange benen hebben. Hoop ik voor je althans.
Met hakken zit ik rond de 2 meter meestal, is soms wel awkward voor mn vriend.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Doen alsof je keuze hebtquote:.
Je weet toch dat ik het wel geil vind?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:56 schreef Jajong het volgende:
Met hakken zit ik rond de 2 meter meestal, is soms wel awkward voor mn vriend.
Deathlift or Die.![]()
Hehehe ik weet hoe je je voeltquote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja hier ook, met sneakers aan voel ik me gelijk zo'n dwergjeWel met hakken, maar op platte schoenen fakking kleinquote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee man, die lengte is precies mooi met hakken
Ik heb veel van die cheapass Blink heels en die zijn echt fucking chillHeel subtiel ook, dus op de een of andere manier voel ik me dan minder huge ofzo
![]()
Je zou maar naast een lange man lopen.
Ik heb daar ook echt heel veel van, simpel maar toch leukLaatst nog een paar poederroze en donkerblauwe gehaald.
![]()
Niet weten tegen wie je het hebtquote:.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het wel geil vind?.
Hm, true.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Wel met hakken, maar op platte schoenen fakking kleinJe zou maar naast een lange man lopen.
Ik heb daar ook echt heel veel van, simpel maar toch leukLaatst nog een paar poederroze en donkerblauwe gehaald.
Ja kloptDonkerblauwe heb ik ook
En een tijdje terug heb ik ook oranjebruine gekocht die echt prachtig staan onder een zwart jurkje of zwarte skinny jeans
![]()
Deze dus.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ok klaar. Ik ga nu echt mijn berg was bevechten.
DIT IS AMSTELFINNAAAAAAA, RAWR.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
wat betaal je nou voor zo'n schoen en waar koop je dat? Bijna zomer, tijd voor een cadeautje“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, true.
En een tijdje terug heb ik ook oranjebruine gekocht die echt prachtig staan onder een zwart jurkje of zwarte skinny jeans
![]()
[ afbeelding ]
Deze dus.Nice!
Die Blink pumps zitten bij mij dan weer voor geen meter, pijn gelijk bij het passen
Jammer want die kleuren zijn echt![]()
![]()
Die van Blink zijn cheap. Volgens mij waren die van de foto 39,95 o.i.d.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef n8n het volgende:
wat betaal je nou voor zo'n schoen en waar koop je dat? Bijna zomer, tijd voor een cadeautje
Ja die zijn allemaal tussen de 30 en de 50 euro volgens mijquote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die van Blink zijn cheap. Volgens mij waren die van de foto 39,95 o.i.d.
Ja dat had ik ook, maar zodra je ze even inloopt is die pijn wel weg. Probleem is wel dat ze uitlopen en die oranjebruine mij nu iets te groot zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Nice!
Die Blink pumps zitten bij mij dan weer voor geen meter, pijn gelijk bij het passen
Jammer want die kleuren zijn echt
Oh wauwquote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, true.
![]()
[ afbeelding ]
Deze dus.
In die kleur heb ik vorig jaar een paar hakken van de Zara gekocht, ik was in 1 oogslag verliefd. Ze staan inderdaad prachtig met zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prima deal daar doe ik het wel voor, volgende week stufi yeah.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die van Blink zijn cheap. Volgens mij waren die van de foto 39,95 o.i.d.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef Cher- het volgende:
voor mijn haterz
haters gonna hateeee gejkkk
Deathlift or Die.![]()
Dezen heb ik ook alleen dan mooier bruinquote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, true.
![]()
[ afbeelding ]
Deze dus.
Je doet me na want dat heb ik gepost.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dezen heb ik ook alleen dan mooier bruin
Je doet me na want dat heb ik gepost.![]()
![]()
![]()
![]()
Etha laten we snel over whey gaan praten ik space van deze schoenen-talk[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
[..]
Je doet me na want dat heb ik gepost.Kanker. Eerst verzinnen dat ik je DMs stuur en nu dit. Wat wil je van me
?
Wat wil jij van mij? Je blijft maar over mij typen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]Kanker. Eerst verzinnen dat ik je DMs stuur en nu dit. Wat wil je van me
?
![]()
![]()
[..]
Je doet me na want dat heb ik gepost.
je bent populair mensen kunnen niet handelenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat wil jij van mij? Je blijft maar over mij typen.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat zal het zijn. Als afsluiter een song voor de haterz hierquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef n8n het volgende:
[..]
je bent populair mensen kunnen niet handelen
![]()
Ik paradeer rond in XXL nutrition rond. Als Ecto.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Jajong het volgende:
Etha laten we snel over whey gaan praten ik space van deze schoenen-talk
Fashion statement.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ga vanavond seks hebben met een vriend van mijn broer trouwens. Leuk nieuws hè? Blijf daar misschien ook slapen alleen durf ik niet zo goed, maar ik kijk nog wel.![]()
![]()
Jij was het onderwerp dit keer niet, dat kan je niet handelen en kom je hier maar de aandachtshoer spelen. Is niet erg hoor, maar kom niet met een slap lulverhaal als excuus om hier te postenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat wil jij van mij? Je blijft maar over mij typen.
Ik hoop dat zijn penis tijdens het pijpen te diep in je keel in gaat en vast komt te zitten, zou fijn zijn voor ons en het forum.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Cher- het volgende:
Ik ga vanavond seks hebben met een vriend van mijn broer trouwens. Leuk nieuws hè? Blijf daar misschien ook slapen alleen durf ik niet zo goed, maar ik kijk nog wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 19-04-2012 19:15:21 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Had jij niet luizen?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Cher- het volgende:
Ik ga vanavond seks hebben met een vriend van mijn broer trouwens. Leuk nieuws hè? Blijf daar misschien ook slapen alleen durf ik niet zo goed, maar ik kijk nog wel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Doenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef n8n het volgende:
[..]
prima deal daar doe ik het wel voor, volgende week stufi yeah.Al kan ik ze nu niet meer vinden op die site waar ik ze heb gekocht.
Mwa, je praat hier wel vaak over mij. En dat vind ik oprecht wel eng. Tel daarbij die DM's bij op en nu ook nog dezelfde schoenen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij was het onderwerp dit keer niet, dat kan je niet handelen en kom je hier maar de aandachtshoer spelen. Is niet erg hoor, maar kom niet met een slap lulverhaal als excuus om hier te posten![]()
B&F Whey Perfection. Choco smaak.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Jajong het volgende:
Etha laten we snel over whey gaan praten ik space van deze schoenen-talkDeathlift or Die.![]()
Hihi.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
B&F Whey Perfection. Choco smaak.
Maar waar blijven die printscreens nou van die DMs die ik je zogenaamd heb gestuurd?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mwa, je praat hier wel vaak over mij. En dat vind ik oprecht wel eng. Tel daarbij die DM's bij op en nu ook nog dezelfde schoenen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja precies, daarom weet ik ook niet of ik daar wel ga slapen. Hoewel de luizen wel al helemaal weggaan weet je het maar nooit.quote:
Ik heb gisteren nieuwe schoenen gekocht bij de Invito. Best leuke hakken alleen ik moet er wel even inkomen zeg maar! Haha. Die doe ik dan vanavond aan want ze zijn best sexy.![]()
![]()
![]()
wat is een handige site dan? ook met retourneren enzo, ben wel te lam om 1000 winkels af te gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
DoenAl kan ik ze nu niet meer vinden op die site waar ik ze heb gekocht.
kanker smerig.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tering wat is die Cher- vermoeiend.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hij en ik zijn gemilimeterd, kutkloon.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Luizen komen alleen in schoon haar.Niet in jouw smerige kroeshaar.
Feyenoord Rotterdam![]()
misschien komt de vriend van je broertje ook wel in je haarquote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Bestaat niet. Of ooit meegemaakt?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn penis tijdens het pijpen te diep in je keel in gaat en vast komt te zitten, zou fijn zijn voor ons en het forum.![]()
Nee, je bent kanker smerig omdat je jezelf gewoon niet opsluit terwijl je luizen hebt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Tevens heb ik geen kroe- waarom de fuck ga ik hier nog op in.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hm, idunno. Ik koop nauwelijks hakken online omdat ik hakken echt eerst moet passen voordat ik ze wil kopen. Deze had ik via Hypebazaar gekocht, maar die heb ik ook eerst in hun winkel gepast.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef n8n het volgende:
[..]
wat is een handige site dan? ook met retourneren enzo, ben wel te lam om 1000 winkels af te gaanThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
typen doe je met je mond?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn penis tijdens het pijpen te diep in je keel in gaat en vast komt te zitten, zou fijn zijn voor ons en het forum.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Shoeline.nl moet ze wel hebben!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef n8n het volgende:
[..]
wat is een handige site dan? ook met retourneren enzo, ben wel te lam om 1000 winkels af te gaan![]()
hendig chic tnx, passen moet eigenlijk wel maar dan is de verassing er af
Dit ja. Laten we gewoon niet op haar reageren anders komt ze haar verkankerde gedachtegang hier ook dagelijks delen.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je even nadenkt met wat ik bedoel, als jouw intelligentie tenminste toereikend is wat ik zeer betwijfel, hoef ik jouw vraag niet te beantwoorden.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-04-2012 19:20:55 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Lijkt me sterk hoor. Maar wie weet!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef n8n het volgende:
[..]
misschien komt de vriend van je broertje ook wel in je haar![]()
Blink heeft trouwens wel echt fucking lelijke schoenen verderJezus.
moet nu wel eerst bij dr langs om te kijken welke kleur het beste bij haar garderobe kan“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Volgens mij niet dus? Ik snap sowieso niets van de zin maar het zal wel negatief zijn t.o. mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je even nadenkt met wat ik bedoel, als jouw intelligentie toereikend is wat ik zeer betwijfel, hoef ik jouw vraag niet te beantwoorden.![]()
Red Wing boots zijn echt kankerduur. Mi jezus.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Voorbeeld?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Red Wing boots zijn echt kankerduur. Mi jezus.Feyenoord Rotterdam![]()
http://www.shoeline.nl/da(...)0002/doelgroep/damesquote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef n8n het volgende:
moet nu wel eerst bij dr langs om te kijken welke kleur het beste bij haar garderobe kan
Dit zijn ze. De kleur op deze foto is wel echt heel anders dan in het echt, maar ze hebben ze daar ook nog in andere kleuren. Die taupe pumps zijn ook wel mooi
Boots beginnen bij 2,5 meier.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
afgaande op die foto zou ik ze nooit kiezen neequote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.shoeline.nl/da(...)0002/doelgroep/dames
Dit zijn ze. De kleur op deze foto is wel echt heel anders dan in het echt, maar ze hebben ze daar ook nog in andere kleuren. Die taupe pumps zijn ook wel mooitaupe is een kleur? Ben alleen geen fan van imitatie, moet wel voor die prijs maar het valt me toch vaak tegen
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boots beginnen bij 2,5 meier.
zulke dingen?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Boots zijn altijd best duur. Voor die standaard Timbs betaal ik ook 190 euro.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Red Wing boots zijn echt kankerduur. Mi jezus.Nee klopt, daar vind ik ze ook echt nietsquote:Op donderdag 19 april 2012 19:24 schreef n8n het volgende:
[..]
afgaande op die foto zou ik ze nooit kiezen neetaupe is een kleur? Ben alleen geen fan van imitatie, moet wel voor die prijs maar het valt me toch vaak tegen
Maar dat zijn dus dezelfde als op die foto die ik postte. En taupe is een soort beige, is ook wel mooi onder spijkerbroeken
De kwaliteit is niet echt heel geweldig, maar als je vriendin toch niet dagelijks op hakken loopt zijn ze gewoon oké hoor.
Dit helpt me enorm, moet wel nog ff checken in d’r kast, draagt met name pastel tinten dus dat moet wel lekker samen gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee klopt, daar vind ik ze ook echt nietsMaar dat zijn dus dezelfde als op die foto die ik postte. En taupe is een soort beige, is ook wel mooi onder spijkerbroeken
De kwaliteit is niet echt heel geweldig, maar als je vriendin toch niet dagelijks op hakken loopt zijn ze gewoon oké hoor.
Whey Perfection Strawberry Milkshake jwt.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klinkt best lekker, heb je ook pistache?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Whey Perfection Strawberry Milkshake jwt.![]()
Zo chillquote:Op donderdag 19 april 2012 23:34 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb iets van 1600 euro aan spullen gehad vandaag tijdens mijn eerste werkdag! Hoe ging het?
Goedemorgen.
Morgenquote:
Vannacht werden we aangehouden toen we in de Herengracht aan het pissen waren. Wilden die agenten ons een waarschuwing geven, ging er een vriend van me tegen ze inKankerdom.
Dan denk ik damn, wil je zo graag die 90 euro betalen.Wees blij dat ze je laten gaan.
Deathlift or Die.![]()
Welverdiend.quote:quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Morgen
Vannacht werden we aangehouden toen we in de Herengracht aan het pissen waren. Wilden die agenten ons een waarschuwing geven, ging er een vriend van me tegen ze inKankerdom.
Dan denk ik damn, wil je zo graag die 90 euro betalen.Wees blij dat ze je laten gaan.
Domme guy.
Waar in de stad ben je geweest?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Airquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Domme guy.
Waar in de stad ben je geweest?Jij?
Had nog een Vas look-a-like gespot.
Deathlift or Die.![]()
Air.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AirJij?
Had nog een Vas look-a-like gespot.![]()
Bitterzoet en Melkweg.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik maakte maar een grapje, ik was het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AirJij?
Had nog een Vas look-a-like gespot.![]()
Ik zag je idd mn squatass checken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, ik was het wel.Deathlift or Die.![]()
hehI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat een kankermuziek.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jij ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie luisteren allebei kankermuziek.![]()
Vandaag hoor je naar The Band te luisteren.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
k snapte je christenvraag nietquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik vroeg het me gewoon afquote:Ik wilde wat vragen en van de rest hier weet ik toch dat ze geen christen zijn.
katholiek meldt zichquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon afIk wilde wat vragen en van de rest hier weet ik toch dat ze geen christen zijn.
Heb je ooit catechisatielessen gevolgd?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je ooit catechisatielessen gevolgd?quote:Catechisatie is een begrip binnen het protestants christendom in Nederland.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik kende 't helemaal nietquote:
waarom deze vraag trouwensI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heel erg leukquote:![]()
Dit is echt zo een bedrijf waar je tot je dood zou willen werken, iedereen is chill en eten is gratis op hoofdkantoor![]()
![]()
Ik ga voor een baard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tofquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heel erg leuk![]()
Dit is echt zo een bedrijf waar je tot je dood zou willen werken, iedereen is chill en eten is gratis op hoofdkantoor
Ik heb dat na 3 jaar afgerond en nu zit een man van de kerk te zeuren dat ik aan de priksa moet deelnemen maar ik weet niet of ik dat wilquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik kende 't helemaal niet
waarom deze vraag trouwens
Teringquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tof
[..]
Ik heb dat na 3 jaar afgerond en nu zit een man van de kerk te zeuren dat ik aan de priksa moet deelnemen maar ik weet niet of ik dat wil, woon je in de bible-belt ofzo?
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Tering, woon je in de bible-belt ofzo?
Molukse kerk.
hoe is die andersquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
Religie
zum kotsen, valt me tegen van je JumJum! (en jou dit waarschijnlijk ook van mij HIiHhiihhiHIHIHIii
![]()
)
![]()
Ja. Maar nu klinkt dit veel erger dan het is hoorquote:Je leert gewoon van alles over maatschappelijke problemen enzo en alles is heel vrij. Het is niet een of andere brainwashles voor E.O. jongerendagchristenen.
Aanbidder van je spuitende vleesmans?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar dit wist ik al Rickocuntje van mequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:
Religie
zum kotsen, valt me tegen van je JumJum! (en jou dit waarschijnlijk ook van mij HIiHhiihhiHIHIHIii
![]()
)
hehe rickocuntjequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dit wist ik al Rickocuntje van meI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Amai zeg, wat benne ge tog ook enne schuchtere damequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dit wist ik al Rickocuntje van me![]()
quote:Werkwijze
Hoe tracht de Geredja Indjili Maluku haar doel te bereiken?
Tijdens de catechisatie worden de gemeenteleden bewust gemaakt van hun geloofsbeleving. Door bijbelstudies en het stellen van geloofsvragen wordt getracht meer diepgang te geven aan de geloofsbeleving van een gemeentelid. Centraal staat de catechisant en het woord van God.
De volgende vragen worden ondermeer gesteld:
* Wie ben ik?
* Een schepsel van God?
* Wie is dan God?
* De bron van mijn leven?
* Welke betekenis heeft Hij dan in mijn leven?
* Geloof ik dat?
* Hoe uit ik mijn geloof?
* Doe ik dat alleen?
* Neen?
* Tesamen met anderen?
* Zegt de gemeenschap waartoe ik wil behoren mij iets?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Amai zeg, wat benne ge tog ook enne schuchtere dame
Meer zoiets?quote:Voor volwassenen worden onderwerpen rondom geloofsopvoeding, huwelijk en ethiek besproken. Hun priksa bestaat veelal uit het bespreken van een scriptie omtrent een actueel onderwerp. De catechisatieperiode duurt een jaar.
Naast theorie zijn de catechisanten ook praktisch bezig.
Door catechisanten worden jeugddiensten georganiseerd.
De medewerking van catechisanten wordt gevraagd bij kerkelijke activiteiten.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Halfquote:We doen niets praktisch en ik lees alleen af en toe teksten die te maken hebben met maatschappelijke actuele problemen vanuit de invalshoeken van het geloof enzo. Dat brainwashgedoe vind ik altijd een beetje eng en daar blijf ik dan ook ver vandaan.
Ik weet effe niet naar welke crib ik moet gaan. Heb 3 uitnodigingen gekregen maar bij sommigen kan het maar zo gebeuren dat er maar twee anderen zijn ofzo. Ik vind het chiller als je gewoon met zijn 8-en bentMaarja om iedereen nou te gaan bellen met waar ze heen gaan komt ook zo sneu over (is het ook wel
)
![]()
Maar zo'n molukse kerk heb je denk ik niet zomaar overal ofwelquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HalfWe doen niets praktisch en ik lees alleen af en toe teksten die te maken hebben met maatschappelijke actuele problemen vanuit de invalshoeken van het geloof enzo. Dat brainwashgedoe vind ik altijd een beetje eng en daar blijf ik dan ook ver vandaan.
Gewoon alle 3 de cribs afgaan en blijven hangen waar het het druk is. Bij die andere ga je na een halfuurtje o.i.d. weg met als excuus dat je ook nog 2 andere feestjes hebt waar je voor uitgenodigd bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet effe niet naar welke crib ik moet gaan. Heb 3 uitnodigingen gekregen maar bij sommigen kan het maar zo gebeuren dat er maar twee anderen zijn ofzo. Ik vind het chiller als je gewoon met zijn 8-en bentMaarja om iedereen nou te gaan bellen met waar ze heen gaan komt ook zo sneu over (is het ook wel
)
even smsje sturen kan ook he rickoquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef RickoKun het volgende:
)
Ik woon in een Molukse wijk dus hier heb je er twee. Verder zou ik het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar zo'n molukse kerk heb je denk ik niet zomaar overal ofwelIk houd me er niet echt mee bezig en ben er ook nauwelijks.
Mkay.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik woon in een Molukse wijk dus hier heb je er twee. Verder zou ik het niet weten eigenlijkIk houd me er niet echt mee bezig en ben er ook nauwelijks.
Ik zit op het moment niet in de stad, dus ze (diegenen die mij uitnodigen) weten wel dat die anderen geen feest geven. En bij sommigen is het dan zo dat als ik weg ga, dat ze dan mee willenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon alle 3 de cribs afgaan en blijven hangen waar het het druk is. Bij die andere ga je na een halfuurtje o.i.d. weg met als excuus dat je ook nog 2 andere feestjes hebt waar je voor uitgenodigd bent.
Is normaal geen probleem, maar bij sommigen weet je gewoon dat ze elkaar niet diggen of over de vloer langs willen hebben.
Story of my life WEETJUH. Want meerdere vriendengroepen die nogal verschillend zijn. Ook mijn broer is verschillend. Beste kerel, maar die zou ik nou niet echt blootstellen aan mijn broeders. Mijn bro denkt dan ook meteen dat je een junk bent als je met regelmaat jonko smokedDus die zal zich wel doodschrikken als ie de bulten sos op tafel ziet verschijnen
![]()
Ah, herkenbaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit op het moment niet in de stad, dus ze (diegenen die mij uitnodigen) weten wel dat die anderen geen feest geven. En bij sommigen is het dan zo dat als ik weg ga, dat ze dan mee willen
Is normaal geen probleem, maar bij sommigen weet je gewoon dat ze elkaar niet diggen of over de vloer langs willen hebben.
Story of my life WEETJUH. Want meerdere vriendengroepen die nogal verschillend zijn. Ook mijn broer is verschillend. Beste kerel, maar die zou ik nou niet echt blootstellen aan mijn broeders. Mijn bro denkt dan ook meteen dat je een junk bent als je met regelmaat jonko smokedDus die zal zich wel doodschrikken als ie de bulten sos op tafel ziet verschijnen
Dan gewoon kiezen voor diegene waarvan je denkt dat er de tofste mensen naartoe komen
herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit op het moment niet in de stad, dus ze (diegenen die mij uitnodigen) weten wel dat die anderen geen feest geven. En bij sommigen is het dan zo dat als ik weg ga, dat ze dan mee willen
Sja inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, herkenbaarDan gewoon kiezen voor diegene waarvan je denkt dat er de tofste mensen naartoe komen
Dat moet maar gebeuren du weiss
![]()
heb ff wat jailbait nodig rickoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Overigens heb ik zo eigenlijk ook een huisfeestje maar ik heb geen zinNa een uurtje ga ik dus wegsneaken om mijn nacht door te brengen in het casino met wat vrienden
ok, ben wel weer 'n tijdje zoetquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok ok stay aliveI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Skere begintijden met werk, fakking 00:30.
moet zo werken tot 4, morgen weer beginnen om 9
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef ThaTim het volgende:
moet zo werken tot 4, morgen weer beginnen om 9The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
vanavond achter tap, morgen wat voor lokale verenigingquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ben je om 4 uur klaar of sluit die tent om 4? Dan moet je zeker nog afsluiten daarna?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
vanavond achter tap, morgen wat voor lokale vereniging
nee, 3 uur is het ongeveer klaar, kan er dan met afsluiten denk ik rond 4uur wegquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je om 4 uur klaar of sluit die tent om 4? Dan moet je zeker nog afsluiten daarna?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ai beter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, 3 uur is het ongeveer klaar, kan er dan met afsluiten denk ik rond 4uur weg
Vanavond alleen maar skere stonede negers zonder geld die enkel chocomel drinken me dunkt.
Ik morgen en overmorgen van 1400 - 2200quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef ThaTim het volgende:
moet zo werken tot 4, morgen weer beginnen om 9![]()
![]()
Maandag 'pas' weer werken en dit hele weekend helemaal niets doen dan feesten en chillen
Fuck youThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kutwijf ik haat je, ik werk vannacht tot 4quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Maandag 'pas' weer werken en dit hele weekend helemaal niets doen dan feesten en chillen![]()
![]()
Chinezen die je een of andere energieshit aan proberen te smeren, vervolgens vragen of ze je wc mogen gebruiken waarna je er achter komt dat hij niet goed kon mikken en ik het nu kan gaan schoonmaken
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Kutwijf ik haat je, ik werk vannacht tot 4Lobiquote:![]()
![]()
Overigens moet ik maandag tot 6 werken, vanaf 1 uur 's nachts weer de hele nacht werken waarna ik dinsdagochtend meteen weer door moet naar mijn andere werk
Herkenbaar. Ben sinds 9 uur de deur uit, na les meteen door naar werk, nu tot 4 werken en daarna wat slaap pakken om vervolgens 9 uur in de ochtend weer op m'n andere werk aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Lobi![]()
![]()
Overigens moet ik maandag tot 6 werken, vanaf 1 uur 's nachts weer de hele nacht werken waarna ik dinsdagochtend meteen weer door moet naar mijn andere werk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Lobi![]()
![]()
Overigens moet ik maandag tot 6 werken, vanaf 1 uur 's nachts weer de hele nacht werken waarna ik dinsdagochtend meteen weer door moet naar mijn andere werkDamn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben sinds 9 uur de deur uit, na les meteen door naar werk, nu tot 4 werken en daarna wat slaap pakken om vervolgens 9 uur in de ochtend weer op m'n andere werk aanwezig te zijn
Doe het voor Cali.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heerlijk in de mood komen door als een idioot te dansen in je kamer![]()
Ik hier ook met wat ear fucking hardstylequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik word er zo idioot hyperactief van altijd
![]()
![]()
![]()
Voelt goed.
Ik ben chillen en werken, een fijne vrijnacht boefjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 20-04-2012 21:33:06 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha lkkr gek xDquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Juminelle het volgende:
![]()
jah selfs als ik nugter ben! geen alcohol of drugs noodig om het geselig te hebbequote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
heb je dyslexie ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
jah selfs als ik nugter ben! geen alcohol of drugs noodig om het geselig te hebbeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Slapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 08:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als de vuilnismannen je afval ophalen is het tijd om te slapen.Ik ben net pas thuis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: