Lekker in die wouden die chimeids bekijken zonder dat ze jou zien jwz a raak mijn vuist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou een wood elf zijn want kleine boy
aw koetjiekoequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou een wood elf zijn want kleine boy
Ik groei een roodharige baard, ja ik weetquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
UhuMaar toch komt Noorwegen boven de rest
[..]
Same here, roodharig meesterrasMet mijn lange lokken en mijn dikke baard
Die ik telkens moet scheren
Nord met een druppel Breton. Ergo Nord met aangeboren talent voor magie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
Maar als jullie konden kiezen, wat voor character zou je zijn als je in Skyrim leefde? (jaja je moet zo geboren worden blablabla)
Ik breton
Hmm, m'n favo ras is Dunmer, maar ik denk dat ik wel een brute nord zou willen zijn. Net als Happy lange rode lokken en een flinke baard dragen, en headbangend victorie brullen terwijl ik het bloed dat van mijn bijlen druipt aan de meest recente kill afveegquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
Maar als jullie konden kiezen, wat voor character zou je zijn als je in Skyrim leefde? (jaja je moet zo geboren worden blablabla)
Ik breton
Dat moet ik nog zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik groei een roodharige baard, ja ik weet
Deze manquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, m'n favo ras is Dunmer, maar ik denk dat ik wel een brute nord zou willen zijn. Net als Happy lange rode lokken en een flinke baard dragen, en headbangend victorie brullen terwijl ik het bloed dat van mijn bijlen druipt aan de meest recente kill afveeg
Vuist terug mar kijk uit voor pijlen in schedesquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker in die wouden die chimeids bekijken zonder dat ze jou zien jwz a raak mijn vuist.
Samen tegen de Altmer eerder, de Empire heeft chickies die we kunnen rovenquote:
Iedereen zal buigen voor onze bloedsdorstquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Samen tegen de Altmer eerder, de Empire heeft chickies die we kunnen roven
De drie behaarde Norenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wtf is een chimeids
Maar soberzo Noorse mythology![]()
![]()
![]()
![]()
Tegen de Empire? Ik ben van de partij, klaar met die leren rokjes dragende faggots.
En de Altmer in het algemeen natuurlijk.
Volgens mij wordt het altijd wat meer actiever als het half Off-Topic gaatquote:
Nah doe mij maar die van Anduin als het spel net begintquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ohja en de Nords kunnen natuurlijk allemaal shouts leren, al duurt het wat langer dan de dragonborn.
Triple FUSRODAH in your face
Oud genoeg voor een Amulet of Mara ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik als bloedmooie Breton, reis heel Skyrim door samen met m'n longsword en ontmoet ondertussen veel mooie mannen etc etc.
Fire from sky! \m/quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah doe mij maar die van Anduin als het spel net begintWaar vuur uit de hemelen komt storten
Ik heb ook wel een longsword voor je. Past vast wel in de schedequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik als bloedmooie Breton, reis heel Skyrim door samen met m'n longsword en ontmoet ondertussen veel mooie mannen etc etc.
Oh, youquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook wel een longsword voor je. Past vast wel in de schede
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oud genoeg voor een Amulet of Mara ?
Hosselaarsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fire from sky! \m/
[..]
Ik heb ook wel een longsword voor je. Past vast wel in de schede
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |