Anders had je het niet gezegdquote:Op donderdag 19 april 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
Ik zou het ook geloven moet ik zeggen.
Nee, nadat twi zonder broek was heb ik de druk van de ketel gelaten hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het niet aan doen van een camera nadat je dat wel hebt beloofd niet bepaald iets om je druk over te maken
Dat inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het niet aan doen van een camera nadat je dat wel hebt beloofd niet bepaald iets om je druk over te maken
Je moet wat als je geen leven hebt.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Waar je je tegenwoordig al niet druk over maakt "hij heeft me niet toegevoegd aan FB..![]()
"
Als ik me druk had gemaakt had ik hele andere woorden gebruikt hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Waar je je tegenwoordig al niet druk over maakt "hij heeft me niet toegevoegd aan FB..![]()
"
Facebooookquote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad
"
Ik vraag het gewoon even. Ik vind het namelijk niet erg mooi, maar jij woont dan ook niet bij mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe het als gebruiksvoorwerp zou kunnen dienen.
Barbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Het ziet er beetje uit als een verfomfaait skelettenhoofd..
Het komt van geekologie.com .. misschien dat dat wat verklaardquote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon even. Ik vind het namelijk niet erg mooi, maar jij woont dan ook niet bij mij.
Cue.. het is nog vroeg.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kan je dan wel weer als gebruiksvoorwerp gebruiken
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt van geekologie.com .. misschien dat dat wat verklaard
Ik moet ook moeilijk veel doen maar zit een beetje Facebook te F5en. Terwijl die een autorefresh heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme ik ben echt tyfusdruk vandaag en zit nu alweer als een kwijlende retard in deze SC op 'Invoeren' te drukken
Maar die werkt niet altijd goedquote:Op donderdag 19 april 2012 09:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet ook moeilijk veel doen maar zit een beetje Facebook te F5en. Terwijl die een autorefresh heeft.
Je hebt zélf gewoon geen discipline.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme ik ben echt tyfusdruk vandaag en zit nu alweer als een kwijlende retard in deze SC op 'Invoeren' te drukken
Het nadeel van Facebook is dat, hoe meer je het gebruikt en hoe meer mensen je toevoegt, hoe meer er gebeurt op je tijdlijn. En ik zit al diep down the rabbithole, dus om de zoveel seconden kan ik weer ergens op klikken. Het lijkt wel een sociaal organisme ofzoquote:
fixedquote:
Ik ben altijd op tijd en fris op mijn werk, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je hebt zélf gewoon geen discipline.
Ik ook niet
QFTquote:Op donderdag 19 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd en fris op mijn werk, maar daar is ook alles mee gezegd.
Dude.quote:
Ik niet.. ik vertik het soms zelfs ueberhaupt erheen te gaan. Daar staat tegenover dat ik soms tot 11 uur 's avonds nog aan het werk ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd en fris op mijn werk, maar daar is ook alles mee gezegd.
Als je het over de duivel hebtquote:
Klinkt ideaal, dat werken achter zo'n webcamquote:Op donderdag 19 april 2012 09:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik niet.. ik vertik het soms zelfs ueberhaupt erheen te gaan. Daar staat tegenover dat ik soms tot 11 uur 's avonds nog aan het werk ben.
Geen ritme whatsoever.
Maar zolang het werk uiteindelijk af is, vindt mijn werkgever het ook allemaal best.
Bijna weekendquote:Op donderdag 19 april 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt
Moggel!
Nice, kan je mooi clam regelen!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:11 schreef Skv het volgende:
Bohh nog 9 dagen en dan is er hier een studentenfeest met 13.000 studenten.
van 18.00 tot 6.00.
Zin in!
Wat nou webcamquote:Op donderdag 19 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt ideaal, dat werken achter zo'n webcam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |