Hertog Jan geloof ikGulpenerquote:
Ziet er goed genoeg uit, ondanks dat ik zelf nog even niet 30+ ben.quote:
Waz met jouquote:
Niet eerder gezien, interessent. Wanneer is het?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Nemephis het volgende:
Gaat er nog iemand naar die nieuwe tentoonstelling over Vikingen in het Drents Museum? Lijkt mij wel interessant.
Nou kan ik voor jou op die link gaan klikken en dat na gaan kijken maar daar ben ik te lam voorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet eerder gezien, interessent. Wanneer is het?
Boo! Ik heb erover heen gelezen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nou kan ik voor jou op die link gaan klikken en dat na gaan kijken maar daar ben ik te lam voor
Ik dacht dat jij die hele pokoe tantoehard hosselde, no spang.quote:
Ach tou ee'm Tammo, tik ee'm teeg'n 't roam, bel dut ja nait.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die hele pokoe tantoehard hosselde, no spang.
Woist ja wel jong doppequote:Op vrijdag 20 april 2012 13:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ach tou ee'm Tammo, tik ee'm teeg'n 't roam, bel dut ja nait.
Hier in 0592 zijn we de baas in de keet.quote:Op zondag 22 april 2012 02:30 schreef Nemephis het volgende:
Misschien om 12.00 uur een pre-meet? Dan doet mijn rockband de opening van het feessie, samen met een vijftal rappers van gemiddeld 13 jaar oud - Team Red Eyes.
We hebben bij het ICO met hun geoefend, het zijn echte gangsta's maar ze zeggen wel netjes 'meneer' en 'u'Hier is hun video, kijk nou zelf, da's toch schattig?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
#TeamRedEyes - RedEyes Is De Naam
Maar live zetten ze wel wat neer, dus kom maar kijken!
Dan zit er nog geen hond in de Saloon. Wel in cafés in de stad, zoals Hotel De Jonge enzoquote:
Wat is wel een schappelijke tijd?quote:Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan zit er nog geen hond in de Saloon. Wel in cafés in de stad, zoals Hotel De Jonge enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop