Anders had je het niet gezegdquote:Op donderdag 19 april 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Ik zou het ook geloven moet ik zeggen.
Nee, nadat twi zonder broek was heb ik de druk van de ketel gelaten hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het niet aan doen van een camera nadat je dat wel hebt beloofd niet bepaald iets om je druk over te maken
Dat inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het niet aan doen van een camera nadat je dat wel hebt beloofd niet bepaald iets om je druk over te maken
Je moet wat als je geen leven hebt.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Waar je je tegenwoordig al niet druk over maakt "hij heeft me niet toegevoegd aan FB..![]()
"
Als ik me druk had gemaakt had ik hele andere woorden gebruikt hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Waar je je tegenwoordig al niet druk over maakt "hij heeft me niet toegevoegd aan FB..![]()
"
Facebooookquote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad
"
Ik vraag het gewoon even. Ik vind het namelijk niet erg mooi, maar jij woont dan ook niet bij mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe het als gebruiksvoorwerp zou kunnen dienen.
Barbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Het ziet er beetje uit als een verfomfaait skelettenhoofd..
Het komt van geekologie.com .. misschien dat dat wat verklaardquote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon even. Ik vind het namelijk niet erg mooi, maar jij woont dan ook niet bij mij.
Cue.. het is nog vroeg.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kan je dan wel weer als gebruiksvoorwerp gebruiken
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt van geekologie.com .. misschien dat dat wat verklaard
Ik moet ook moeilijk veel doen maar zit een beetje Facebook te F5en. Terwijl die een autorefresh heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme ik ben echt tyfusdruk vandaag en zit nu alweer als een kwijlende retard in deze SC op 'Invoeren' te drukken
Maar die werkt niet altijd goedquote:Op donderdag 19 april 2012 09:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet ook moeilijk veel doen maar zit een beetje Facebook te F5en. Terwijl die een autorefresh heeft.
Je hebt zélf gewoon geen discipline.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme ik ben echt tyfusdruk vandaag en zit nu alweer als een kwijlende retard in deze SC op 'Invoeren' te drukken
Het nadeel van Facebook is dat, hoe meer je het gebruikt en hoe meer mensen je toevoegt, hoe meer er gebeurt op je tijdlijn. En ik zit al diep down the rabbithole, dus om de zoveel seconden kan ik weer ergens op klikken. Het lijkt wel een sociaal organisme ofzoquote:
fixedquote:
Ik ben altijd op tijd en fris op mijn werk, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je hebt zélf gewoon geen discipline.
Ik ook niet
QFTquote:Op donderdag 19 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd en fris op mijn werk, maar daar is ook alles mee gezegd.
Dude.quote:
Ik niet.. ik vertik het soms zelfs ueberhaupt erheen te gaan. Daar staat tegenover dat ik soms tot 11 uur 's avonds nog aan het werk ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd en fris op mijn werk, maar daar is ook alles mee gezegd.
Als je het over de duivel hebtquote:
Klinkt ideaal, dat werken achter zo'n webcamquote:Op donderdag 19 april 2012 09:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik niet.. ik vertik het soms zelfs ueberhaupt erheen te gaan. Daar staat tegenover dat ik soms tot 11 uur 's avonds nog aan het werk ben.
Geen ritme whatsoever.
Maar zolang het werk uiteindelijk af is, vindt mijn werkgever het ook allemaal best.
Bijna weekendquote:Op donderdag 19 april 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt
Moggel!
Nice, kan je mooi clam regelen!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:11 schreef Skv het volgende:
Bohh nog 9 dagen en dan is er hier een studentenfeest met 13.000 studenten.
van 18.00 tot 6.00.
Zin in!
Wat nou webcamquote:Op donderdag 19 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt ideaal, dat werken achter zo'n webcam
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat nou webcam![]()
Ik stuur aan het eind van de dag gewoon een mailtje met een statusreport van de verschillende projecten. En soms laat ik wat van mij horen.
Geen idee hoe ik ooit nog moet functioneren bij een andere werkgever haha.
Ik heb maar een heel select groepje mensen op m'n FB. Daarbij gooi ik er regelmatig weer iemand uit en mensen die irritante posts hebben (plaatjes/verhalen over hun kinderen) gooi ik er of uit of ik schakel de updates uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Het nadeel van Facebook is dat, hoe meer je het gebruikt en hoe meer mensen je toevoegt, hoe meer er gebeurt op je tijdlijn. En ik zit al diep down the rabbithole, dus om de zoveel seconden kan ik weer ergens op klikken. Het lijkt wel een sociaal organisme ofzo
Mensen die spotify hebben en daar gretig gebruik van maken, kan mij het schelen welke muziek ze luisterenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een heel select groepje mensen op m'n FB. Daarbij gooi ik er regelmatig weer iemand uit en mensen die irritante posts hebben (plaatjes/verhalen over hun kinderen) gooi ik er of uit of ik schakel de updates uit.
Mensen die ik irritant vind 'mute' ik ook. Anders word ik helemaal gestoord. En mensen die met spelletjes en apps lopen te kloten flikker ik er ook uit. Maar ik heb 500 nogwat mensen er in, dus er gebeurt genoeg.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een heel select groepje mensen op m'n FB. Daarbij gooi ik er regelmatig weer iemand uit en mensen die irritante posts hebben (plaatjes/verhalen over hun kinderen) gooi ik er of uit of ik schakel de updates uit.
Die zijn ook moeilijk irritant ja!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die spotify hebben en daar gretig gebruik van maken, kan mij het schelen welke muziek ze luisteren
En die ken je allemaal?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Mensen die ik irritant vind 'mute' ik ook. Anders word ik helemaal gestoord. En mensen die met spelletjes en apps lopen te kloten flikker ik er ook uit. Maar ik heb 500 nogwat mensen er in, dus er gebeurt genoeg.Goed voor stage.
Ja, ik ga geen onbekenden er in zetten.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bespeur ik daar iemand met 25 vrienden?
Dan ken je een hoop mensen.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen onbekenden er in zetten.
Is uberhaupt het eerste wat ik in spotify uit zet. Niemand hoeft te weten wat ik luister.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die spotify hebben en daar gretig gebruik van maken, kan mij het schelen welke muziek ze luisteren
Mensen die vinden dat je FB alleen maar mag gebruiken voor mensen die jou persoonlijk heel goed kennenquote:
Bestuursjaar bij studentenvereniging helpt behoorlijk. En drie keer ontgroeningscommissie, dan kennen al die eerstejaars je ook (of zijn ze iig sneller geneigd even een praatje te maken).quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Dan ken je een hoop mensen.
Je hebt niet meegekregen dat ik eerst vroeg of hij ze kende?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat je FB alleen maar mag gebruiken voor mensen die jou persoonlijk heel goed kennen
Ik ken ook wel 500 mensen. Heb ze niet op FB, maar als ik van iemand weet wie hij is en hij weet dat van mij, wat is er dan op tegen om FB uit te wisselen?
Ok nice.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Bestuursjaar bij studentenvereniging helpt behoorlijk. En drie keer ontgroeningscommissie, dan kennen al die eerstejaars je ook (of zijn ze iig sneller geneigd even een praatje te maken).
525.quote:
Bawsquote:
Ik bespeurde een ondertoon van ongeloofquote:Op donderdag 19 april 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat ik eerst vroeg of hij ze kende?
Haha dat klopt. Daarom ben ik er blij dat ik er niet veel heb.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:22 schreef Skv het volgende:
525.. Boeie hoeveel je er hebt, ik stelde alleen dat als je er veel hebt, je de hele dag bezig bent.
Incorrecte bespeuring, en ook geen oordeel.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bespeurde een ondertoon van ongeloof
Dus jij vindt niks van mijn 1200 vrienden op Facebook?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Incorrecte bespeuring, en ook geen oordeel.
Als je daarmee bedoeld ergens bier te drinken langs de rand, dan wil ik er over nadenken. Ik ga niet meelopenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:26 schreef Skv het volgende:
mur, shifto, gaan jullie naar de Batavierenrace?
Ik kan er wel een mening over vormen als je dat wil?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus jij vindt niks van mijn 1200 vrienden op Facebook?
Waar is dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:26 schreef Skv het volgende:
mur, shifto, gaan jullie naar de Batavierenrace?
De Batavierenrace, 's Werelds grootste estafetteloop met achteraf het grootste studentenfeest van de Benelux. Begint op vrijdagnacht in Nijmegen en eindigt zaterdagmiddag in Enschede (volgend weekend, niet deze). Daarna het batavierenfeest (www.batavierenfeest.nl) van 18.00 tot 06.00 met alle deelnemende studenten + nog een paar duizend die komen voor het feest. Zes stages geloof ik en daarna blijven alle bezoekers slapen in een tentje op het campusterrein. Echt geweldig.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan er wel een mening over vormen als je dat wil?
[..]
Waar is dat?Wat is dat?
Groot studentenfeest op universiteit in enschede .. uhm het batavierenfeest tenminste.. het vatenbierenfeest ook wel genoemd.quote:
i want pley a gaymquote:Op donderdag 19 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
't feest klinkt wel goed thoughStudentjes
Studentes.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
T feest is erg goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het, ben ook meegevraagd, weet niet of ik kanquote:Op donderdag 19 april 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
De Batavierenrace, 's Werelds grootste estafetteloop met achteraf het grootste studentenfeest van de Benelux. Begint op vrijdagnacht in Nijmegen en eindigt zaterdagmiddag in Enschede (volgend weekend, niet deze). Daarna het batavierenfeest (www.batavierenfeest.nl) van 18.00 tot 06.00 met alle deelnemende studenten + nog een paar duizend die komen voor het feest. Zes stages geloof ik en daarna blijven alle bezoekers slapen in een tentje op het campusterrein. Echt geweldig.
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:30 schreef muhahaha het volgende:
Cue mag ik je 51e vriendje worden op facebook?![]()
Ik heb er 52 om precies te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |