Anders had je het niet gezegdquote:Op donderdag 19 april 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Ik zou het ook geloven moet ik zeggen.
Nee, nadat twi zonder broek was heb ik de druk van de ketel gelaten hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het niet aan doen van een camera nadat je dat wel hebt beloofd niet bepaald iets om je druk over te maken
Dat inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het niet aan doen van een camera nadat je dat wel hebt beloofd niet bepaald iets om je druk over te maken
Je moet wat als je geen leven hebt.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Waar je je tegenwoordig al niet druk over maakt "hij heeft me niet toegevoegd aan FB..![]()
"
Als ik me druk had gemaakt had ik hele andere woorden gebruikt hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Waar je je tegenwoordig al niet druk over maakt "hij heeft me niet toegevoegd aan FB..![]()
"
Facebooookquote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad
"
Ik vraag het gewoon even. Ik vind het namelijk niet erg mooi, maar jij woont dan ook niet bij mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe het als gebruiksvoorwerp zou kunnen dienen.
Barbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Het ziet er beetje uit als een verfomfaait skelettenhoofd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |