Kreun je ook zoals ze dat op tv doen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:09 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de sportschool ook geen zak aan. Maar ik doe aantennis
Sport is ook een vorm van ontspannen. Als je teveel sport werkt het averechts en ben je te gespannen en val je minder af.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik sport serieus élke dag en houd me aan een dieet dat de diëtiste heeft samengesteld, maar toch ben ik niet dun.
Niet dun. Mooi eufemisme.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik sport serieus élke dag en houd me aan een dieet dat de diëtiste heeft samengesteld, maar toch ben ik niet dun.
Als je van 150 kilo komt en net een half jaar bezig bent, dan is dat niet gek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Neen, maar ik draag wel een kort rokjequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kreun je ook zoals ze dat op tv doen?
Zo zwaar ben ik gelukkig nooit geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je van 150 kilo komt en net een half jaar bezig bent, dan is dat niet gek.
Misschien sport je niet hard genoeg? Omdat je een goede conditie hebt zul je wel harder moeten werken om lichaam uit te putten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo zwaar ben ik gelukkig nooit geweest.
Maar ik sport al jaren elke dag. Zonder resultaat.![]()
Ik heb ook echt een goede conditie, maar de kilo's gaan er niet af ...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
Kan best zo zijn. Het lichaam verbrand volgens mij pas vet wanneer het geen suikers meer direct tot beschikking heeft. Dus als iemand efficiënt suikers verbrand, zal het lichaam wellicht het vet laten zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien sport je niet hard genoeg? Omdat je een goede conditie hebt zul je wel harder moeten werken om lichaam uit te putten.
Je lichaam slaat geen suiker op, alleen vet. Doordat suiker wordt omgezet in vet, zodat het later gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kan best zo zijn. Het lichaam verbrand volgens mij pas vet wanneer het geen suikers meer direct tot beschikking heeft. Dus als iemand efficiënt suikers verbrand, zal het lichaam wellicht het vet laten zitten.
Woops, ik bedoelde eigenlijk het fosfaat(ATP) dat energie vasthoud dat vrijkomt bij de glycolyse. Volgens mij wordt dat als eerst verbrand voordat het lichaam aan de lipiden(vetten) begint.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je lichaam slaat geen suiker op, alleen vet. Doordat suiker wordt omgezet in vet, zodat het later gebruikt kan worden.
Ok, maar daar ging het hier eigenlijk niet over.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Woops, ik bedoelde eigenlijk het fosfaat(ATP) dat energie vasthoud dat vrijkomt bij de glycolyse. Volgens mij wordt dat als eerst verbrand voordat het lichaam aan de lipiden(vetten) begint.
Gelul, iedereen valt af als er minder binnenkomt dan je verbruikt. Als je niet zou afvallen - ondanks dat je weinig eet en veel sport - zou dat dus betekenen dat je niet hoeft te eten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het bezitten van een kleine penis, is mijn theorie. Wat jij?quote:
Volgens mij weet ik wel beter dan jij hoe het bij mij zit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelul, iedereen valt af als er minder binnenkomt dan je verbruikt. Als je niet zou afvallen - ondanks dat je weinig eet en veel sport - zou dat dus betekenen dat je niet hoeft te eten...
Gelul in de ruimte dit.
Daar sluit ik mij volkomen bij aan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bezitten van een kleine penis, is mijn theorie. Wat jij?
Je zal ongetwijfeld iets verkeerd doen maar niet kunnen afvallen bestaat niet want dat zou betekenen dat jij energie vanzelf genereert en dus geen voedsel nodig hebt. Iedereen kan mager worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wel beter dan jij hoe het bij mij zit.
Als ik het dieet van de diëtiste volg en elke dag sport, val ik niet af.
Binnenkort ga ik dus een afspraak maken met een andere diëtiste die hopelijk wél met een werkend dieet komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |