Ja, maar OCZ toolbox kan de drive ook niet vinden. Ga 'm straks alleen om de SSD laten draaien, zonder andere schijven, kijken wat hij dan doet.quote:
Heb je hem er later bij gezet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, maar OCZ toolbox kan de drive ook niet vinden. Ga 'm straks alleen om de SSD laten draaien, zonder andere schijven, kijken wat hij dan doet.
Dat niet, heb totaal 3 harde schijven, 2 gewone en mijn SSD dus. Heb wel even gerommeld met de kabels, geen soelaas.quote:
Bij mij wil het nog wel eens voorkomen als de pc lang niet helemaal uit is geweest dat hij een van mijn ssd's niet ziet. Aangezien ik hem in standby heb staan als ik hem niet gebruik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, maar OCZ toolbox kan de drive ook niet vinden. Ga 'm straks alleen om de SSD laten draaien, zonder andere schijven, kijken wat hij dan doet.
Hey, dank voor je antwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Had je hem overclocked of niet? Ik heb zelf 2 stuks in SLI draaien op 880 MHz core en 2100 MHz memory en heb geen problemen. Dat je computer na 10 minuten blijft vasthangen lijkt mij te duiden op een hitteprobleem.
Het mooie aan Afterburner is dat het heel erg uitgebreid is, je kan je kaart(en) volledig monitoren tijdens het gamen, dus de temperatuur in de gaten houden.. hoeveel % geheugen en core hij verbruikt. Misschien wordt hij gewoon te heet en staan je fans niet goed ingesteld. Of je hebt hem te ver geclocked.
Dit komt omdat de ahci drivers niet geinstalleerd staan. Dus dat klinkt vrij normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef robuust89 het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit mijn OCZ Vertex 2 nog aan de praat krijgHeel af en toe wordt hij herkend door mijn PC, maar het grootste deel van de tijd is hij onzichtbaar. Heb de laatste drivers voor mijn P5K-E (LGA775)
Meteen daarna volgt er een flits van een blauw scherm, en reboot. Bleh.
Ik zoek ook steeds randomquote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef Dimac het volgende:
Nog server aanraders?
Ik speel nu maar random servers.
Geen van allen, maar soms hapert ie, soms totaal niet. Als het hapert is het erg lastig spelen kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:46 schreef JK het volgende:
Random onzuiver? Hangt er nog een hid aan je pc zoals een xbox controller, joystick, 3d muis etc.?
Ik had er een 3d muis aan hangen die de normale muis met enige regelmaat beinvloede. Gek werd ik er van. Usbstekker er uit en nooit meer problemen gehad.
Stop gewoon de BF3 cd er in gaat een stuk snellerquote:Op donderdag 26 april 2012 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
oh zo fijn alles weer opnieuw mogen downloaden. 15,4 gb over een adsl lijntje 400kb/sec max. of je even een uurtje of 10 heb.
moet je die wel hebben heaquote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Stop gewoon de BF3 cd er in gaat een stuk sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |