Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof dat aan Telfort ligtals zij toevallig pech hebben met de levering ligt dat buiten hun macht. Geldt voor elke provider.
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.
Blijkbaar doen ze daar tot 2x toe valse beloftes, dat noem ik wel slecht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
Nouja, dit is al voor mij de derde keer dat zulke dingen gebeuren bij verlengen. Dit is niet meer incidenteel maar concequent tegen je klant liegen. Dat is geen inschattingsfout meer, dat is desinteresse. Ik hoor van andere mensen dat ze gewoon netjes bericht krijgen, hoe lang hun order nog zal duren. Een verwachting wanneer hij ongeveer geleverd zal worden. Bij Telfort krijg je niks. En als je belt naar hun dan zegt persoon A: Die is binnen 24 uur verzonden. Persoon B: Die is binnen 48 uur verzonden. En Persoon C zegt: Dat staat in je contract. Als ik meld dat alleen in mijn contract staat dat hij ooit een keer zal bezorgd worden, vind ze dat een bevredigend antwoord. Hun hele service is niet op de klant gericht. Oftewel service is bagger. Voor de rest geen klachten over Telfort zelf maar de service kan ik zeker dit over zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
je mag zelf bepalen in welke map je hem zet, ik heb een map multimedia/filmsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef savas198520 het volgende:
ik had een vraagje. ik wil graag een video bestand van me pc naar me telefoon overzetten weten jullie in welke map ik dit moet doen (in de zelfde map waar ook mp3 bestanden zitten). of kan ik een app downloaden waar je de videobestanden in kan overzetten in de map van de app.
Even rebooten?quote:Op zondag 22 april 2012 04:44 schreef Wells.p het volgende:
Zou graag jullie willen waarschuwen voor het volgende. Heb vandaag iets via taakbeheer gedwongen gestopt (weet niet wat maar was geen app) en sinds dien doet alles het behalve wat met google te maken heeft, gmail/talk/google+/contacten/ alles is nu weg. Wordt waarschijnlijk een software reset om het te repareren maar toch gewaarschuwd.
6 x gedaan zonder succes alles op me pc gezet, software herstel en hij is weer als nieuw:pquote:
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Stink-ui het volgende:
Word een beetje gek van als ik op spatie wil drukken op die zwarte menu balk druk beetje moe van
nja dat mag wel wat beter geregeld worden. Google navigatie is ICS geoptimaliseerd, heeft dus een menuknop maar heeft nog steeds de puntjes.quote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.
Rare kwaaltjes zeg, daar heb ik helemaal geen last van. Heb je al geprobeerd om Android opnieuw te installeren ofzoiets?quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Gkhn het volgende:
Netjes.
Ik blijf toch problemen onder vinden met het opladen.
- scherm reageert niet direct.
- na het unlocken wordt gelijk het bel scherm geopend
Nog meer mensen hierlast van?
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doenquote:Op zondag 22 april 2012 23:17 schreef M1stral het volgende:
Hmm, net van de lader afgehaald. Nu geen backlight flickering. Wellicht dat het scherm zoveel stroom trekt dat bij een niet volledig opgeladen batterij er een stroomtekort optreed?
Ik ook, maar niet met volledig geladen batterij.quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |