En de rest van de wereld erbij.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als mensen nou eens zouden accepteren dat er daadwerkelijk verschil is tussen mannen en vrouwen én dat dat helemaal niet slecht is/hoeft te zijn was FOK! een heel stuk mooier
Ja, ik denk ook wel dat er een bepaald type jongen op zo'n meisje valt eigenlijk. En zulke jongens vind ik lelijk. Allemaal mening.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Omdat je meteen begint te roepen dat enkel lelijke mensen haar tamelijk knap zouden vinden?
Terwijl knapheid nog altijd 50% subjectief is en je dat ook net toegaf.
Vooral veralgemening lijkt me op het eerste zicht hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 12:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook wel dat er een bepaald type jongen op zo'n meisje valt eigenlijk. En zulke jongens vind ik lelijk. Allemaal mening.
Oh mi gadoquote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nope maar het is vervelend dat ze een topic naar haarzelf toe schuift. Het gaat hier over kerels die triest zijn en niet over foutjes in zinnen. Mierenneukerij.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zodra ik op haar uitgekeken ben
Nu breng je het veel anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk discussiëren als we het over verschillende zaken hebben. Met pronkjuwelen bedoel ik de nuffige juffertjes die een beetje mooi zijn om het mooi zijn. Die zichzelf heel wat vinden omdat het hen duidelijk is geworden dat mannen zó met ze de koffer in willen, en zich dat lekker laten welgevallen. Die types. Niks voor mij.
Echt mooie en normale mensen: niets mis mee.
Ik doe dat nooit. Reageer alleen maar on topic.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh mi gadodat dat uit jouw toetsenbord komt
__!!!!!!!!
Als ze geen innerlijk hebben dat mooi is lukt dat sowieso niet in een relatiequote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nu breng je het veel anders.
Ik durf trouwens te wedden dat die pronkjuweeltjes alle mannen hier (jou ook) wel kunnen hersenspoelen en verliefd kunnen maken.
Ja zo had ik het steeds al voor ogen. Leuk hoe dat werkt met die associaties hè.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Cher- het volgende:
Ik durf trouwens te wedden dat die pronkjuweeltjes alle mannen hier (jou ook) wel kunnen hersenspoelen en verliefd kunnen maken.
Eens. Dit is allemaal gewoon OT.quote:Ik doe dat nooit. Reageer alleen maar on topic.![]()
Dat is een weddenschap die ik graag aanga.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, als ik een knappe vriendin had. Beetje pronkenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
Wie neemt er nou een vriendin om er mee te pronken? Wat is dit voorn bullshit
Berichtjes van FOK!kers die geilen op dominante vrouwen met een eigen mening. Tevens lijkt de TS me ergens wel wat gefrustreerd en het is ook een aandachtshoer want ze post altijd drama in hvjjn.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat wil TS bereiken met dit topic?
Misschien ook wel natuur. Mijn vader pronkt bijvoorbeeld ook met mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, als ik een knappe vriendin had. Beetje pronken
Valt niet veel te pronkenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef Cher- het volgende:
Misschien ook wel natuur. Mijn vader pronkt bijvoorbeeld ook met mij.![]()
Goed, nu is het genoeg. Jouw hoofd is ten eerste al niet om te pronken. Je prestaties ook niet. Las dat je nog in havo 5 zit met deze leeftijd. Ik ben van jouw leeftijd en heb mijn vwo. Doe dit soort uitspraken dus maar niet weer.quote:
Met wat moet ik pronken dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Maar jij pronkt dus graag?
Hangt ervanaf, bitchy gedrag kan best leuk zijn zolang het niet op jou gericht is.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Cher, ik denk trouwens dat jij nog niet erg oud bent. Ik schat je 16 aangezien je een totale abstrabtie van het innerlijk lijkt te maken.
Voorbeeld: liever een tamelijk knap meisje met goed innerlijk dan zo'n heel knap ding met een rot innerlijk.
Maar jij pronkt dus graag?
Weeral bewijs dat je geen vrouw bent. Een normale vrouw weet prima waar ze mee moet pronken en zichzelf te verkopen.quote:
18 en 5Havo. Sinds wanneer is dat raar?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Goed, nu is het genoeg. Jouw hoofd is ten eerste al niet om te pronken. Je prestaties ook niet. Las dat je nog in havo 5 zit met deze leeftijd. Ik ben van jouw leeftijd en heb mijn vwo. Doe dit soort uitspraken dus maar niet weer.
Vas is helemaal niet lelijk. En daar kunnen we tenminste over oordelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Goed, nu is het genoeg. Jouw hoofd is ten eerste al niet om te pronken. Je prestaties ook niet. Las dat je nog in havo 5 zit met deze leeftijd. Ik ben van jouw leeftijd en heb mijn vwo. Doe dit soort uitspraken dus maar niet weer.
Dat is ze wel vind ik. En nu ben ik echt klaar met die zeik opmerkingen van haar tegen mij constant. Ik heb er vaak niks van gezegd maar nu is het klaar. Ik brabbel niet arrogant over mezelf maar ze moet eens ophouden met die kankeropmerkingen constant. In feite heb ik meer bereikt dan dat zij heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas is helemaal niet lelijk. En daar kunnen we tenminste over oordelen.
Jij zit altijd maar te blaten, zelfingenomen trut. Ja sorry hoor, je zal best een aardig persoon zijn... maar altijd dat arrogante gebrabbel over jezelf is lelijk en misselijkmakend.
Niks troll.quote:
Goed. Bij deze ben ik dan maar een vent. Hoef je het ook niet uit te zoeken.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weeral bewijs dat je geen vrouw bent. Een normale vrouw weet prima waar ze mee moet pronken en zichzelf te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |