Ja jij fitnesst er ook bij. Wellicht dat het 'em daarin zit. Ik neem hoogstens weleens een suikerklontje als ik duizelig wordt bij opstaan ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Da's uitzonderlijk. Hoe meer een mens beweegt, hoe meer energie hij/zij nodig heeft. De combinatie minder energie tot je nemen en intensief sporten gaat zelden samen, over het algemeen dan he. Ik eet als een Gallier sinds ik intensief ben gaan hardlopen en fitnessen. Mijn postuur vaart er wel bij.
Bij een low-carb high fat dieet lukt het gegarandeert wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarom ga ik binnenkort een afspraak maken met een andere diëtist.
Nu maar hopen dat die met een dieet komt waarbij ik wél gewicht verlies.
Mjah, en ik heb snel last van het hongerklopgevoel. Ik moet voor een behoorlijke inspanning (bijvoorbeeld 2 uur intensief mountainbiken of een uur hardlopen) altijd flink wat boterhammen/pasta o.i.d. tot me nemen, anders voel ik me op de helft reeds als een slappe, bejaarde dweil...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja jij fitnesst er ook bij. Wellicht dat het 'em daarin zit. Ik neem hoogstens weleens een suikerklontje als ik duizelig wordt bij opstaan ofzo.
Maar buiten dat ik eet zelden of nooit iets extra's.
Ze at een halve komkommer, een paprika, wat verse kaas en een salade per dag, daar kan een normaal mens niet eens van leven. Ze is niet aan de medicijnen, maar is sowieso vreemd aangekomen, tot haar 18e slank, daarna *bam* dik, trouwens alleen heupvet, geen onderkinnen, blubber armen of dat soort zooi.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Weinig eten staat ook niet garant voor afvallen. Vocht opslaan krijg je vaak met medicatie. Lijkt me niet dat jouw tante zo'n probleem heeft. Het is gewoon een slap excuus die ze gebruikt. Zie link hieronder die stelt het volgende:
Dus om af te vallen, moet je niet weinig eten want dat:
* vertraagt je stofwisseling
* zorgt voor spierverlies
* vermindert je weerstand en belemmert functionele dingen van je lijf die helpen bij afslanken
(schildklier, etc)
* Een lage stofwisseling zorgt voor snellere opslag van hetgeen je wel eet
* Weinig spier zorgt voor minder energieverbuik dus kan je minder eten
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=717921
Volgens mij eten ze bij expeditie robinson nog meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Ze at een halve komkommer, een paprika, wat verse kaas en een salade per dag, daar kan een normaal mens niet eens van leven.
Volgens mij kan je van te weinig eten ook vocht opslaan. Een nicht van mij eet ook zowat niks en heeft ook best veel vocht in haar lichaam. / vol gezichtquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Ze at een halve komkommer, een paprika, wat verse kaas en een salade per dag, daar kan een normaal mens niet eens van leven. Ze is niet aan de medicijnen, maar is sowieso vreemd aangekomen, tot haar 18e slank, daarna *bam* dik, trouwens alleen heupvet, geen onderkinnen, blubber armen of dat soort zooi.
Ik weet het en de weinige energie die ze had gebruikte ze om elke ochtend te gaan zwemmen om dus inderdaad juist dat vet om te verbruiken. Ik snap hoe het werkt qua schildklier etc, alleen niet iedereen is hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Mijn tante is dus tot aan haar middel volledig normaal. Heeft ook gewoon taille enzo, maar haar kont past niet in een normale stoel, om het maar even subtiel te zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je van te weinig eten ook vocht opslaan. Een nicht van mij eet ook zowat niks en heeft ook best veel vocht in haar lichaam. / vol gezicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |