Oh das niet erg moet toch werkenquote:
Mwjah....ik denk dat ik ook wel wat ga werken jaquote:Op donderdag 19 april 2012 08:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh das niet erg moet toch werken
Nee hoop wel dat het wat lekkerder wordt voor iedereen die vrij is!
Ik zie dat mooie nog niet hoor. Ik mag alleen over 1,5 uur gezellig een paar uurtjes naar buiten voor een vergaderingquote:
WTFquote:18 april 2012 - Voor bijna tweederde (63 procent) van de eerstejaars studenten van de faculteit Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde dreigt eind dit collegejaar het gat van de deur. Deze studenten hebben in februari een zogeheten rode brief gekregen.
In die rode brief staat dat ze tot nu toe zo weinig studiepunten hebben gehaald dat ze aan het einde van het jaar waarschijnlijk het bindende advies krijgen te vertrekken. Nog eens 28 procent kreeg een oranje waarschuwing. Die studenten hebben meer punten gehaald, maar moeten toch hard aanpoten om uit de gevarenzone te blijven.
Dit jaar is het bindende studieadvies voor eerstejaars universiteitsbreed ingevoerd. Gemiddeld kreeg 34 procent van de studenten een rode, 27 procent een oranje en 39 procent een groene brief.
Die laatste groep heeft nagenoeg alle studiepunten gehaald. De Universitaire Studentenraad maakt zich grote zorgen over de situatie bij economie. Zij vindt dat de faculteit snel het onderwijs en de begeleiding moet verbeteren om de dreigende hoge uitval te voorkomen.
Dat zijn ongeveer de cijfers van mijn studie. Ik begon met 100 man in mijn jaar, daar zijn er uiteindelijk minder dan 40 van afgestudeerd (bachelor én master).quote:Op donderdag 19 april 2012 10:31 schreef borisz het volgende:
[..]
WTF. Is die studie zo hard achteruit gegaan? Nu weet ik wel dat er meer grootschalige colleges bij zijn gekomen, maar dan nog. Ik moest voor ieder vak gewoon nog opdrachten maken en hadden werkcolleges, nu is dat een stuk minder.
Oeps... een goede vriendin van me wil dit jaar aan die studie beginnen. Succesquote:Op donderdag 19 april 2012 10:31 schreef borisz het volgende:
[..]
WTF. Is die studie zo hard achteruit gegaan? Nu weet ik wel dat er meer grootschalige colleges bij zijn gekomen, maar dan nog. Ik moest voor ieder vak gewoon nog opdrachten maken en hadden werkcolleges, nu is dat een stuk minder.
Als je een beetje wiskunde inzicht hebt en verder een normaal kan denken en af en toe wat wil doen kan iedereen die bachelor wel halen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oeps... een goede vriendin van me wil dit jaar aan die studie beginnen. Succes
Al die moderne termenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef borisz het volgende:
Ik zou pleiten voor wiskunde B1(of hoe dat nu mag heten) als toegangseis. Daar heb je als je economie gaat studeren meer aan dan economie op de middelbare school.
Ik had A12 en moest flink wat bijspijkeren in de eerste maanden, als B1 verplicht zou zijn zou dat wel wat schelen denk ik.
Ze gaat voor de master.... misschien ligt dat percentage hoger danquote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een beetje wiskunde inzicht hebt en verder een normaal kan denken en af en toe wat wil doen kan iedereen die bachelor wel halen.![]()
Master algemene economie is niet aan mij besteedtquote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze gaat voor de master.... misschien ligt dat percentage hoger dan
Oh echt? Bij ons waren scheikunde en natuurkunde verplicht. En op het VWO kon je geen natuurkunde kiezen zonder wiskunde B, dus geniepig genoeg waren dan wiskunde, natuurkunde en scheikunde verplichtquote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
Al die moderne termen![]()
Bij mij was wiskunde B verplicht, scheikunde en natuurkunde sterk aanbevolen want ze mocht er maar 1 verplicht stellen. Plus werd zelfs voor deze studenten heel sterk aangeraden om een zomercursus van een paar weken te doen om voorbereid te zijn op het eerste jaar.
HBO vs WOquote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echt? Bij ons waren scheikunde en natuurkunde verplicht. En op het VWO kon je geen natuurkunde kiezen zonder wiskunde B, dus geniepig genoeg waren dan wiskunde, natuurkunde en scheikunde verplicht
Die proeverij bij Librije's zusje vind ik nog wel redelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
Deze uitnodiging maar niet aangenomen, beetje te duur:
http://chefsrevolution.com/
Die is helaas alleen maar voor professionals toegankelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:11 schreef Tarado het volgende:
Die proeverij bij Librije's zusje vind ik nog wel redelijk
ow, dan is het minder ja, ik zie dat nergens staan trouwens, heb je dat gevraagd?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is helaas alleen maar voor professionals toegankelijk.
Staat er echt:quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ow, dan is het minder ja, ik zie dat nergens staan trouwens, heb je dat gevraagd?
quote:In restaurant Librije’s Zusje gebeurt er tijdens Chefs Revolution ook iets bijzonders. Librije’s Zusje is deze dagen een WijnSpijs Paleis. 45 wijn- en horecaprofessionals uit binnen- en buitenland kunnen op zondag 3 en maandag 4 juni deelnemen aan een bijzondere lunch of diner.
Dank je ik zie het nu maar dat staat er denk ik fout want ze doen 2 maal lunch en 1 maal diner is 120 plaatsenquote:
Lekker maar idd best prijzigquote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
Even aan Jonnie Boer gevraagd en het is niet alleen voor profs. Zoals hij zei: voor iedereen die goedgemutst is.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je ik zie het nu maar dat staat er denk ik fout want ze doen 2 maal lunch en 1 maal diner is 120 plaatsen
Ik zag het, weet ik ook jouw twitter accountquote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Even aan Jonnie Boer gevraagd en het is niet alleen voor profs. Zoals hij zei: voor iedereen die goedgemutst is.
Wat stond daar?quote:
haha.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef Tarado het volgende:
Ik zag het, weet ik ook jouw twitter account
Probeerde een filmpje te plaatsen die ik op fb had geplaatst maar het lukt me nietquote:
Idd wel duur... kun je beter gewoon van uit eten in een sterrestaurantquote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
Het is in een sterrenrestaurant (Librije) en er wordt gekookt door verschillende 3-sterrenchefs, maar toch vind ik het te duur.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Idd wel duur... kun je beter gewoon van uit eten in een sterrestaurant
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef AnneX het volgende:
En ondertussen (weer) ingemaakt door golfer bij WF
Ja, die kende ik al. Gaan we ook niet doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef AnneX het volgende:
Voor golfer et al:
http://www.spoordeelwinke(...)&ns_linkname=librije
Is dit wat ?
Krijg je dan een volledig menu? Is toch een proeverij?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is in een sterrenrestaurant (Librije) en er wordt gekookt door verschillende 3-sterrenchefs, maar toch vind ik het te duur.
Nee, alleen patat en frikadellen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Krijg je dan een volledig menu? Is toch een proeverij?
quote:Elk menu bestaat uit vijf gangen en elke gang komt van één van de in totaal 15 deelnemende sterrenchefs. Deze topchefs presenteren u tijdens deze gelegenheid één van hun signatuurgerechten. Voor de beste wijn-/spijscombinatie heeft iedere sterrenchef zijn sommelier meegenomen, die bij het gekozen gerecht de wijn heeft geselecteerd. De totaalpresentatie is in handen van Thérèse Boer en Jan van Lissum.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Howdie! Officieel leidinggevende gemaakt vandaagIn de komende weken over de arbeidsvoorwaarden praten
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Howdie! Officieel leidinggevende gemaakt vandaagIn de komende weken over de arbeidsvoorwaarden praten
Het begint al aardig te vorderen!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Vandaag de mensen langsgehad voor de cassettes in de open haard, vloeren schoongemaakt en ontstoft, de estrich op de vloeren gestort, laatste behangresten gekrabt en de overbuurman kreeg een date langs die direct in de slaapkamer eindigde, LOL, ik zie altijd veel te veel gebeuren.
Oh, en het kantoormeubilair is geleverd, morgen na het werk laminaat uitzoeken. En waarom zijn mooie lampen gillend duur en betaalbare lampen gruwelijk lelijk
Nog de nodige veren gekregen voor mijn werk de laatste tijd.quote:
én de McKroket is terug als Euroknaller voor 1.50quote:Op donderdag 19 april 2012 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Besef ik maar weer hoe happy ik ben met wie ik ben en dat ik mij door niets of niemand kapot laat maken.
Mooi kutquote:Op donderdag 19 april 2012 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
En akelig....
Ik heb mijn ex al een poos niet gezien en ik hoorde vandaag dat hij kanker heeft.
Ik ben wel gescheiden, maar dat was omdat we niet samen konden leven. Niet omdat ik niet meer van hem hield. Oh, sorry, weer een negatief bericht. Nou ja, door hier te schrijven besef ik hoeveel het me doet. Ik ga hem morgen bellen.
Hey, goed nieuws in de SC ookquote:Op donderdag 19 april 2012 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Bij ons is ie zelfs tijdelijk 1 euro!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
én de McKroket is terug als Euroknaller voor 1.50![]()
![]()
Philips gloeilampenfabriek heeft een nieuwe sponsor gevonden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Heb het idee dat alles hier duurder is
McFlurry was 2 EUR in 043, hier is ie 2.45
Nee, ik kijk de laatste tijd wat minder Koreaanse TV programma's.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand dit gezien? Korea's Got Talent. Zo'n zielig verhaal en zo mooi![]()
Ik had al net getypt (is niet ingevoerd wegens een bockend fock) dat ik ook de finale zag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand dit gezien? Korea's Got Talent. Zo'n zielig verhaal en zo mooi![]()
Eens. Sterkte Krakke ermee.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat zal hij vast waarderen en fijn vinden. Rotnieuws btw!
Gefeliciteerd P., wat goed! En ook al best snel
Oh , ik lig er allang in vanaf 23 uur of zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:07 schreef Bluezz het volgende:
AnXX wij gaan al bijna naar bovenWat doe jij nog zo laat op?
Vervelend is dat hequote:Op vrijdag 20 april 2012 02:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , ik lig er allang in vanaf 23 uur of zo.
Blijkbaar té veel koffie - meer dan anders - en een shitload aan zoete noga dingen
gegeten, die ik vond in de kast.
Naast mij,ligt mn.X te snurken en bellen te blaazen , want verkouden blijkbaar.
Nu ga ik naar de sterren boven mn hoofd door het dakraam kijken met Skywatch
op de pet.
Oepsquote:Op vrijdag 20 april 2012 06:53 schreef TAV74 het volgende:
En ja hoor.... Gisteren met de auto dikke files, ik had heimwee naar de trein. Nu met de trein: problemen door koperdiefstal gvd. Ben ik daarvoor om 6 uur opgestaan. Moet sollicitatiegesprekken voeren, erg fijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |