Dat deel snap ik ook jaquote:Op maandag 21 mei 2012 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
kan ik me wel iets bij voorstellen. moet je dan alle shit maar gelaten over je heen laten komen?
ze bevestigt toch alleen maar en maakt er verder geen drama van?
Daar zit Jezus al jaren.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:27 schreef Scorpie het volgende:
Leugens, je verstopt hem gewoon achter je bank.
Moeder en zoon? Hij kijkt haar eerder aan met een blik van 'WTF' dan 'Kom jij eens even hier lekker wijf'.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat dit het stelletje isVan 12 Mei..
[ afbeelding ]
Van dat korte pittige kapsel word ik ook niet blijquote:Op maandag 21 mei 2012 09:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Moeder en zoon? Hij kijkt haar eerder aan met een blik van 'WTF' dan 'Kom jij eens even hier lekker wijf'.
Tik-tok-eierstok?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
Waarom denken mensen vaak binnen een paar maanden de ware hebben gevonden? Juist na zoveel voorgangers zou je toch minder naïef moeten zijn?
quote:
maar verder zeg ze niks....quote:Sonja Silva had al twijfels over echtgenoot
AMSTERDAM - Presentatrice Sonja Silva "had al zo haar twijfels" over het gedrag van haar echtgenoot Declan. Dat vertelt ze dinsdag aan het AD, een dag nadat bekend werd dat de twee gaan scheiden. De twee gaven elkaar op 18 januari het jawoord. En dag na de huwelijksreis kreeg Sonja een miskraam. En drie maanden later kreeg ze de volgende klap. Ze kwam erachter dat Declan vreemd ging. "Nog voordat ik mijn jawoord gaf, waren er al genoeg, niet nader te benoemen, dingen gebeurd die het afblazen van mijn bruiloft zouden hebben gerechtvaardigd. Ik ben als goedgelovig, religieus mens achteraf te naïef en hoopvol geweest over dat mijn derde huwelijk toch zou slagen. Helaas is dat niet gebeurd." Silva is naar eigen zeggen verbijsterd en vol schaamte. "God zal me aan de hemelpoort niet lachend opwachten omdat ik mijn zoveelste huwelijk heb verprutst. Ik wil niet met modder gooien naar mijn ex, maar toen hij het overspel toegaf, voelde dat als een messteek in mijn rug. Het stel woont nog wel samen. "Dat is moeilijk, maar het kan even niet anders. We woonden samen in een huis dat zijn eigendom is. Op korte termijn moet ik op zoek naar een baan en een eigen woning."
Ze moet nu dus op zoek naar werk, had zij dan helemaal geen werk of gewoon weinig verdienste met de showbusiness?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:14 schreef purebliss het volgende:
Die zit dus binnenkort achter de kassa bij de AH?
Omdat dat voor veel gelovige mensen belangrijk is? Fundament in hun leven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Lovechild het volgende:
Waarom moet dat geloof er zo bijgesleept worden?
Omdat dat als excuus dient? Zo lees ik het in elk geval wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Lovechild het volgende:
Waarom moet dat geloof er zo bijgesleept worden?
Misschien kan ze "Echt Scheiden" gaan presenteren... de ervaring heeft ze!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook op zoek naar een baan zeg, nou nou, wat eeeeeeeerg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |